“ΕΒΡΑΙΟΙ – ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ – ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΚΑΚΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ, ΚΑΚΟ ΨΟΦΟ ΝΑ ΕΧΕΤΕ”. ΟΤΑΝ Ο ΤΖΙΜΑΚΟΣ ΓΛΕΝΤΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ – Η ΕΠΙΜΑΧΗ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΔΑΒΙΔ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΜΑΣΟΝΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΜΑΛΑΜΑ [ΒΙΝΤΕΟ]

    Κοινοποίηση:
    gpanous

    Ο εκλιπών Τζίμης Πανούσης κάθε άλλο παρά απολιτίκ ήταν στην μακρά του πορεία στη Τέχνη.

    Σήμερα θα σας θυμίσουμε μια από τις σημαντικότερες πολιτικές παρεμβάσεις του που έκαναν μέχρι και το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος (ΚΙΣΕ) να στείλει επιστολές διαμαρτυρίας στην τότε Κυβέρνηση.

    ‘Όλα έγιναν το καλοκαίρι του 2009 όταν η ελληνική εβραϊκή κοινότητα εξέφρασε την διαμαρτυρία και ενόχλησή της από την αφίσα της τότε μουσικής παράστασης του Τζίμη Πανούση, στην οποία απεικονίζεται το άστρο του Δαβίδ να περιπλέκεται με την ναζιστική σβάστικα.

    Το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος (ΚΙΣΕ) έστειλε επιστολές προς τον υπουργό Δικαιοσύνης αλλά και προς τον γ.γ. Θρησκευμάτων, εκφράζοντας την ενόχληση του και σημειώνοντας ότι «η απεικόνιση επί της εν λόγω αφίσας προσβάλλει βάναυσα τόσο την ίδια τη θρησκεία μας όσο και τη μνήμη των 6 εκατομμυρίων Εβραίων αδελφών μας θυμάτων του Ολοκαυτώματος».

    Ζητά «τις κατά την κρίση τους ενέργειες για το θέμα της επαίσχυντης αφίσας» ενώ ζητά και από τις δημοτικές αρχές στις περιοχές όπου έχει αναρτηθεί η αφίσα να την απομακρύνουν.

    Στη συνέντευξη του λίγες ημέρες νωρίτερα στον ραδιοσταθμό Δίεση 101,3 ο Τζίμης Πανούσης ερωτώμενος σχετικά με τη λέξη «εβραιοναζήδες» και την αφίσα είχε πει ότι δεν αναφέρεται στους λαούς αλλά στην πολιτική και είχε χαρακτηρίσει τη Λωρίδα της Γάζας, μεγαλύτερη φυλακή από το Νταχάου.

    «Οι λαοί δεν φταίνε, όπως δεν φταίνε και όλοι οι Γερμανοί για το ναζισμό», είχε πει.

    Η επίμαχη αφίσα του Τζίμη Πανούση:

    p.txt

    Το νέο “επεισόδιο” παίχτηκε στις 5 Ιανουαρίου 2009 όταν ο Τζίμης Πανούσης μέσα από την ραδιοφωνική του εκπομπή “Δούρειος Ήχος” προχώρησε σε σφοδρότατη επίθεση κατά των Εβραίων:

    Διαβάστε τι είχε πει:

    Εβραίοι – Γουρούνια – Δολοφόνοι κακή σας μέρα, κακό ψόφο να ‘χετε. Η Γάζα να σας τυλίξει σαν σάβανο. Μούμιες να γίνετε ταριχευμένες και να θαφτείτε στα έγκατα των πυραμίδων που φτιάχνετε από τα λεφτά που μαζεύετε. Από αρχαιοτάτων χρόνων, όχι και πολύ να μην το παρακάνουμε, επι Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας οπου εδραιώθηκε το δίκαιο που πατούν οι σεμνοί και ταπεινοί ελβετόψυχοι επιτρέπεται δια νόμου στους εβραίους της εποχής να κάνουν μόνο τρία επαγγέλματα: να είναι σαράφηδες στο δρόμο, να είναι κλόουν και ηθοποιοί στο δρόμο και να μαζεύουν τα σκουπίδια στους δρόμους. Οτι ακριβώς κάνουν και σήμερα… Και εξηγούμαι: ελέγχουν οι εβραίοι όλες τις τράπεζες της αμερικανικής αυτοκρατορίας ελέγχουν όλο το Σόου Μπιζ που είναι σε επιδέξια εβραϊκά χέρια και συνεχίζουν ακάθεκτοι να μαζεύουν όλα του κόσμου τα σκουπίδια έχοντας στην ιδιοκτησία τους τα μουσεία. Τοκογλύφοι, τσιρκολάνοι και σκουπιδιάρηδες μια ζωή, αλλά τα τελευταία χρόνια εξασκούν κι άλλο ένα επικερδές επάγγελμα: Αυτό του επαγγελματία δολοφόνου των παιδιών και γυναικών με μαντίλες. Εχουν κατσικωθεί οι εβραίοι μετά τον πόλεμο στην Παλαιστίνη, σ’ενα μικρό μέρος της στην αρχή αλλά χρόνο με το χρόνο οΣιωνιστικός μεταστατικός καρκίνος καταβροχθίζει τα πάντα γύρω του και τρέφεται με βομβαρδισμένες σάρκες μικρών παιδιών.

    Δε χρειάζεται σε -ονι να τελειώνει, εβραίοι γουρούνια δολοφόνοι.

    Καταδικάζουμε την βία από όπου και αν προέρχεται, ε; αυτοί οι συνασπισμένοι πασοκομασωνοι της αριστεράς και της γωνίας μας έχουν αλαλιάσει. Ιδια είναι η βια του πιτσιρικά με την σφενδόνα και του πρεζοναύτη με το μπαζούκας, ίδια είναι η βία των τραπεζών που ξεκληρίζουν οικογένειες που αρπάζουν τα σπίτια με την βία του παιδιού με την μολότωφ που καίει ένα υποκατάστημα ασφαλισμένο ίδια έιναι η βία με τα 26 αυτοσχέδια πυραυλάκια της χαμάς με το πυρηνικό οπλοστάσιο του ισραήλ το Ισραήλ που κάνει λαγό τον Ομπάμα χριστουγεννιάτικα μέχρι να βγάλει ο μαυρούλης την στολή του γκολγ να φορέσει την πανοπλία και να βάλει φωτιά στα περσικά τα χαλιά τα ιπτάμενα

    σε λιγο δεν θα φαίνεται χαζή η ερώτηση της ξανθιάς: ιραν η ιράκ. θα ισοπεδωθούν και τα δυο με τεράστιες τρύπες για να παίζουν γκολφ οι σιωνιστές

    Δε χρειάζεται σε -ονι να τελειώνει, εβραίοι γουρούνια δολοφόνοι.

    Εβραίοι – Γουρούνια – Δολοφόνοι. Εγώ θα το λέω κι ας ενοχλούνται οι Δωσίλογοι της Αριστεράς και οι κωλόγριες του Πολιτικού Ορθολογισμού ότι υπάρχουν και καλοί Εβραίοι, υπάρχουν και καλοί αστυνομικοί κι ότι δεν είναι σωστό να τους βάλουμε στο ίδιο τσουβάλι όλους. Καλή μου κυρία,όταν έχω τον μπάτσο απέναντι και με ψεκάζει με ληγμένο εβραϊκό χυμό – Jewish juice που λέμε – θα ρωτίξω τι ζώδιο είναι και να μου δείξει την φτωχή φορολογική του δήλωση, πριν του εκσφενδονίσω την αμυντική μου μπουκάλα;

    Τελειώνουν και οι παλαιστίνιοι σιγά σιγά στην γάζα αλλά ότι και να κάνουνε οιαμερικανοεβραίοι μιλιταριστές είναι καταδικασμένοι γιατί οι εβραϊκές οικογένειες κάνουν 1 με δυο παιδιά ενώ οι μουσουλμάνοι οκτώ με δώδεκα.
    Ναζίσιωνιστές θα πεθάνουν αγάμητοι «γελια» φιδάκια

    Ακούστε όλη την εκπομπή εκείνης της ημέρας:

    Τζίμυ Πανούσης – Δούρειος Ηχος της 5/1/2009

    Εδώ ακούστε το αντιμασονικό τραγούδι που ερμήνευσε μαζί με τον Σωκράτη Μάλαμα:

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    13 Σχόλια

    1. Εχετε δει πολλους πατριωτες να σκιζουν ελληνικες σημαιες στα εξωφυλλα δισκων, να βριζουν Χριστο και Παναγια και για το ισλαμ μουγκα;;;;

    2. Απονέμετε όλα τα επίθετα κατά των Εβραίων αλλά συγχρόνως τα «παίρνεται» από τους Εβραίους όταν διαφημίζεται στο σάϊτ σας τα γυμναστήρια YAVA που είναι Εβραϊκών συμφερόντων.

    3. Το μοναδικό κόμμα που εξέλεξε ο ελληνικός λαός με τη ψήφο του και μπήκε στη βουλή είναι η χρυσή αυγή!γιαυτό την πολεμάνε και γιαυτό την απαξιώνουν τα κανάλια!οι υπόλοιποι μπήκαν από τις εβραιοστοές και πιστεύουν οτι αυτό θα γίνεται εσαεί…κούνια που σας κούναγε εβραιόσκυλα….δεν μενδιαφέρει από πού προέρχεται η αλήθεια σημασία έχει να τη λέμε γιατί μόνο με ξεσκέπασμα θα πάρουν δρόμο τα σκουλίκια της σιόν(ούτε πως γράφεται ξέρω)….ο Τζίμης έλεγε πάντα την αλήθεια…καλό του ταξίδι!!!Ο Θεός κρίνει τη ψυχή που πιστεύω πως είχε!

      1. μπουρδες η χαβγη υπηρετεο το συστημα, και δεν εισαστε αρειοι αλλα στοκοι

        1. Ενω Eσυ που ψηφισες κουλη,φωφη,ποταμακι,,Σανελ εισαι γατος με πεταλα πσιλε.

          1. Ξεχασα και τον κουτσουμπα τον Κομουνα,ελπιζω τα συντροφια να μην παρεξηγηθουν μουαχαχαχα.

    4. Eπικεφαλής της επιθέσεως κατά του Τζιμάκου ήταν ο σημερινός γραμματέας του ΚΙΣ Βίκτωρ Ελιέζερ, δημοσιογράφος ανταποκριτής ισραηλινών εφημερίδων και ο σημερινός πρόεδρος της Ι.Κ Αθηνών Μίνος (Αβραάμ) Μωυσής. Αυτός είχε διοριθεί από τον Δ.Κοντομηνά διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN, θέση που διατήρησε μέχρι την πώληση της το 2005. Το 2010 ο ΓΑΠ τον διόρισε διευθύνοντα σύμβουλο στην ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ!
      Το καλοκαίρι ο νικολάκης.Χατζηνικολάου απέλυσε τον γνωστό κομμουνιστή σκιτσογράφο-δημοσιογράφο Στάθη (Σταυρόπουλο) από τον καταχρωμένο όμιλο του, επειδή δημοσίευσε σκίτσο, που θεωρήθηκε από την ενταύθα ισραηλινή παροικία ως αντιισραηλινό.

    5. Πολιτισμός
      Οι σπαρταριστές ατάκες του Διογένη του Κυνικού
      Ο πρώτος αναρχικός performer της καταγεγραμμένης ιστορίας

      01:10 12/11/20179675
      Αναρχικός στη σκέψη και την πράξη, κοσμοπολίτης που γύριζε αδέσποτος εντός και εκτός Αττικής, μα πάνω απ’ όλα φιλόσοφος performer με απαράμιλλο ταλέντο στην πανηγυρική γελοιοποίηση και διάλυση κάθε αξίας και θεσμού της οργανωμένης κοινωνίας…

      Συνειδητός αυνάνας σε κατ’ αποκλειστικότητα δημόσιους χώρους, κατά προτίμηση στη μέση της αθηναϊκής Αγοράς, ξεδιάντροπος ουρητής και αφοδευτής κολόνων και λοιπών ιερών τόπων, ο Διογένης ο Κυνικός (ή Κύων), γνωστός κι ως ο Διογένης ο Σινωπεύς, ήταν Έλληνας φιλόσοφος, που γεννήθηκε στη Σινώπη του Πόντου περίπου το 412 π.Χ. (σύμφωνα με άλλες πηγές το 399 π.Χ.) και θεωρείται ο κυριότερος εκπρόσωπος της Κυνικής Φιλοσοφίας.

      Εξορισμένος από τη Σινώπη του Πόντου για αδιευκρίνιστους ακόμη λόγους, εγκαταστάθηκε στην Αθήνα ως πολιτικός εξόριστος το 370 π.Χ., διαμένοντας εκεί τους χειμώνες, επιλέγοντας για τα καλοκαίρια την Κόρινθο.

      Μαθητής του Αντισθένη, διαπρεπούς μαθητή του Σωκράτη, ο Διογένης ξεπέρασε το δάσκαλό του σε φήμη και προσκόλληση στον Κυνικό τρόπο ζωής, καταφέρνοντας έτσι να θεωρηθεί το αρχέτυπο των Κυνικών: με έμβλημά τους τον Κύων (τον σκύλο) διατείνονταν ότι διέφεραν από τους άλλους σκύλους διότι εκείνοι δεν δάγκωναν τους εχθρούς αλλά τους φίλους, για να τους διορθώσουν!

      Ο Διογένης πίστευε πως ο άνθρωπος είναι από τη Φύση εφοδιασμένος με όλα όσα χρειάζεται και δεν έχει ανάγκη από περιττά πράγματα. Μόνος του δημιουργεί για τον εαυτό του πλήθος τεχνητές ανάγκες και επιθυμίες, που τελικά τον υποδουλώνουν. Για τον Διογένη μόνο η ικανοποίηση των φυσικών αναγκών οδηγεί στην ευτυχία και καμία σωματική ανάγκη δεν μπορεί να θεωρηθεί ανήθικη, αφού η φύση τις δημιουργεί όλες.

      Ωστόσο, οι φυσικές ανάγκες μπορούν να δαμαστούν με την άσκηση, δηλαδή με το να ασκεί κάποιος το σώμα του, ώστε να περιορίζονται οι ανάγκες του στο ελάχιστο δυνατό. Αυτό θα βοηθήσει τον άνθρωπο να αποκτήσει αυτάρκεια: όσο πιο λίγες και απλές είναι οι ανάγκες του, τόσο πιο εύκολα θα μπορεί να τις ικανοποιεί.

      Εξ ου και η εικασία ότι ενδεχομένως να αποτελεί τον πατέρα του… βιολογικού μινιμαλισμού: Less is more!

      Λάβρος αρνητής του πολιτισμού και του Νόμου, ανθρώπινων δηλαδή προϊόντων που αντιβαίνουν στο αντικειμενικό κύρος της Φύσης, χρησιμοποιούσε τον αστεϊσμό και τα λογοπαίγνια για να πλήξει τους ρήτορες αντιπάλους του βγάζοντάς τους νοκ άουτ.

      Εκ πεποιθήσεως άκληρος, δεν δημιούργησε ποτέ δική του οικογένεια και θεωρούσε τον εαυτό του ως «πολίτη του κόσμου».Οι Αθηναίοι αγαπούσαν τον Διογένη, για την ετοιμότητα και την ευφυΐα του, με τις οποίες απαντούσε σε κάθε ερώτηση που του έκαναν, καθώς και για τον αδυσώπητο και τραχύ τρόπο με τον οποίο έσκωπτε τα κακώς έχοντα στην κοινωνία.

      ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ

      Σε εκείνον αποδίδονται και τα ακόλουθα επεισόδια και αποφθέγματα, πολλά εκ των οποίων είναι επινοήσεις των μεταγενέστερων θαυμαστών του:

      1. Ο Διογένης είχε συλληφθεί αιχμάλωτος και κατάληξε στα δουλοπάζαρα. Ο δουλέμπορος δεν τον άφηνε να καθίσει, γιατί ήθελε να βλέπει ο κόσμος την «πραμάτεια» του. Ο Διογένης τότε του είπε, «Δεν έχει σημασία γιατί και τα ψάρια όπως και να στέκονται το ίδιο πωλούνται». Ο Ξενιάδης, πλούσιος, αριστοκράτης της εποχής είδε τον Διογένη και θέλησε να τον αγοράσει. Συζήτησε με τον δουλέμπορο και ο δουλέμπορος πλησίασε τον Διογένη και του λέει «αυτός ενδιαφέρεται να σε αγοράσει, τί δουλειά ξέρεις να κάνεις να του πώ;». Ο Διογένης με λογοπαίγνιο απαντά «ανθρώπων άρχειν» και συμπλήρωσε «Φώναξε μήπως κάποιος θέλει δεσπότη». Το λογοπαίγνιο αυτό, ενός δούλου που δήλωνε «άρχειν ανθρώπων» άρεσε στον Ξενιάδη που χαμογέλασε και τον αγόρασε, αφού αντιλήφθηκε τις δύο έννοιες που με οξυδέρκεια έθεσε ο Διογένης. «Διοικώ τους ανθρώπους και διδάσκω στους ανθρώπους αρχές». Ο Ξενιάδης ανάθεσε στον Διογένη την διδασκαλία των παιδιών του, και έτσι ο Διογένης έμεινε στο Κράθειον, ένα προάστειο της Κορίνθου.

      2. Οι φίλοι του Διογένη θέλησαν να τον ελευθερώσουν (από δούλο του Ξενιάδη) και εκείνος τους απεκάλεσε ανόητους, γιατί, όπως είπε, «τα λιοντάρια δεν είναι δούλοι αυτών που τα τρέφουν, αλλά αυτοί που τρέφουν τα λιοντάρια είναι δούλοι των λιονταριών, αφού ο φόβος χαρακτηρίζει τους δούλους, ενώ τα θηρία προκαλούν φόβο στους ανθρώπους».

      3. Όταν ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν στη Κόρινθο, ήθελε να γνωρίσει τον Διογένη και έστειλε ένα υπασπιστή του να βρει τον Διογένη που ήταν στο Κράθειο και να του τον παρουσιάσει. Αφού ο υπασπιστής τον εντόπισε, του είπε: «Σε ζητεί ο Βασιλεύς Αλέξανδρος να σε δεί». Ο Διογένης απάντησε «Εγώ δεν θέλω να τον δω. Εάν θέλει αυτός ας έρθει να με δει». Και πράγματι, ο βασιλεύς Αλέξανδρος πήγε να δεί τον Διογένη. Τον πλησιάζει ο Αλέξανδρος και του λέει «Είμαι ο Βασιλεύς Αλέξανδρος». Ο Διογένης ατάραχος απαντά «Και γώ είμαι ο Διογένης ο Κύων».Ο Μέγας Αλέξανδρος απορεί και του λέγει «Δεν με φοβάσαι;». Ο Διογένης απαντάει «Και τί είσαι; Καλό ή κακό;». Ο Αλέξανδρος μένει σκέπτικος. Δεν μπορεί ένας βασιλεύς να πει ότι είναι κακό, και άμα είναι καλό, γιατί κάποιος να φοβάται το καλό; Αντί να απαντήσει ο Αλέξανδρος τον ερωτεί εκ νέου «Τί χάρη θές να σου κάνω;» και ο Διογένης ξανά με λογοπαίγνιο απαντά «Αποσκότησων με». Βγάλε με δηλαδή από το σκότος, την λήθη, και δείξε μου την αλήθεια. Με το έξυπνο λογοπαίγνιο του Διογένη, η απάντηση του μπορεί και να εννοηθεί εώς «Σταμάτα να μου κρύβεις τον ήλιο», καθώς οι κυνικοί πίστευαν πώς η ευτυχία του ανθρώπου βρίσκετε στη λιτότητα, στη ζεσταςιά του ήλιου και δεν ζητεί τίποτα από τα υλικά πλούτη. Μόλις το άκουσε αυτό ο Αλέξανδρος είπε το περίφημο: «Εάν δεν ήμουν Αλέξανδρος, θα ήθελα να ήμουν Διογένης».

      4. Ο Πλάτων τιμούσε τον Διογένη, που τον ονόμαζε «Σωκράτη μαινόμενο», εκείνος όμως δεν είχε σε μεγάλη υπόληψη τον ιδρυτή της Ακαδημίας και δεν άφηνε ευκαιρία να τον ειρωνεύεται. Όταν ο Πλάτων διατύπωσε τον γνωστό ορισμό για τον άνθρωπο: «Ζώον δίπουν άπτερον» (ζώο με δύο πόδια και χωρίς φτερά) ο Διογένης μάδησε ένα πετεινό και τον παρουσίασε στην αγορά λέγοντας «Ιδού ο άνθρωπος του Πλάτωνος» κι αυτός τότε συμπλήρωσε τον ορισμό με το «και πλατώνυχον».
      5. Μια μέρα μπήκε στο πλουσιόσπιτο του Πλάτωνα και με τα ξυπόλυτα (και βρώμικα) πόδια του πατούσε στα χαλιά λέγοντας «πατώ τον του Πλάτωνος τύφον (ματαιοδοξία)».

      6. Όταν ο Πλάτων τον είδε μια μέρα να γευματίζει μονάχα με ψωμί κι ελιές, δεν κρατήθηκε και τον πείραξε λέγοντας: «Αν είχες πάει στο Διονύσιο, δε θα ‘τρωγες τώρα ελιές». Ο Διογένης όμως δεν του τη χάρισε: «Αν έτρωγες ελιές δε θα χρειαζόταν να πάς στον Διονύσιο» (Σημείωση: Ο Διονύσιος ήταν τύραννος των Συρακουσών ο δε Πλάτων πήγε κοντά του προσπαθώντας να εφαρμόσει στην πράξη τις ιδέες που είχε διατυπώσει στην «Πολιτεία» του).

      7.Ο Διδύμων, οφθαλμίατρος της εποχής εξετάζει το μάτι μιάς κοπέλας. Ο Διογένης τον βλέπει. Ξέρει ο Διογένης ότι ο Διδύμων είναι τύπος ερωτίλος, κοινώς γυναικάς. Και του λέει «Πρόσεξε Διδύμωνα, μήπως εξετάζοντας τον οφθαλμό, πειράξεις την κόρην».

      8.Είναι ο Διογένης καλεσμένος σε ένα γεύμα και πηγαίνει στο λουτρό για να πλυνθεί πρίν φάει. Αλλά το λουτρό είναι πολύ βρώμικο. Δεν παραπονιέται, δεν λέει «είναι βρώμικο το λουτρό», και δεν προσβάλει τον οικοδεσπότη αλλά με αστεϊσμό ερωτεί «Οι εδώ λουόμενοι, που πλένονται κατόπιν;».

      9.Όταν ο Διογένης ρωτήθηκε που είδε ενάρετους (σύμφωνα με τις αρχές του) άντρες, αποκρίθηκε, «Άντρες πουθενά, στην Σπάρτη όμως, είδα παιδιά».

    6. ΦΥΣΙΚΑ, ΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΛΕΓΕ ΕΝΑΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ, ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ,ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ, ΤΑ ΚΡΕΜΑΤΟΡΙΑ ΚΛΠ, ΟΤΙ ΕΚΦΩΝΕΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΜΕΣΑ. ΑΝ ΤΑ ΠΕΙ ΑΛΛΟΣ ,ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ.

    7. Όταν “ξερνούν” αριστερο- αναρχικοί, αυτό είναι Δημοκρατία, ενώ όταν μιλάνε δεξιοί, πατριώτες & εθνικόφρονες, αυτό είναι φασισμός- ναζισμός, ε;

      1. Έχεις δει πολλούς πατριώτες δεξιούς μέσα στην βουλή; Όλοι καλά τα τσεπώνουν και το παίζουν “πατριώτες” κράζοντας όλη μέρα.

    Comments are closed.