Αυτή είναι η κυβέρνηση μας….
Ένας 15χρονος μπορεί να αποφασίζει το φύλο του….
Οι μουσουλμάνοι στη Θράκη μπορεί να δημιουργούν την Τουρκική Ένωση Ξάνθης
ΝΑΙ στους gay…ναι στους τρανς….
Αλλά να χρησιμοποιήσει κάνεις οποίος μέσο μεταφοράς γουστάρει αυτό δεν το μπορεί!
Μπράβο στον Φαήλο Κρανιδιώτη!
Ο μοναδικός που τόλμησε να τα βάλει με τον αρχισυνδικαλιστή της «κίτρινης φυλής»
Μέχρι αύριο αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπ. Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη με την οποία κάνει το χατίρι στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Ταξί καταργώντας ουσιαστικά όλες τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες και εφαρμογές που δίνουν μια διαφορετική επιλογή σε όσους χρησιμοποιούν ταξί.
Με το νομοσχέδιο όλες αυτές οι εταιρείες, με βασικό εκπρόσωπο την εταιρεία Beat που ως Taxibeat εξαγοράστηκε έναντι 40 εκατ. ευρώ από τον κολοσσό της Daimler, ουσιαστικά καταργούνται και υποχρεώνονται να μετατραπούν σε ολοκληρωμένες επιχειρήσεις παροχής μεταφορικού έργου αντί για «διαμεσολαβητές» όπως συμβαίνει μέχρι σήμερα.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, κάθε άδεια που θα χορηγεί το υπουργείο Μεταφορών θα έχει διάρκεια από 3 έως 5 έτη, ανάλογα με τη διάρκεια της σύμβασης μεταξύ του φορέα ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής διαμεσολάβησης και των ΕΔΧ συμβεβλημένων οχημάτων.
Σε περίπτωση λειτουργίας εφαρμογής ταξί χωρίς άδεια, αρχικά θα επιβάλλεται πρόστιμο 50.000 ευρώ, ενώ εφόσον υπάρξει υποτροπή το πρόστιμο θα φτάνει στα 100.000 ευρώ. Παράλληλα, στον οδηγό του ΕΔΧ αυτοκινήτου που θα στερείται νόμιμης επαγγελματικής άδειας οδήγησης ταξί θα επιβάλλεται η ποινή της αφαίρεσης της άδειας οδήγησης για δύο χρόνια.
Επιπρόσθετα το νομοσχέδιο απαγορεύει ρητώς «υπηρεσίες ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής διαμεσολάβησης για μεταφορά επιβατών με ΙΧ οχήματα». Υπηρεσίες δηλαδή τύπου UBER.
Οδηγούν σε οπισθοδρόμηση τον κλάδο
Οι εταιρείες του χώρου, κάνουν λόγο για ρύθμιση που οδηγεί σε οπισθοδρόμηση τον κλάδο των ταξί, παρεμβαίνοντας με συνδικαλιστικούς όρους στην λειτουργία της αγοράς.
Σε ανάρτηση του σήμερα στο Facebook ο ιδρυτής της BEAT, Νίκος Δρανδάκης γράφει:
«Είναι προφανές ότι (το ν/σ) προσπαθεί να μετατρέψει την The BEAT App από μια υπηρεσία διαμεσολάβησης ανάμεσα στον ελεύθερο επαγγελματία ταξιτζή και τους πελάτες του, σε μια εταιρεία που “παρέχει μεταφορικό έργο”. Το πρώτο ερώτημα που προκύπτει είναι ποιό πρόβλημα λύνει αυτή η αλλαγή, αλλά φαντάζομαι αυτό δεν θα απαντηθεί ποτέ.
Το δεύτερο πρόβλημα είναι να δούμε αν έχει την οποιαδήποτε λογική βάση μια τέτοια αλλαγή. Μια εταιρεία που παρέχει “μεταφορικό έργο” συνήθως το παρέχει 1. με κάποια οχήματα, 2. με κάποιους οδηγούς, και 3. εισπράτοντας ένα οικονομικό τίμημα για το μεταφορικό έργο που παρέχει. Πάμε να δούμε αυτούς τους παράγοντες στην περίπτωση της Beat:
1. Το τι οχήματα θα χρησιμοποιούνται μέσω της πλατφόρμας μας έχει προκαθοριστεί από κάποιον τρίτο, το κράτος, σε όλες τους τις λεπτομέρειες: τύπος αυτοκινήτου, προδιαγραφές, ακόμα και το χρώμα τους.
2. Επίσης, αυτά τα οχήματα ανήκουν σε τρίτους ιδιώτες, οι οποίοι απέκτησαν από το κράτος άδεια ταξί και δικαιούνται να τα χρησιμοποιούν όπως θέλουν – η Beat δεν έχει κανένα δικαίωμα επιλογής στα οχήματα με τα οποία “παρέχει μεταφορικό έργο”.
3. Οι οδηγοί που θα οδηγούν αυτά τα οχήματα, έχουν προ-επιλεγεί από το κράτος, μέσω της παροχής της Ειδικής Άδειας Οδήγησης ΕΔΧ οχήματος, με βάση κριτήρια που έχει θεσπίσει η Πολιτεία.
4. Το ποιοί από αυτούς τους οδηγούς θα καθήσουν τελικά πίσω από το τιμόνι, το επιλέγουν οι ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων (κάτοχοι των αδειών ταξί). Μπορεί να είναι ο ίδιος ο ιδιοκτήτης ή οποιοσδήποτε τρίτος. Αλλά η Beat δεν έχει κανένα απολύτως λόγο στο ποιός “παρέχει το μεταφορικό της έργο” με τα λίγα αυτοκίνητα που επιτρέπει ο νόμος να κυκλοφορούν. H Beat πολύ απλά προσπαθεί να επιλέξει να συνεργαστεί με τους καλύτερους από το μικρό αυτό pool ανθρώπων.
5. Το ύψος του τιμήματος (κόμιστρο) που εισπράτεται για το “μεταφορικό έργο που παρέχει” η Beat καθορίζεται με αυστηρότητα και ακρίβεια από το κράτος. Η Beat δεν έχει κανένα λόγο επ’ αυτού.
6. Τέλος, το κόμιστρο αυτό, ΔΕΝ το ειπράττει η Beat, αλλά (πολύ σωστά) η ελεύθερος επαγγελματίας οδηγός που ιδρώνει κάθε μέρα πίσω από το τιμόνι.
Από όλη αυτή την “τροφική αλυσίδα” του μεταφορικού έργου του ταξί, τι είναι αυτό που κατέχει και ελέγχει η Beat τελικά?
…σωστά το καταλάβατε: είναι μόνο η προμήθεια για τη ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒHΣΗ που παρέχει ανάμεσα σε οδηγούς και πελάτες. Ο προτεινόμενος νόμος λοιπόν μας επιτρέπει μόνο να ορίζουμε το ύψος της προμήθειας που λαμβάνουμε και τίποτε άλλο, αλλά να έχουμε την πλήρη ευθύνη του μεταφορικού έργου, με οδηγούς – υπαλλήλους (ή σχεδόν υπαλλήλους) που δεν είναι υπάλληλοι μας, με οχήματα που δεν έχουμε επιλέξει εμείς ως πιο κατάλληλα.
Εγώ δεν βλέπω σε ποιά ευνομούμενη χώρα θα μπορούσε αυτή η υπέρβαση λογικής να γίνει νόμος του κράτους».
Ο κ. Δρανδάκης μάλιστα σπεύδει να επισημάνει πως: «η εταιρεία θα συνεχίσει να λειτουργεί ακόμα και αν ο προτεινόμενος νόμος ψηφισθεί και εφαρμοσθεί, με τη διαφορά ότι ο μεγάλος χαμένος θα είναι ο τελικός καταναλωτής, η επιχειρηματικότητα και η καινοτομία, και τελικά η Ελληνική οικονομία με την έννοια της παγίωσης της εικόνας μιας χώρας εχθρικής προς τα παραπάνω.»
είμαι 28 χρόνια στο τιμόνι. Ντρέπομαι για το μεγαλύτερο ποσοστό των ΤΑΧΙ οδηγών & ιδιοκτητών! Επί δεκαετίες ήμασταν και είμαστε απαίσιοι (στο σύνολο των υπηρεσιών μας) και στην οδηγική συμπεριφορά! Για να μην αναφέρω το κλέψιμο σε τουρίστες.. και στη παρακράτηση αρκετών απολεσθέντων αντικειμένων ξεχασμένα από επιβάτες! Να μην αναφέρω την επιλεκτική επιβίβαση πελάτη! Να μην αναφέρω το (γκέτο) σε παράνομες έτσι κι αλλιώς «πιάτσες». Να μην αναφέρω το κλέψιμο στη ταρίφα από τα «πειραγμένα» ταξίμετρα! Να μην αναφέρω το τζόγο και τη μεταφορά ιερόδουλων χωρίς υγειονομικά έγγραφα! Να μην αναφέρω τα «μαϊμού» TAXI και τα «στραβά μάτια» της Τροχαίας! (ειδικά σε παραβάσεις συγκεκριμένου κώδικα). Να μην αναφέρω την ακαταλληλότητα σε μεγάλο ποσοστό οδηγών TAXI.. (ευγένεια! αγγλικά! γνώση δρόμων – περιοχών!). Να μην αναφέρω τη Μαφία που υπάρχει ανά πιάτσα και περιοχή!
Για να σας ..ενοχλεί π.χ. η παγκόσμια εφαρμογή UBER, που αριθμεί το πολύ 500 – 600 οχήματα.. και ΌΧΙ ι.χ. ιδιωτών ρε αγράμματοι! εσάς των μερικών χιλιάδων ΤΑΧΙ.. σημαίνει ότι κάνετε λάθος χρόνια τώρα! Μιλάτε για αποδείξεις.. ahaha! πόσο, μα ΠΟΣΟ άσχετοι και αγράμματοι ακόμα; Οι χρεώσεις γίνονται ηλεκτρονικά βλάκες! αυτόματα υπάρχει παραστατικό! Όπως και μισθωτήριο (ενοικίαση οχήματος με οδηγό!). Αλλά το προϊστορικό επίπεδο της ανύπαρκτης αντίληψης σας.. ΔΕΝ σας επιτρέπει να καταλάβετε τι είναι όλο αυτό! Πίθηκοι είστε σε μυαλό και συμπεριφορά.. ΔΕΝ θα γίνεται ποτέ σωστοί! (με εξαίρεση ένα πολύ μικρό μονοψήφιο ποσοστό!).
Η μαφία σας.. είναι λίγη και αδύναμη μπροστά στην όποια εξέλιξη! Και μη κάνετε τις πάπιες και τις κότες.. γιατί οι περισσότεροι που γίνονται συνεργάτες της UBER, είναι πρώην οδηγοί TAXI.. τυχαίο; ahaha! Όσο τραμπούκοι και να θέλετε να είστε.. ΔΕΝ θα σας περάσει! Γι’ αυτό και ο κόσμος σας έχει ρίξει «πόρτα» χρόνια τώρα.. Για να μην αναφέρω τους αργόμισθους – τεμπέληδες «συνδικαλιστές» άλλη φάρα από εκεί!
Περαστικά σας..
Τα πειθαρχικά συμβούλια του βαψομαλλιά Λυμπεροπούλου πιστού αντιγράφου των κολάδων….θα συνετίσουν τους κίτρινους.
Έγινε κάτι καλό είναι λογικό να το χαλάσουν οι προοδευτικοί του κώλου.
Φοβαται ο…Κρανιδιωτης, τα επαγγελματικα ταξι, που τα στοιχεια των οδηγων ειναι ολα καταχωρημενα και τα αυτοκινητα περνανε καθε χρονο ΚΤΕΟ, αλλα δεν φοβαται τον αεριτζη που δεν ξερει σε τι κατασταση ειναι το ΙΧ του!!! Αλλα τον βλεπει στη φωτο και καταλαβαινει σαν μεγαλος ψυχολογος που ειναι, οτι αυτος “του κανει” για να μεταφερει την οικογενεια του!!! Συμφωνει και η γυναικα του, γιατι αυτος στη φωτο, ειναι ομορφος και οι ομορφοι δεν ειναι εγκληματιες!!! Οι εγκληματιες ειναι κακομουτσουνοι συνηθως…στις ταινιες!!! Βλεπει εξαλλου και τη “βαθμολογια” που δεν μπορει να ειναι “μουφα” γιατι ετσι του λεει η εφαρμογη στο κινητο του!!! Αρε βλακα, ανεγκεφαλε, χασου απο δω!!!
Καλημερα. Μας βαζουν στο τριπακι να φαγωνομαστε. Ολοι εσεις που κατηγορειτε για αυτο το νομοσχεδιο την κυβερνηση, μαζι και εσεις οι αρθρογραφοι, μηπως ειστε και υπερ του να εισελθει στην αγορα και η uber; τα ραδιοταξι προσφερουν και ασφαλεια και υψηλο επιπεδο υπηρεσιων, τουλαχιστον τα περισσοτερα. Υπαρχουν και κακοι ταξιτζηδες και χαμηλου επιπεδου ραδιοταξι οπως υπαρχουν και σε ολα τα επαγγελματα. Οι εφαρμογες απλα εκμεταλλευονται για να κερδιζουν. Ας γινουν ουσιαστικες επιχειρησεις, νομιμες. Εχουμε μαθει ολοι στην παρανομια και στα παραθυρακια του νομου. Ευχαριστω και μην μπαινετε στο τριπακι να τρωγομαστε μεταξυ μας. Δεν χρειαζεται ολα να ειναι μαζοποιημενα και στα χερια πολυεθνικων. Ειναι καλο να υπαρχουν και οι μικρομεσαιοι. Ανοιξτε τα ματια σας και μην κοιτατε μονο το δεντρο.
ΑΠ’ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΣΩΣΤΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!! ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΦΛΟΥΤΣΟΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΙΧ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΟΝ ΤΑΞΙΤΖΗ!!! ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥΣ, ΑΠ’ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ!!! ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!!! ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΕΣ) ΚΑΙ Η ΚΑΡΤΕΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΜΦΑΝΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΠΟΤΕ ΤΑΞΙΤΖΗΣ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΟΥΡΣΑ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΒΙΑΖΕΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ!!! ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΛΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΘΥΜΑΤΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΧΝΩΝ ΛΗΣΤΕΙΩΝ!!! ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΤΑΙ Ο ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ!!!! ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΗΡΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ!!! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΟΔΟΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗ ΦΑΤΣΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΤΖΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ Σ’ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΙΧ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ!!! ΤΩΡΑ ΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Η ΚΑΘΑΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ!!! ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΡΕΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΓΙΑ ΑΠΡΕΠΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΟΔΗΓΩΝ ΤΗΣ UBER!!! ΟΙ ΜΟΝΟΙ “ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ” ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ “ΜΑΪΜΟΥΔΕΣ” ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΥΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ, ΟΥΤΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΕΞΑΛΛΕΙΨΟΥΝ!!! ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ “ΚΛΕΙΣΤΟ” ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΚΑΜΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ!!! ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΩΝ 15000 ΤΑΞΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ!!! ΔΕΝ ΘΑ ΧΩΡΑΕΙ ΟΥΤΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!!! ΟΙ ΔΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΥΠΟΥ ΤΑΞΙ-ΜΠΗΤ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ “ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ”, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ!!! ΜΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ” ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ” ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΕΝΑ ΗΔΗ ΣΤΗΜΕΝΟ ΥΠΑΡΚΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΚΑΡΠΩΝΟΝΤΑΙ ΑΕΡΙΤΖΙΔΙΚΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ!!! ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ…ΠΡΟΟΔΟΣ!!! ΠΡΟΟΔΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΘΕΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΩΝ ΓΕΡΑΣΜΕΝΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ, ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΦΙΛΙΚΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ!!! ΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΝΑ ΩΦΕΛΗΘΕΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΝΑ ΑΠΟΛΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ!!!
Υπαρχει στο φεις μπουκ στο ονομα TAXI BEAT δηλωση υποστηριξης εγω την εκανα μολις τωρα..Οι ξεφτιλισμενοι συριζανελ νομιζουν οτι θα τσιμπησουν ψηφαλακια απο τους ταριφες.,.,Δεν ξερουν οτι 1 κερδιζουν 3 χανουν ΤΟΣΟ ΜΑΚΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ..
Μια χαρά είναι η εφαρμογή. Το γελοίο είναι το κράτος που πάει να την κόψει.
να τελειωνουμε με τα κλειστα επαγγελματα επιτελους!
Μαλακιες λετε…. Ακομα και τωρα με τα ραδιοταξι , οποιοδηποτα ραδιοταξι ξερεις με ποιον παει το παιδι σου και η γυναικα σου , πως και ποτε και μπορεις να κανεις και παραπονα αν η υπηρεσια δεν ειναι καλή και φυσικα μπορουν να του εφαρμοσουβν πειθαρχικες ποινες. Αυτο που δεν λενε ειναι η φοροδιαφυγη που κανει η ΒΕΑΤ , καθως ναι μεν παιρνει ποσοστα απο καθε κουρσα του σταθμου αλλα την αποδειξη την κοβει ο σταθμος. Η ΒΕΑΤ τι τιμολογιο κοβει και τι ΦΠΑ πληρωνει?
Ασε ρε γελοιε Φαηλο
Οι μόνοι που χαρήκανε από την ιστορία είναι κάποιοι κομπιναδόροι ταξιτζήδες από τους γνωστούς που δεν κόβουν αποδείξεις, που είναι μέσα στην μπίχλα και που δεν ξέρεις αν είναι και νόμιμοι, καθώς και οι δήθεν αριστεροί συριζαίοι οι οποίοι δεν χρησιμοποιούν ταξί έτσι κι αλλιώς καθότι όλοι τους είναι λεφτάδες και έχουν τις αμαξάρες τους.
Ότι σωστό υπάρχει σε αυτό το σύστημα και αυτό με ιδιωτική πρωτοβουλία το κατεδαφίζουν.
Το μόνο που τους νοιάζει είναι να αποκαταστήσουν τους πισωγλέντηδες λες και κανένας
νοιάζεται αν το Μήτσο θα τον λένε μετά Δήμητρα.
Ρε Συριζαίοι πόσο παρακάτω θα μας πάτε ακόμη.Σας σιχάθηκαν όλοι αυτοί που σας ψήφισαν.
Ναι ποσα ψηφαλακια θα μαντρωσουν έτσι. Τα μέλη της κιτρινης φυλής δε βλέπουν οτι με το ένα χέρι θα τους δώσουν κάτι και με το άλλο θα τους τα πάρουν πίσω διπλα.
Πεστα ρε ανθρωπε…ειναι αισχρο αυτο που πανε να κανουν ΑΙΣΧΡΟΟΟΟΟ!!!!!