ΞΑΦΝΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ! ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ; ΑΠΟΓΕΙΩΘΗΚΕ ΚΑΚΗΝ-ΚΑΚΩΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ. ΝΕΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ “ΣΕΡΓΙΑΝΙ” ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΚΤΕΣ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΚΤΙΟΥΝ ΜΑΝΤΡΩΜΕΝΟΙ ΤΗΝ… ΠΟΙΝΗ ΤΟΥΣ! (ΕΙΚΟΝΑ)

    Κοινοποίηση:
    απογειωση1

    Κάτι σοβαρό φαίνεται ότι συμβαίνει στο Ανατολικό Αιγαίο… Δεν εξηγείται αλλιώς η πρωτοφανής, δεύτερη για σήμερα, απογείωση ενός εκ των τεσσάρων Embraer EMB-145 AEW&C που διαθέτει η Πολεμική μας Αεροπορία από την 112 ΠΜ της Ελευσίνας, με προορισμό το ΝΑ Αιγαίο.

    Μάλιστα, η ιστοσελίδα AegeanHawk δημοσιεύει και τον σχετικό χάρτη:

    Την ίδια στιγμή, όπως έγραψε πριν λίγο το ΜΑΚΕΛΕΙΟ, το Oruc Reis συνεχίζει ανενόχλητο την καταπάτηση των ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων μόλις 20 μίλια από τη Ρόδο.

    “Κουτί” έχει κάτσει στον Μητσοτάκη η ιστορία με τον κορωνοϊό, με το λαό μαντρωμένο και “βομβαρδισμένο” από ειδήσεις για την πανδημία, που έχει κάνει τον κόσμο να ξεχάσει τι γίνεται με τους απέναντι.

    Οι δυνατότητες του Embraer EMB-145 AEW&C

    Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Πολεμικής Αεροπορίας (haf.gr), το Erieye EMB-145 AEW&C είναι εναέρια πλατφόρμα Διοίκησης και Ελέγχου (Command & Control – C2) με δυνατότητα υποστήριξης αεροπορικών και ναυτικών επιχειρήσεων.

    Αεροσκάφος – φορέας του συστήματος είναι ένα τροποποιημένο δικινητήριο jet ΕΜΒ-145 της βραζιλιάνικης εταιρείας Embraer, το οποίο στην πολιτική του έκδοση μπορεί να μεταφέρει 48 – 50 επιβάτες.

    Η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία διαθέτει τέσσερα αεροσκάφη, τα οποία ανήκουν στην 380 Μοίρα Αεροφερόμενου Συστήματος Εγκαίρου Προειδοποίησης και Ελέγχου (Μ.ΑΣΕΠΕ).

    Οι αποστολές που δύναται να εκτελέσει, είναι οι ακόλουθες:

    Δημιουργία διευκρινισμένης εικόνας αέρος και επιφανείας.
    Ανταλλαγή πληροφοριών (μέσω DATA LINK & VOICE) με Μονάδες Αεράμυνας και ΠΝ.
    Έλεγχος Α/Φ αεράμυνας και υποστήριξη επιθετικών επιχειρήσεων.
    Υποστήριξη των διαδικασιών ελέγχου εκπομπών (Emission Control – EMCON)  των επιγείων Radars καθώς και των Μονάδων επιφανείας.
    Συλλογή και καταγραφή ηλεκτρονικών πληροφοριών (ESΜ – ELINT).
    Παροχή αεροναυτιλιακής βοήθειας.
    Υποστήριξη των επιχειρήσεων έρευνας και διάσωσης.

    Τεχνικά χαρακτηριστικά/Επιδόσεις

    Πλήρωμα: 7 (2 χειριστές + 5 επιχειρησιακό πλήρωμα)
    Κατασκευάστρια Εταιρεία πλατφόρμας: EMBRAER
    Κατασκευάστριες εταιρείες Συστήματος Αποστολής: SAAB, THALLES, Electronica SPA
    Κινητήρες: 2 Turbofan ROLLS ROYCE, τύπος AE3007A1P, ώση 2×8169 lb
    Εκπέτασμα Πτερύγων: 21 μ
    Μήκος: 30 μ
    Ύψος: 7,22 μ
    Οροφή: 30000 ft
    Μέγιστη Ταχύτητα: 0,75 Mach

    Διαβάστε επίσης:

    Απύθμενο θράσος της Τουρκίας: Υποστηρίζει πως παραβιάζουμε τον εναέριο χώρο της και στέλνουμε πλοία στα… νησιά μας!

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    4 Σχόλια

    1. ΕΎΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗ ΠΆΘΟΥΜΕ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΈΚΑΝΑΝ ΣΤΙΝ ΑΡΜΕΝΊΑ ! Η ….ΚΑΙ ΧΕΙΡΌΤΕΡΑ !

    2. ΑΦΟΥ Ο ΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΜΗΣΜΕΝΟΣ(ΠΡΟΒΑΤΑ-ΓΙΔΙΑ) ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΠΟΡΝΟΚΑΝΑΛΑ ΤΟ ΤΙ ΛΕΝΕ ΠΕΡΙ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙ 24ΩΡΟΥ ΤΗΝ ΠΛΥΣΗ ΕΓΓΕΦΑΛΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ (ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΟ) ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ.ΑΝΤΙ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ ΟΛΗ Η ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ….Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΒΛΕΜΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ?ΠΑΡΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΥΛΑ ΣΤΗΝ ΧΑΡΥΒΔΗ……ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΩ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΑΛΠΗΣ.

    3. Εκτός από τους δυο «χειριστές» που πέταξαν, πόσοι άλλοι έγραψαν τις ώρες….;;;;; Αχαχαχαχααααα. Ούτε για γέλια. Αυτοί θα σας σώσουν!

    4. ΑΝ τα ελληνικα νησια διεθεταν αντιπολοιικους πυραυλους δεν θα τολμουσε κανενα τουρκικο πλοιο να κοβει βολτες
      στην ελληνικη επικρατεια (μικρο κοστος μεγαλο ωφελος) ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΑ ΑΒΥΘΙΣΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΑ ΜΑΣ , ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ.

    Comments are closed.