Ρεπορτάζ εφημερίδα Μακελειό
Πριν καν αρχίσει η δίκη για τα Τέμπη, η κυβέρνηση εξακολουθεί να πριμοδοτεί τη Hellenic Train, προκαλώντας το δημόσιο αίσθημα και αποδεικνύοντας με τον πλέον εκκωφαντικό τρόπο πως το Μαξίμου, ο ΟΣΕ και η ιταλική εταιρία έχουν κοινή γραμμή για το έγκλημα με τους 57 νεκρούς.
Η εικόνα στο προσχέδιο του Προϋπολογισμού για το 2025, που κατατέθηκε στις 7 Οκτωβρίου από τον υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστή Χατζηδάκη, προκαλεί σοκ. Στο σημείο όπου αναφέρονται οι δαπάνες υπάρχει η εξής ειδική ενότητα για τις επιδοτήσεις: «Στην κατηγορία αυτή περιλαμβάνονται, κυρίως, οι επιδοτήσεις προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. και προς τα ΕΛ.ΤΑ. για την καθολική ταχυδρομική υπηρεσία. Η συνολική εκτιμώμενη δαπάνη γι’ αυτή την κατηγορία ανέρχεται σε 76 εκατ. ευρώ, μειωμένη κατά 5 εκατ. ευρώ έναντι του στόχου του Προϋπολογισμού».
Δηλαδή, ο Έλληνας πολίτης, ανάμεσά τους και οι συγγενείς των θυμάτων, θα επιδοτήσουν μέσα στο 2025 τη Hellenic Train με σημαντικό μέρος αυτών των 76 εκατ. ευρώ. Η κυβέρνηση δεν κρατά ούτε τα προσχήματα. Όταν δεν έχει τηρηθεί τίποτα από τα συμφωνηθέντα μεταξύ ελληνικού κράτους και εταιρίας, ο φορολογούμενος αυτής της χώρας θα εξακολουθήσει να… επιδοτεί τη Hellenic Train. Το ερώτημα είναι «γιατί;».
∆εν φτάνουν τα κέρδη της Hellenic Train από τα… μοντέρνα εισιτήρια που εκδίδει; Και γιατί δεν «παγώνουν» όποιες επιδοτήσεις μέχρι να αποφανθεί το δικαστήριο για τις ευθύνες στα Τέμπη;
Ποινικές διώξεις με… επιβράβευση!
Θυμίζουμε ότι από τον Φεβρουάριο του 2024 έχει ασκηθεί ποινική δίωξη στον Ιταλό διευθύνοντα σύμβουλο της Hellenic Train Μαουρίτσιο Καποτόρτο και σε ένα ακόμα υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρίας από την Εισαγγελία Εφετών Λάρισας για την υπόθεση των Τεμπών. Επίσης, ο Καποτόρτο έχει παραπεμφθεί στις εισαγγελικές Αρχές για ψευδορκία με όσα είπε στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για το δυστύχημα. Ο πολίτης, τον οποίο απομυζά ανελέητα η πιο φορομπηχτική κυβέρνηση των τελευταίων ετών, δεν έχει κανέναν λόγο να δώσει έστω ένα ευρώ στη Hellenic Train μέχρι να αποφανθεί το δικαστήριο για τα κορυφαία στελέχη της και τον ρόλο τους στην υπόθεση των Τεμπών.
Προφανώς ψέμματα. Ειναι δυνατόν να δίνονται χρήματα σε ξένη εταιρεία;
“”…. ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΙΣΘΗΜ…..”” αφου μπορει και η πλεμπα τον αφηνει!!! Χαζος σαν την πλεμπα ειναι;;;; Και να συνεχισει να προκαλει μπας κ ξυπνησει η πλεμπα κ αρχισουν τα οργανα……
Σε ενα διαλυμενο κρατος τι περιμενετε ακομη ?
Εάν τον περάσουμε φάλαγγα λέτε να του αρέσει;;;
Πρόκειται περί συμμοριών
Θα τα πάρουν όλα οι Ιταλοί η θα γίνει κάποια μοιρασιά;;
Ουρε σαραντα μυρια διν πηραμαν οταν τον πουλισαμαν? Ιβδομιντα πιντι θα δωκουμι τωρας για…ινισχυσ?! Μιγαλου του κολπου !
Κάνει ότι τοτ λέει ο αρχηγός.
.
Αρχηγός είναι μητσο τακης
Αυτό
Αγόρασε η ΗΤ τον ΟΣΕ για 50εκ και έχει πάρει πίσω 500εκ τόσα χρόνια.
Μιλάμε για μεγάλο ξέπλυμα χρήματος.
Ο τύπος είναι και προκλητικός και επικίνδυνος. Ολα αυτά θα τα θυμηθούμε όταν έλθει η ώρα. Ακούς ρε φαλακρή μα’ι’μού;
Tί 💩 ιδιωτικοποίηση είναι αυτή η ηλιθιότητα, που αντί να μάς πληρώσει την πληρώνουμε αδιάκοπα στην ιταλική μαφία;;;
ΦΑΛΑΚΡΟ ΣΙΧΑΜΑ
Θα (τολμήσει) να τα δώσει και μετά το σημερινό φιάσκο με τον προαστιακό που τον έστειλαν να μπει στη γραμμή του Μετρό;
Ναι καλέ, θα σκιστεί να τα δώσει, γιατί έτσι ειν’ αυτοί (αυτός και ο δεύτερος τη τάξει προδότης γερακοπρίτης) “ατρόμητοι” μπροστά στη λαμογιά!