Ως αηδιαστική και άκαρδη καταγγέλλεται η Αντζελίνα Τζολί για τις τακτικές που φέρεται ότι ακολούθησε κατά τη διαδικασία του casting ανηλίκων για τις ανάγκες της ταινίας «First they killed my father», που γύρισε στην Καμπότζη.
Η σταρ, η οποία σκηνοθέτησε το ντοκιμαντέρ, το οποίο περιστρέφεται γύρω από τους αντάρτες Κόκκινους Χμερ, αποκάλυψε στο Vanity Fair ότι ήθελε για τον πρωταγωνιστικό ρόλο ένα παιδί που θα είχε ζήσει πραγματικές δυσκολίες και γι’ αυτό άρχισε να αναζητά μια τέτοια πονεμένη περίπτωση σε ορφανοτροφεία, τσίρκο αλλά και σχολεία.
Τα παιδιά που συγκέντρωσε για τις οντισιόν πέρασαν στη συνέχεια ένα τεστ, κατά το οποίο τους έβαζαν μπροστά τους χρήματα και τους ζητούσαν να τα πάρουν αν έβρισκαν έναν λόγο για τον οποίο τα ήθελαν.
Ψυχολογική φόρτιση
«H Σρέι Μοχ (το κορίτσι το οποίο τελικά επελέγη για τον ρόλο) ήταν το μόνο παιδί που κοιτούσε τα χρήματα για πάρα πολλή ώρα. Οταν αναγκάστηκε να τα δώσει πίσω, έδειξε ότι είχε φορτιστεί ψυχολογικά. Ολα αυτά τα διαφορετικά πράγματα που είχε ζήσει επανέρχονταν στο μυαλό της» δήλωσε η Τζολί με δάκρυα στα μάτια και πρόσθεσε:
«Οταν αργότερα ρωτήθηκε τι τα ήθελε τα χρήματα, είπε ότι ο παππούς της είχε πεθάνει και δεν είχαν αρκετά χρήματα για να του κάνουν μια ωραία κηδεία». Υστερα από αυτή τη συνέντευξη της ηθοποιού, η οποία είναι πρέσβειρα των Ηνωμένων Εθνών και γνωστή για το φιλανθρωπικό έργο της στις εμπόλεμες ζώνες, το twitter βούιξε από αρνητικά σχόλια για τις πρακτικές του casting.
H Τζολί, από την πλευρά της, έχει σπεύσει να διευκρινίσει ότι υπήρχε σε καθημερινή βάση στο πλατό των γυρισμάτων ψυχολόγος για να βοηθάει τόσο τους ηθοποιούς όσο και τους τεχνικούς που είχαν τραυματικά φλας μπακ κατά τη διάρκεια της ταινίας, από αυτά που είχαν ζήσει στο παρελθόν. Η ηθοποιός και σκηνοθέτης, Αντζελίνα Τζολί διαψεύδει δημοσίευμα στο Vanity Fair το οποίο αναφέρεται στις μεθόδους που χρησιμοποίησαν οι υπεύθυνοι του κάστινγκ για τη νέα της ταινία «First They Killed My Father» με θέμα τη γενοκτονία στη Καμπότζη.
Στο δημοσίευμα του Vanity Fair τονίζεται τι οι διευθυντές κάστινγκ της ταινίας τοποθετούσαν χρήματα μπροστά σε παιδιά από «ορφανοτροφεία και σχολεία των φτωχογειτονιών και τσίρκο» και τους ρωτούσαν τί χρειάζονταν. Στη συνέχεια τα έπαιρναν πίσω για να προκαλέσουν αντίδραση.
Η Srey Moch Sareum, το κορίτσι που κέρδισε τελικά τον ρόλο της Loung Ung, της συγγραφέως του βιβλίου, στο οποίο βασίστηκε η ταινία, ήταν πολύ συναισθηματική κατά τη διάρκεια της δοκιμασίας της, λέγοντας ότι τα χρήματα έπρεπε να χρησιμοποιηθούν για να πληρώσει η οικογένειά της την κηδεία του παππού της. Οι τακτικές έχουν προκαλέσει αρνητικά σχόλια και πολλοί επισημαίνουν ότι οι μέθοδοι ακρόασης ήταν άσκοπα σκληρές.
Η Τζολί, η οποία πρόσφατα παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό Vanity Fair και αναφέρθηκε στη νέα της ταινία σε ανακοίνωσή της απάντησε στις επικρίσεις σχετικά με την ακρόαση τονίζοντας το δημοσίευμα είναι αποσπασματικό.
«Ελήφθη κάθε μέτρο για να υπάρξουν εγγυήσεις για την ασφάλεια, την άνεση και υγεία των παιδιών στην ταινία, ξεκινώντας από τις ακροάσεις μέχρι την παραγωγή. Γονείς, κηδεμόνες και εκπρόσωποι μη κυβερνητικών οργανώσεων ήταν παρόντες κατά τη διάρκεια των ακροάσεων» ανέφερε.
«Οι τακτικές στην οντισιόν ήταν ένας αυτοσχεδιασμός βασισμένος σε μια σκηνή από την ταινία» ανέφερε η Τζολί, προσθέτοντας ότι δεν αφαιρέθηκαν χρήματα από τα παιδιά.
«Είμαι αναστατωμένη επειδή μία άσκηση υποκριτικής σε έναν αυτοσχεδιασμό από μια πραγματική σκηνή της ταινίας γράφτηκε σαν να ήταν ένα πραγματικό σενάριο» δήλωσε η ηθοποιός. «Ο ισχυρισμός ότι αληθινά χρήματα αφαιρέθηκαν από παιδιά κατά τη διάρκεια της ακρόασης είναι ψευδής και προκαλεί αναστάτωση. Θα ήμουν εξοργισμένη αν αυτό είχε συμβεί».
Η ταινία του Netflix βασίζεται στα απομνημονεύματα της Loung Ung, γεννημένης στην Καμπότζη, Αμερικανίδας ακτιβίστριας για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Στο βιβλίο που κυκλοφόρησε το 2000 περιγράφονται οι συστηματικές δολοφονίες από τους Ερυθρούς Χμερ δύο εκατομμυρίων κατοίκων της Καμπότζης στα τέλη της δεκαετίας του ’70. Η συγγραφέας φέρεται να έπαιξε το παιχνίδι με τα χρήματα, όταν πιάστηκε από τους Ερυθρούς Χμερ να κλέβει. Στο δημοσίευμα του Vanity Fair αναφέρεται ότι τα παιδιά γνώριζαν τη διαδικασία στη διάρκεια της ακρόασης, ωστόσο υπήρξαν πολλές αντιδράσεις και αρνητικά σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εργαζόμενοι στην ταινία υποστήριξαν ότι τα παιδιά ήταν ενήμερα ότι πρόκειται για αυτοσχέδιο παιχνίδι στο πλαίσιο της ακρόασης.
Περίεργα πράγματα για μια γυναίκα που υποτίθεται ότι είναι πρέσβειρα της αγάπης από τον ΟΗΕ… αλλά μη ξεχνάμε ότι η ίδια έχει κατηγορηθεί για περίεργες συμπεριφορές υπό την επήρεια ναρκωτικών στο παρελθόν…
Νεοταξίτισα ειναι τι περιμένεις. Σιγά μην αγαπάει τα παιδιά.
Δυστυχώς υπάρχουν πολλά κορόιδα που πιστεύουν πως η Τζολί και η κάθε Τζολί σε Ελλάδα και Αμερική είναι μητέρες Τερέζες και πρέσβειρες της ειρήνης και της φιλανθρωπίας στον κόσμο. Για να καταλάβετε τι είναι ο καθένας κοιτάξτε τη προηγούμενη και τη τωρινή ιδιωτική ζωή του και όχι όσα λέει και κάνει δημόσια. Αν αυτά τα δυο δεν συμβαδίζουν τότε το “καλό” τους πρόσωπο όσο τέλειο κι αν φαίνεται προς τα έξω είναι ψεύτικο.
Βρομιάρα, πρεζού, ανωμαλάρα, νεοταξίτρια και ανθρώπινο σκουπίδι.
ΤΕΛΚΑ ΤΑ ΒΥΖΑ ΤΗΣ ΤΑ ΚΟΨΕ;;;; Η ΞΑΝΑΦΥΤΡΩΣΑΝΕ;;ΣΚΑΤΟΥΡΛΙΝΑ ΜΟΥΡΛΗ