Στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης παραπέμπονται να δικαστούν 19 άτομα που κατηγορούνται για υπερκοστολογήσεις ύψους 43 εκατ. ευρώ στην κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας Οδού.
Σύμφωνα με το παραπεμπτικό βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης ανάμεσα σε όσους παραπέμπονται να δικαστούν είναι μέλη παλαιότερων διοικήσεων και στελέχη της «Εγνατία Οδός ΑΕ», όπως επίσης στελέχη και εκπρόσωποι της αναδόχου κατασκευαστικής εταιρείας καθώς και μηχανικοί.
Μεταξύ άλλων, το βούλευμα τους καταλογίζει πράξεις που συνδέονται -κατά περίπτωση- με τα κακουργήματα της απιστίας και της απάτης, ενώ το χρονικό διάστημα τέλεσής τους αφορά την περίοδο 2009-2012.
Πρόκειται για το δεύτερο σκέλος των φερόμενων υπερκοστολογήσεων έργων και υλικών, καθώς ήδη το πρώτο -με καταλογισθείσα ζημιά ύψους 32 εκατ ευρώ- έχει φτάσει στα ακροατήρια και μετά από αναβολή προσδιορίστηκε να δικαστεί τον επόμενο μήνα. Το πρώτο σκέλος αφορά πέντε δίδυμες σήραγγες στον νομό Γρεβενών ενώ το δεύτερο σήραγγες που βρίσκονται προς την πλευρά της Θεσσαλίας. Οι δικογραφίες περιλαμβάνουν πολλούς κοινούς κατηγορούμενους και πράξεις.
Και το ευρο ομολογο ειναι για να ταισουνε τα κομματοσκυλα τους που καθονται και καθαριζουν φασολακια και παιζουν πασιεντζα στο δημοσιο.! ευτυχος η μερκελ το εχει καταλαβει δεν κανει πισω…
Δεν τους κανουν απολυτως τιποτε γιατι οπως παντα στο φαγοποτι συμμετεχουν και οι πολιτικοι.Οποτε δικες για το θεαθηναι.Γνωστο και χιλιοπαιγμενο το εργο.
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, μετέχει στην πίτα των 250 εκατ. ευρώ, για να φτιαχτούν τα hot spots στα ακριτικά νησιά μας , προκειμένου να εγκατασταθούν εκεί οι χιλιάδες μετανάστες.
Γιατί να μιλάμε μόνο για το παρελθόν??
Μπροστά μας έχουμε ένα λαμπρό
Μέλλον.
Α δεν είναι τίποτα τα είχε φάει κάποτε ο χουντικός πράκτορας των αμερικανών μαζί με τον Ντερτιλή.
Μου θέλατε να βολευτείτε όλοι στο δημόσιο κωπρόσκυλα έτσι?
Φάτε δημοκρατία τώρα,κλωτσιές,κλήσεις και όπου να ναι βγαίνουν οι μάο μάο με τις άπλυτες ψωλές
Κάποτε η Μ.Ο.Μ.Α. κατασκεύαζε από δρόμους μέχρι αεροδρόμια, που κρατάνε μέχρι σήμερα. Χωρίς καθυστερήσεις, με πλάνο, δίνοντας δουλειά σε Ελληνικά χέρια, με συγκεκριμένο προϋπολογισμό και – κυρίως – χωρίς λοβιτούρες. Βέβαια, για τους θολοκουλτουριάρηδες ψευτοαριστερούς, ήταν χουντική (οι σημερινοί μεγαλοεργολάβοι, με συγγενείς αριστερούς πολιτικούς, είναι άγιοι και κυρίως «δημοκράτες»).
Ο Τσιπρας φταιει και τα κουμουνια
ΠΙΠΕΣ….
ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ,
ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΕΠΤΑ (7) ΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ…. ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ….
ΑΥΤΟ, ΕΧΕΙ ΛΗΦΘΕΙΝ ΥΠΟΨΙΝ….? ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ
ΟΠΟΤΕ, ΤΙ ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ….ΚΑΙ ΤΡΙΧΕΣ…ΚΑΤΣΑΡΕΣ….. ΑΡΝΗΣΙΔΙΚΙΑ……
ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ …..ΚΑΤΑΛΑΒΕ….
Κι ολα αυτα χωρις να διωχθει κανενας περιφεριαρχης η υπουργος που υπογραψαν αυτες τις συμφωνιες με τις κατασκευαστικες.
Ποιο που και πόσο θα δικαστούν ? Για ανέκδοτο μιλάμε στην χώρα των εργολάβων
Επιτέλους, ας μπει φρένο στις πρακτικές των κατασκευαστικών εταιρειών που θησαύρισαν στις πλάτες του ελληνικού λαού και των κοινοτικών κονδυλίων, εκτινάσσοντας το κόστος κατασκευής των έργων.
ΔΕΝ ΑΛΛΆΖΕΙ ΜΥΑΛΌ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ …