Ηχηρά ήταν τα «καμπανάκια» προς την Ελλάδα ακόμα και από την Κομισιόν, αναφορικά με το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας. Όλα αυτά, λίγες ημέρες πριν την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη…
Εκτός από τους εργαζομένους και την πρόσφατη ανακοίνωσή τους, όπου πριν τρεις εβδομάδες προειδοποιούσαν ότι «όσο δεν παίρνονται μέτρα προστασίας στους εργασιακούς χώρους και για την ασφαλή λειτουργία και κυκλοφορία των τρένων, τα ατυχήματα δεν έχουν τελειωμό» και «δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται», στις 15 Φεβρουαρίου, δηλαδή περίπου 15 μέρες πριν από την τραγωδία στα Τέμπη, η Κομισιόν έστειλε την Ελλάδα στο Ευρωδικαστήριο.
Ο λόγος ήταν η μη εκπλήρωση των υποχρεώσεων της Ελλάδας μετά την οδηγία για τη δημιουργία ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου. «Η συγκεκριμένη οδηγία διευκρινίζει ότι τα κράτη μέλη έπρεπε να εξασφαλίσουν τη σύναψη συμβατικής συμφωνίας μεταξύ της εθνικής αρμόδιας αρχής και του διαχειριστή σιδηροδρομικής υποδομής το αργότερο έως τις 16 Ιουνίου 2015 και τη δημοσίευσή της εντός ενός μηνός», επεσήμαινε στην ανακοίνωσή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Παράλληλα, υπογράμμιζε με κατηγορηματικό τρόπο πως «η σύναψη και δημοσίευση της εν λόγω συμφωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη διαφάνεια των επικείμενων έργων στο δίκτυο σιδηροδρομικής υποδομής».
«Η συμφωνία θα έπρεπε να περιέχει ουσιαστικές διατάξεις, αναφορικά με το ύψος των κονδυλίων που διατίθενται για τις υπηρεσίες υποδομής, καθώς και στόχους επιδόσεων προσανατολισμένους στους χρήστες (πχ. ταχύτητα γραμμής, ικανοποίηση πελατών ή προστασία του περιβάλλοντος)», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Στο πλαίσιο της οδηγίας για τη δημιουργία του ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου, υπάρχει η υποχρέωση σύναψης συμβατικής συμφωνίας με την οποία καθορίζονται τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις του κράτους μέλους και του διαχειριστή της εθνικής υποδομής, δηλαδή του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ).
Η υποεπένδυση στα χρόνια της κρίσης, οδήγησε και στη γενικότερη απαξίωση του τρένου, με την Ελλάδα να μένει πίσω σε ζητήματα που αφορούν στις σύγχρονες σιδηροδρομικές υποδομές. Διαχρονικά προβλήματα στην παραγωγή νέων έργων και τη συντήρηση του δικτύου, ο εκσυγχρονισμός της λειτουργίας στα ευρωπαϊκά πρότυπα, το άνοιγμα της αγοράς, οι ευρωπαϊκοί διάδρομοι, αλλά και ρυθμιστικά ζητήματα, μετατέθηκαν στο μέλλον.
Όταν ξεκίνησαν, υπό την πίεση της Κομισιόν, οι συζητήσεις για την εξυγίανση του σιδηροδρόμου, «αλλιώς θα επιστραφούν κοινοτικά κονδύλια δισεκατομμυρίων», δημιουργήθηκαν προβλήματα.
Οι διαπραγματεύσεις με την Επιτροπή για την αναδιάρθρωση των σιδηροδρομικών φορέων οδήγησε το φθινόπωρο στον διαχωρισμό ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ και ήταν και το καθοριστικό βήμα για να αλλάξει κεφάλαιο ο ελληνικός σιδηρόδρομος.
Όμως υπήρχαν ακόμα εκκρεμότητες, όπως η συμβατική συμφωνία μεταξύ ελληνικού Δημοσίου και του διαχειριστή της υποδομής ΟΣΕ.
«Είναι εξωφρενικό να μη λειτουργεί η τηλεματική, για την οποία η Ένωση έχει δώσει εκατομμύρια και κανείς να μην το ελέγχει αυτό» ανέφεραν χαρακτηριστικά ευρωπαϊκές πηγές σχετικά με την παραπομπή της Ελλάδας.
Ο οδηγός του τρένου που πήγαινε ανάποδα;;; Είχε εμπειρία;;
https://www.metaforespress.gr/sidirodromos/%cf%80%cf%81%cf%8c%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%bc%ce%bf-33-%cf%87%ce%b9%ce%bb-%ce%b5%cf%85%cf%81%cf%8e-%cf%83%cf%84%ce%b7-hellenic-train-%ce%ad%cf%80%ce%b5%ce%b9%cf%84%ce%b1-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%ce%b1%ce%b9/
ποιας μίζας εταιρίας ήταν το σύστημα ελέγχου που δεν παραδόθηκε κ δούλεψε για περίεργους λόγους?
θα απαντήσει κανείς?
Το κλεπτοκρατικό τόξο των 300 που έδινε ακαταδίωκτο στους τσιοδροχαρδαλιάδες και τα έπιασε από τις φαρμακευτικές, πάει να τα ρίξει στον σταθμάρχη! Παραιτηθείτε ρε απατεώνες και οι τωρινοί που υποστηρίζετε τους βιαστές του μίχου και οι προηγούμενοι απατεώνες του τσίπρα που ιδιωτικοποιήσατε τον οσέ τζάμπα γιατί ο ιδιώτης θα τον εκσυγχρόνιζε! Ε ρε υποκριτές συνεταίροι και έχετε το θράσος εσείς να μιλάτε για εγκληματικές οργανώσεις! Ήταν όλα στον αυτόματο πιλότο στη χώρα και τα ρίχνετε μόνο στον σταθμάρχη που εσείς τον κάνατε σταθμάρχη αλλά σε, αυτόν δεν δώσατε ακαταδίωκτο όπως στους τσιοδροπαγώνηδες!
που βγαζαν ολες τις κινητοποιησεις παρανομες και καταχρηστικες..
φυσικα ο πολακης τους ενοχλησε..το βρωμερο συστημα αισθανθηκε, εστω μια μικρη, απειλη..
Βυσματούχος της ΝΔ ο σταθμάρχης, στα τρένα ο γιος του Ντογιάκου, ένα μεγάλο ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ
ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΠΑΛΕΨΕΤΕ ΑΛΛΟ ΡΕ! ΦΥΓΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ
👍👍👍
Και επιασθη ο αντίχριστος Κούλης με το ακάθαρτο πνεύμα που θα διαφήμιζε για λίγο κυβερνητική επιτυχία τηλεδιοίκησης.
Ο Μητσοτάκης χύνει κροκοδείλια δάκρυα τώρα.
Τόσα χρόνια δεν έκανε τίποτα μόνο μίζες, απευθείας αναθέσεις σε ημέτερους, διορισμός και πλιάτσικο.
Στον Σταθμαρχη να αποδοθει και η ευθηνη για τη δολοφονια του John Kennedy.
….ΚΑΙ ΜΑΝΤΕΨΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΠΩΦΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟ ΟΣΕ ??….ΜΑ ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ??..ΤΟ ΚΟΛΛΗΤΑΡΙ ΤΟΥ ΚΟΥΛΗ!!…ΠΡΟΦΑΝΩΣ Ο ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΤΗΣ AEGEAN….
Ο Βασιλάκης που πήρε 130 εκατομμύρια από τις τσέπες μας και άλλα τόσα για να σωθεί η AEGEAN
Ο Πολάκης όμως κάπνιζε
Φέρτε τον εντιμότατο κύριο Αρχιεισαγγελέα να αποδώσει ακριβοδίκαια τις ευθύνες στους ενόχους, να πάνε φυλακή όπως τους αξίζει.
Οι οποίοι είναι οι εξής:
1. Ο σταθμάρχης
2. Ο σταθμάρχης
3. Ο σταθμάρχης
θέλει ξήλωμα όλο το δημόσιο και ξαναφτιαξιμο από την αρχή… αυτοί η νοοτροπία του έλα μωρέ τώρα δεν βαριεσε…. πρεπει να τελειωσει γιατι αλλιως θα εχουμε και αλλες συμφορες.
όλοι για φυλακή είναι οι κρατικοδίαιτοι στον ΟΣΕ, πόσα δις έχουν φάει στα τρένα της Πελοποννήσου, που ξήλωσαν τη γραμμή Αθήνα-Καλαμάτα, την ξανά έφτιαξαν και το τρένο δε λειτούργησε ποτέ ; (!)
Σωστος Πυργιωτη! Γεμισε η Ελλαδα κλεφτρονια κωλοφαρες!
Γύφτοι ή πάκια στα Παλαιοφάρσαλα κόψανε το ηλεκτροφόρο καλώδιο (χάλκινο) που κινεί το τραίνο για να το πουλήσουν σε σκραπατζίδικα και γι αυτό μονοδρομήθηκε η γραμμή και να τα αποτελέσματα. Χαϊδεύτε τους……!!
Σωστός, τρεις ώρες είχε καθυστέρηση το δρομολόγιο εξαιτίας του καλωδίου
Τώρα ετοιμάζεται το επίδομα στα γυφτοπακια να βάλουν μπενζινα να πάνε να μαζέψουν σιδερα χαλκό και οτι απέμεινε απο τα βαγόνια τα ιδια κάνανε στο Μάτι και την Μάνδρα η επόμενη σταση τα Τέμπη!!!
Το κράτος και οι αρμόδιες υπηρεσίες τι κάνουν για αυτά? Ποιοι έχουν την ευθύνη οεο?