Σπάει τη σιωπή του και μιλάει για πρώτη φορά για την τραγωδία που σημειώθηκε στο Βουκουρέστι ο οδηγός του λεωφορείου.
Ο οδηγός του μοιραίου λεωφορείου δίνει τη δική του εκδοχή για το δυστύχημα με την προειδοποιητική πινακίδα για το ύψος με σαφείς αιχμές κατά του τουριστικού πράκτορα που επέτρεψε να πραγματοποιηθεί η εκδρομή χωρίς δεύτερο οδηγό.
Οδηγούσε 18 ολόκληρες ώρες. Δεν έτρεχε και ήταν προσεκτικός, εκτός από εκείνα τα μοιραία δευτερόλεπτα που αποφάσισε να αλλάξει λωρίδα κυκλοφορίας και να οδηγήσει το τουριστικό λεωφορείο στον όλεθρο.
Ο οδηγός του πούλμαν που διαλύθηκε στο Βουκουρέστι είναι συγκλονισμένος. Μιλά στο MEGA και αδυνατεί να ξεχάσει την στιγμή της τρομακτικής σύγκρουσης που κόστισε τη ζωή σε έναν 53χρονο επιβάτη.
«Κανένας δεν πίστεψε πως θα βγαίναμε ζωντανοί»
«Λυπάμαι πολύ για ό,τι συνέβη. Δε θα μπορούσε κανένας να το αποφύγει. Ήταν σαν να έπεσε ξαφνικά επάνω μας ένα τρένο».
Ο ίδιος σημειώνει ότι «όλα έγιναν σε ένα δευτερόλεπτο. Είπα ότι δε θα βγει κανένας ζωντανός».
«Κανένας δεν πίστεψε πως θα βγαίναμε ζωντανοί από εκεί. Σε ένα δευτερόλεπτο περάσαν όλα από μπροστά μου και είπα ‘από εδώ δε θα βγει κανένας ζωντανός’. Όλα έγιναν σε ένα δευτερόλεπτο. Ακολούθησα απλά την πορεία που μου έδειξε το GPS. Όταν η κεραία βρήκε στην κατασκευή, πάτησα απότομα φρένο αλλά δεν μπορούσαμε να αποφύγουμε το δυστύχημα. Δεν έτρεχα».
Όταν έμαθε για τον νεκρό
Ο δικηγόρος του οδηγού του μοιραίου λεωφορείου Αλέξανδρος Ματέσκου, υποστήριξε πως του είπε ο πελάτης του: «Πήρα όλα τα μέτρα και δεν μπορούσα κύριε Αλέξανδρε να κάνω κάτι άλλο. Έπεσε ένα… τρένο πάνω μας” ενώ ο δικηγόρος συμπλήρωσε πως «όταν άκουσε από κάποιον ότι υπάρχει ένας νεκρός έκλαιγε».
Υπογράμμισε πως ο οδηγός του είπε: «Mε πήγε το gps. Διάλεξα που να πάω και πήγα αριστερά» ενώ τόνισε: » Με την κεραία χτύπησε η πινακίδα, που προβλέπει το ύψος και άμεσα φρέναρε».
Ο δικηγόρος του οδηγού μάλιστα πρόσθεσε: «Η προειδοποιητική μπάρα ήταν πολύ βαριά, εκατοντάδες κιλά. Δεν έπεσε από ψηλά (για να το κάνει έτσι)».
Ο οδηγός του τουριστικού λεωφορείου από τον Βόλο, εξετάζεται ως ύποπτος για ανθρωποκτονία από αμέλεια και ως ύποπτος για σωματικές βλάβες σε 25 άτομα.
Τι λένε οι ειδικοί
Όπως επισημαίνει το Euronews, ειδικοί οδικής ασφάλειας αναρωτιούνται γιατί έφυγε η μεταλλική κατασκευή από τη βάση της και αφήνουν υπόνοιες για ελαττωματική κατασκευή.
«Ήταν μία κατασκευή με θεμέλια πάνω από το έδαφος και είχε κάποιες λεπτές βίδες. Όταν λοιπόν κόλλησε πάνω της το λεωφορείο, οι βίδες έφυγαν γιατί δεν είχαν κάποιοι εσωτερικό σύστημα στήριξης. Έφυγαν από την τσιμεντένια βάση, η κατασκευή έπεσε και πλάκωσε την οροφή του λεωφορείου. Κανονικά, θα έπρεπε κάτω από την κατασκευή να υπάρχουν θεμέλια αρκετών κυβικών μέτρων από μπετόν. Και επίσης εσωτερικά της κατασκευής υπάρχει χοντρή σιδερένια ενίσχυση» λέει ο Βαλεντίν Τσιομπάνου, ειδικός οδικής ασφάλειας.
Οι δημοτικές αρχές ανακοίνωσαν πως θα παράσχουν όλα τα στοιχεία για την μεταλλική κατασκευή μόνο στις αρμόδιες ερευνητικές αρχές και δεν πρόκειται να τα δημοσιοποιήσουν, κάτι που προκάλεσε νέα ερωτηματικά στους ειδικούς.
Σκάστε ρε ειδικοί όλοι σας ξέρετε τα πάντα από το βαθύ καθισμά σας. Ασχοληθείτε με τίποτα αλλά ποιο χρήσιμο στην ζωή σας!!! Όλοι κάνετε τους ειδικούς και τους εμπειρογνωμονες παρταλια του καναπέ.
Μπάρα βαλκανικών προδιαγραφών τα συλλυπητήρια μου στην οικογένεια του αποθανον
Mμην παμε μακρια .Ποσες ωρες ειναι στο τιμονι οι οδηγοι στην ελλαδα; στις courier και μεταφορικες εταιρειες
Αυτό το επικίνδυνο κατασκεύασμα που έκαναν ήταν σαν επικρεμάμενη λαιμιτόμος. Οποιος έκανε το λάθος ήταν και τελειωμένος !!!Δεν πάμε καλά. Ποιός συγκοινωνιολόγος έκανε αυτή την πατάτα;
Για αυτούς που αμφισβητούν ότι η κατασκευή της μπάρας τεχνικά δεν ήταν επικίνδυνη και ότι δεν ήταν ένα δολοφονικό εργαλείο, να το θυμηθούν όταν το κράτος της Ρουμανίας-Δήμος Βουκουρεστίου καταδικαστεί και υποχρεωθεί να καταβάλει αποζημιώσεις. Δηλαδή αν κάποιος είναι λίγο αφηρημένος και κάνει ένα λάθος πρέπει να καταδικαστεί επιτόπου σε θάνατο!!
Ναι, υπάρχουν πολλές άλλες λύσεις. Πυκνότερη και έντονη προειδοποιητική σήμανση, πλαστική ή εξ αλουμινίου μπάρα και ένα σωρό άλλες λύσεις.
Αν οι μαλακορομάνοι είχαν βάλει μια πλαστική πούτσα με απαγορευτικό ύψους όλοι θα την πρόσεχαν και ατύχημα μηδέν.
Ναι ρε πανιβλακα , στα διόδια
Ο οδηγός απρόσεκτος οι Ρουμάνοι εγκληματίες. Κατω απ την μπαρα έπρεπε να κρέμονται προειδοποίητικα ύψους. Να προβλέπουν την μαλακια.
Ο οδηγός ήταν κουρασμένος και τα αντανακλαστικα ήταν στο μηδέν. Λεωφορείο τουριστικό με έναν οδηγό και χωρίς διανυκτέρευση μετά από 9 ώρες συνεχούς οδήγησης? Αναμενόμενο το δυστύχημα.
Να σου δώσω να καταλάβεις τη εστι ποιστοποιημενο οδηγός ΕΕ με ξένες γλώσσες που μιλάει με κυρίαρχη Αγγλική είναι σαν το Καπτεν αεροπλάνου μπορεί να δικτυωθεί σε μεγάλα τουριστικά πρακτορεία Ευρώπης και με πλούσιο τουρισμό κλπ και να αναλαμβάνει ταξίδια μεγάλα και με τους δικούς του όρους τα πάντα κλπ μέσα και τα ναύλα πχ στο αεροπλάνο Ελλάδα πχ Γερμανία να αναλάβει από εκεί μέσα και τα ναύλα γυρισμού Ελλάδα ξεκούραση κλπ ,,διεκδικη περισσότερα χρήματα στην διαπραγμάτευση αν κάτι δεν του αρέσει βρες άλλον πολλά ντύνεστε διαφορετικά από των απλό οδηγό ενός πούλμαν κλπ Καπτεν είναι και έχει σεβασμό μεγαλύτερο πολλά
Το ποιο σωστό σχόλιο. Αυτό ακριβώς έπρεπε να ήταν από υλικό που να μην προξενεί βλάβη. Αλλά είπαμε Ρουμανία και κάποιοι παρεξηγήθηκαν με το σκεπτικό στο μυαλό τους ότι εμείς εδώ είμαστε καλύτεροι; πάντως όχι Ρουμανία.
χειροτεροι ειμαστε, δες τα τροχαια
Δυστυχώς ο ρόλος της μπάρας ειναι να αποφύγει να σφηνωθει ψηλό όχημα μεσα στο τούνελ. Δολοφονικός σχεδιασμός
Για να καταλάβεις πόσες στάσεις έκανε οδηγός ας πούμε φουλάρει το συγκεκριμένο πούλμαν Θεσσαλονίκη παιτρελαιο ,,το ντεπόζιτο πόσα λίτρα περνει και πόσα χιλιόμετρα κρατάει μόνο την στάση για να φουλάρει έχει κάνει και εκεί κατουρησαν κλπ τίποτε άλλο σκότωμα λιώμα ταξίδι τους πήγε πολλή φθηνό πακέτο φενετε εγώ είχα περάσει φανταστικά όπου και να μπήκε το πούλμαν σε καράβια ποταμόπλοιο τα πάντα δωρεάν δεν πληρώσαμε ναύλα τίποτε το λιμενικό μας χερετουσε στρατιοτικα κλπ ήταν υπέροχα βόρεια Ευρώπη κλπ δεν πλήρωσε να το πούλμαν δωρεάν είπαν κλπ
Για να καταλάβεις πόσες στάσεις έκανε οδηγός ας πούμε φουλάρει το συγκεκριμένο πούλμαν Θεσσαλονίκη παιτρελαιο ,,το ντεπόζιτο πόσα λίτρα περνει και πόσα χιλιόμετρα κρατάει μόνο την στάση για να φουλάρει έχει κάνει και εκεί κατουρησαν κλπ τίποτε άλλο σκότωμα λιώμα ταξίδι τους πήγε πολλή φθηνό πακέτο φενετε
Δεν καταλαβαίνω γιατί η μπάρα έπρεπε να είναι σιδερένια και όχι πλαστική; Οποιος δηλαδή έκανε παράβαση ή λάθος έπρεπε αμέσως να τιμωρηθεί διά θανάτου;
Γιατι αν ηταν πλαστικη ουτε που θα το καταλαβαινε καποιος οταν την περάσει και αν ειναι και αυπνος 18 ωρες οπως ο δικος μας καληνύχτα
ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΛΑΣΤΙΚΕΣ ΜΠΑΡΕΣ ΜΟΥΛΕ;