“ΣΑΛΟΣ” ΜΕ ΤΗ… ΧΑΜΕΝΗ ΠΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ – ΤΙ ΑΠΑΝΤΑΕΙ Ο ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΣ ΤΣΟΓΛΑΝΟΣ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΠΟΥ ΡΙΧΝΕΙ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΣΤΑ ΧΑΝΤΑΚΙΑ ΚΑΙ “ΞΕΧΝΑΕΙ” ΤΑ ΔΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΚΕΛΕΙΟ

    Κοινοποίηση:
    SKΥexpress_Grylos

    Η Ζέτα Μακρυπούλια μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους στο Instagram τη δυσάρεστη εμπειρία που είχε στο αεροδρόμιο  με την εταιρεία SKY EXPRESS για την οποία έχουμε γράψει στο ΜΑΚΕΛΕΙΟ και στο makeleio.gr για τις απάτες που έχει στήσει στο αεροπορικό δίκτυο της χώρας. Πρόκειται για τη γνωστή και μη εξαιρετεα αεροπορική εταιρεία που χρηματοδοτείται συνεχως από τη φαμίλια Μητσοτάκη για άγονες γραμμές.

    Επικεφαλής ο γνωστός τσογλανος Γιάννης Γλύρλος που ρίχνει τα αεροσκάφη στα χαντάκια και “ξεχνάει” συνεχώς τα δέματα της εφημερίδας μας καθότι συνεργαζόμενος με το πρακτορείο Άργος. Αυτά για την ώρα για την συγκεκριμένη εταιρεία. Δείτε και τον κ. Γρύλο, εκ Κρήτης ορμώμενος και κολλητός της Ντόρας και γενικά του Μητσοτακέϊκου:

    952af883d7324d79801b3c55caf5e037

    Τι συνέβη:

    Η γνωστή ηθοποιός και παρουσιάστρια ετοιμαζόταν να ταξιδέψει στη Σάμο, όταν τελικά «έχασε» την πτήση της στο αεροδρόμιο.

    Όπως λέει σε βίντεο που δημοσίευσε, αναφέρει τι ακριβώς συνέβη, ενώ ουσιαστικά τονίζει πως βρισκόταν στο αεροδρόμιο αρκετή ώρα πριν αναχωρήσει το αεροπλάνο.

    Σε βίντεο που μοιράστηκε σε story ακούγεται αρχικά, να λέει: «Γεια σας παιδιά, εγώ μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή και θα έπρεπε να με έχει πάει η Sky Express στη Σάμο. Κάτι που δεν συνέβη, όπως καταλαβαίνετε και θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία, γιατί είμαι και έξαλλη, δεν σας κρύβω».

    «Αυτό το αεροπλάνο το έχασα λοιπόν, εγώ. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω “ας πάω και λίγο στην τουαλέτα 1′ να μην το έχω κι αυτό στο νου μου”. Φτάνω λοιπόν, στο check in κι ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν», συμπλήρωσε.

    Έξαλλη η Ζέτα Μακρυπούλια με αεροπορική εταιρεία – «Κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο»

    Όταν κατευθύνθηκε προς το μέρος τους για να ζητήσει βοήθεια, εκείνες φρόντισαν απλά να την ενημερώσουν ότι εφόσον έχασε την πτήση της, δεν υπάρχει άλλη λύση.

    «Λέω “παρακαλώ για τη Σάμο;”. Μου λένε “το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20′ πριν”, λέω “μα είμαι 20′ πριν εδώ”. “Όχι, είναι και 43′ μου απαντούν, έχετε αργήσει 3′ ολόκληρα λεπτά”. Λέω “κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα”. Μου απαντούν λοιπόν, ότι “δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση”. Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κτλ», εξηγεί.

    «Πηγαίνω πάνω, ήταν μια ευγενέστατη κυρία, δεν μπορώ αν πω, η οποία όχι μόνο με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση, όχι μόνο δεν κάνουν πια ανακοινώσεις, δεν επιστρέφουν και τα χρήματα του εισιτηρίου», περιγράφει.

    Τέλος, θέλησε να θέσει δύο απορίες στο κοινό της, ενώ εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της για την πτήση. «Κάνω λοιπόν, αυτό το βιντεάκι πρώτον, γιατί κάπου θέλω κι εγώ να ξεσπάσω. Δεύτερον, έχω ταξιδέψει σε όλη τη γη και δεν μου έχει συμβεί πουθενά αυτό, ακόμα και σε στιγμές, που δεν σας κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα στο αεροπλάνο. Η Sky Express όχι, δεν τα κάνει αυτά. Μπήκα λίγο στο site, έψαξα κι είδα πάρα πολλά τέτοια παράπονα από πάρα πολύ κόσμο για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Οπότε έχω κάνα δύο απορίες που θέλω να μου λύσετε. Πρώτη απορία: Από πότε σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια; Που δεν σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια, σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στη Sky Express. Γιατί άλλα last call τα άκουγα, όσο καθόμουν στο αεροδρόμιο, αποσβολωμένη από αυτό που μου είχε συμβεί. Δεύτερη απορία. Πώς μπορώ να το μάθω εγώ αυτό; Πώς μπορώ εγώ ο πελάτης σας να ενημερωθώ;», είπε κλείνοντας.

    Τι απαντά η εταιρεία Sky Express 

    «Λυπούμαστε αλλά η κυρία άργησε και η πτήση “είχε κλείσει”. Υπάρχουν και άλλοι επιβάτες» ανέφερανστελέχη της αεροπορικής εταιρείας Sky Express οι οποίοι εκλήθησαν να σχολιάσουν την ανάρτηση της Ζέτας Μακρυπούλια.

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    27 Σχόλια

    1. Αν ήξερε τους κανονισμούς (που τους ξέρει ) θα το είχε βουλώσει …αλλά έχει το γνωστό celebrity σύνδρομο….. Και ποιος μου λέει εμένα ότι δεν τα πήρε από άλλη εταιρία να κάνει δυσφήμιση…??
      Τόσα ταξίδια κάνει κάθε χρόνο τώρα έτυχε να το χάσει..??? Έδωσε τροφή για τα κουτσομπιλιστικα περιοδικά και εκπομπες. Έχασε και η Σάμος όμως μια πελάτισσα.

    2. Ακούστε ποια καλυψη βρήκαν οι μασονοβριοι για να μαθαίνουν τα της Ορθοδοξίας.Βαζουν στο καρπό τους ένα κομποσχοινακι χωρίς όμως Σταυρό και μας πιάνουν κορόιδα.Ρωτουν μαθαίνουν και έχουν πρόσβαση παντού.
      Άμα δείτε να μπαίνει κάποιος στη εκκλησία χωρίς να ανάψει κερί η να φιλήσει εικόνα είναι 99%μασονοβριος.Μου το είπε φιλενάδα που είναι εκκλησιαστικη επίτροπος.

    3. Νοέμβρης 2022 μία πτήση Αθήνα – Ρόδος 4 φορές μας πηγαίναν (7 ώρες κράτησε αυτό, από τις 9 το βράδυ μέχρι τις 3 το πρωί) και έφερναν γιατί δεν μπορούσε να προσγειωθεί λέει ενώ της Aegean μπόρεσε κανονικά

      Μέχρι που κατά τις 4 μας είπαν οκ αύριο παιδιά θα σας σπάσουμε σε 3 πτήσεις

      Ότι χειρότερο μακρία από Sky Express. Ότι λέει έχει δίκιο.

    4. Σε όσα αναφέρει η Ζετα έχει δίκιο. Έτσι την πατήσαμε με συνάδελφο στην Θεσσαλονίκη. Αργήσατε 2 λεπτα!! Ουτε λαστ κολ, τιποτα. Αλλά εκεί οι αγενέστατες: σας καλούσαμε εδώ και δέκα λεπτά! Ψεύτες!
      Τώρα για τους αλλους που σχολιάζουν πως ανακάλυψε το χεσιμο, αργησε για να κανει εντύπωση κλπ., εύχομαι να προσέχουν εαν επιλεξουν αυτή την κολοεταιρεια για να πετάξουν, μήπως πάθουν τα ίδια (οχι να ανακαλύψουν το χεσιμο, να χάσουν την πτήση ενώ ειναι στην ωρα τους στο τσεκιν)

    5. καλά φάρμακα για τη δυσκοιλιότητα μαντάμ.

    6. Ντροπή να μην περιμένει ή αεροπορική πτήση να χέσει με την ηρεμία της ή Μακρυπούλια.

    7. Γιατί ασχολείστε με την μακρυψώλια;Ποιά είναι η ψηλομύτα;

    8. Όντως είναι απαίσια , πήρα λάθος έξοδο στην Αττική έφτασα περίπου 20-25 λεπτά πρίν κλείσει η πύλη, στο γκισέ προσπάθησαν να με καθυστερήσουν και να με πείσουν ότι δήθεν το έχασα και δε θα περάσω στον έλεγχο, περασα τον έλεγχο και μόλις φτάνω στη πύλη δε με άφησαν να επιβιβασθώ στο λεωφορείο το οποίο για σχεδόν 5 λεπτά περίμενε μπροστά μου με ανοικτές τις πόρτες, αλλά από φιλομητσοτακική εταιρεία τι να περιμένεις; ασε που τους κράζουν οι πάντες στο web αν ψάξεις

    9. Δεν ξέρω τι έγινε με το ¨¨πιπί¨΄ της Ζέτας, αλλά αυτό που θα περιγράψω είναι κατάσταση που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση γιατί μιλάνε τα έγγραφα.
      Μέσα Αυγούστου 2019 απογευματινή πτήση με τη γνωστή Sky Express από Σάμο για Αθήνα και από εκεί βραδινή πτήση με άλλη εταιρεία για Θεσσαλονίκη.
      Η παρουσία στο αεροδρόμιο αρκετή ώρα πριν, check in κ.λ.π στην ώρα τους και το σιδερένιο πουλί της γνωστής εταιρείας δεν εμφανίζεται.
      Στα παράπονα των επιβατών , η απάντηση μιας υπαλλήλου ήταν ότι έχει μεγάλη κίνηση το Βενιζέλος και δεν τους δίνουν σειρά απογείωσης.
      Η ώρα περνά και κάποιοι ψαγμένοι και συνηθισμένοι σε αυτά παραπονιούνται για το δούλεμα γιατί όπως ισχυρίζονται το συγκεκριμένο αεροσκάφος δεν έχει φύγει ακόμα από νησί των Κυκλάδων για Αθήνα , οπότε ήταν αδύνατο να ξεκινήσει για Σάμο και σημείωναν ότι αυτή είναι γνωστή τακτική όταν προσπαθείς με λίγα αεροσκάφη να βγάλεις πολλά δρομολόγια.
      Οι ώρες περνούν, τα περισσότερα φώτα του αεροδρομίου κλείνουν και απλά περιμένουν να έρθει η πτήση , γιατί ο αερολιμένας κλείνει μια και δεν έχει νυχτερινές πτήσεις.
      Κάποια στιγμή προσφέρεται στους επιβάτες ένα σάντουιτς και ένα αναψυκτικό.
      Το θετικό της υπόθεσης ήταν ότι ανάμεσα στους επιβάτης παρών ο Σωτήρης Καλυβάτσης ο οποίος έδωσε πραγματική παράσταση για να ξεχαστούν οι επιβάτες.
      Η πτήση έγινε με πάνω από 3 ώρες καθυστέρηση, χάθηκε η ανταπόκριση όπως για πολλούς άλλους, και συνεχίστηκε το ταξίδι την επομένη το πρωί με νέο εισιτήριο κ.λ.π
      Όταν μετά από μήνες απευθυνθήκαμε στην εταιρεία, αρχικά τηλεφωνικά και μετά εγγράφως με όλα τα παραστατικά στοιχεία, και ζητήσαμε την αξία του νέου εισιτηρίου και την αποζημίωση που προβλέπεται από τη νομοθεσία, οι άνθρωποι απλά χάθηκαν
      Τον Φεβρουάριο 2023 αφού έπεσε στην αντίληψή μας διαφήμιση της Sky Express περί βραβεύσεων ως εταιρεία κ.λ.π προσπαθήσαμε να έρθουμε σε επαφή με κάποιον.
      Τηλεφωνικά μας ενημέρωσαν ότι πρέπει να ξαναστείλουμε τα χαρτιά ώστε να μας απαντήσουν.
      Τέσσερις μήνες μετά, ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
      Μετά ψάχνουμε τις πταίει στην χώρα των αρίστων.

    10. Η Μακρυπουλια έχασε την πτήση γιατί πήγε για χεσιμο. Εάν κάθε αεροπλάνο περίμενε τον καθένα να πάει να χεσει θα είχαν κλείσει οι αεροπορικές.

    11. Αυτή η εταιρεία πολεμάει το Μακελειό; Έχει δίκιο η Ζέτα. Καλά έκανε και τους έκανε ρόμπα. Να μην την ξαναπάρει τη συγκεκριμένη. Εύχομαι να της κάνει διαφημιστική πρόταση άλλα εταιρεία.

    12. Δεν πηγε καν στην τουαλετα. Απλα περιμενε να τελειωσει ο κοσμος να παει τελευταια και τελειωσαν πιο γρηγορα, Για 3 λεπτα αργοτερα η 5 ομως δεν εγινε και κατι.

    13. Η Μακρυπουλια είναι η πρώτη γυναίκα που παραδέχτηκε πως χεζει..

    14. Πρόκειται για απατεώνα.Εργαζόμουν στην Swissport-επίγεια εξυπηρέτηση αεροσκαφών 2001-2003-στο αεροδρόμιο Ηρακλείου ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ.Ο ιδιοκτήτης Γ.Γρύλος,έιχε πάρει και την υπηρεσία καθαρισμού αεροδρομίου με μη νόμιμο τρόπο.Δηλ. ενώ έπρεπε να καταθέσει ορισμένο αριθμό υπαλλήλων,για να αποφύγει να προσλάβει περισσότερους,έστελνε εμάς που ήμασταν μόνον για τα αεροπλάνα,(Κανονισμός της Υ.Π.Α), να καθαρίζουμε και μαζεύουμε τα καρότσια που χρησιμοποιούσαν οι επιβάτες για βαλίτσες.Όταν κάποιοι υπάλληλοι του είπαν-σε συνάντηση προσωπικού-πως αυτό που κάνεις είναι παράνομο και ανήθικο,τους απέλυσε εκείνη τη στιγμή,για εκφοβισμό των υπολοίπων να συμμετάσχουν στην παρανομία του.Και έλεγε συνεχώς πως `πάνω απο μένα είναι μόνο ο Θεός`!!(Τα στοιχεία μου στη διάθεση του Μακελειού).

    15. Έχουμε ένα κάρο πρόβληματα, έχουμε κ τα ζωα μου αργά να κάνουν κ παράπονα…..χ@στηκε η φοράδα στο αλώνι.
      Πάρε jet η νοίκιασε ελικόπτερο και αν δεν έχεις χρήματα κοίτα να είσαι τυπική κ στην ώρα σου κυρια μου ο άλλος ο κοσμακης εσένα θα περιμένει;;; ξέχασα είσαι κ κάποια εσύ οπότε τ άλλους τ έχεις γραμμένους….
      Τα ζωα π σε ακολουθούν στο smedia καλό θα είναι να ξυπνησουν από τ λήθαργο.

    16. ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΜΑ ΕΠΑΙΖΕ ΕΠΙ ΚΟΛΩΝΩ

    17. ΕΧΕΙ ΠΙΛΟΤΟ ΣΤΟ Α320 ΠΟΥ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΡΔΙΑΚΑ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΥΓΕΙΑΣ…. ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΜΑΘΕΥΤΗΚΑΝ ΤΑ ΚΟΛΠΑ

    18. Πράγματι express αυτή η εταιρεία. Φτάνει στον προορισμό της προτού καν καταλάβεις τι έγινε!

    19. Πήγα τουαλέτα 1 λεπτό λέει… Χαχα μάλλον χρειάστηκε κανένα 40λεπτο γιατί όσοι ταξιδεύουν ξέρουν ότι συνήθως για το check in απαιτείται μισή ώρα….Άσε που έχει και τουαλέτα στο αεροπλάνο

    20. Κλασσικη φατσα ο’β’ριου! Και βερα, στο αριστερο! Τωρααα! Τα πιασαμε, τα λεφτα μας! Ή μαλλον, τα χασαμε!

    21. Εγώ το 2019 στην Ιταλία έχασα πτήση της Ryanair στεκόντας στην ουρά με πολύ κόσμο στο check in!
      Ξαφνικά κλίνει κορδέλα και η γιάλινη πόρτα.
      Ο άλλος κόσμος ήταν για άλλη πτήση! Το κόλπο: ακύρωσαν αμέσως το όνομα μου για την πτήση! Δεν με άφησαν να περάσω την γιάλινη πόρτα που στεκόταν ουρά για το αεροπλάνο!
      Μου είπαν να πηγαίνω στο γραφείο να πληρώσω το πρόστιμο που έχασα την πτήση μου! Έχασα το εισιτήριο και ξενοδοχείο που είχα κλείσει!

    22. Μάθε να είσαι στην ώρα σου, ανέραστη. Τί νόμιζες, ότι θα σε προσκυνήσουν; Αυτή και η Καινούριου, οι εθνικές γεροντοκόρες.

    23. ΑΛΗΘΕΙΑ,
      ΠΟΣΑ ΠΛΕΡΩΣΕΣ ΓΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ;;
      ΚΑΝΑ 20ΑΡΙΚΟ ΥΠΟΘΕΤΩ……
      ΑΝ ΣΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΟΥ ΝΑ ΣΤΟ ΔΩΣΩ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΑΙΣ!!!

    24. ΡΕ ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΑΣ ΑΝ ΕΧΑΣΕΣ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ!!!!
      ΜΗΠΩΣ Θς ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΟΥ ΣΚΟΥΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΟΟΠΗ ΣΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΕΣΙΜΟ;;;;
      ΡΕ ΑΝΤΕ ΧΑΣΟΥ ΣΟΥΡΓΕΛΙΔΟΥ

    25. Να μην μενει πολυ ωρα στην τουαλετα κι αυτη.

    Comments are closed.