ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΣΟΥΝ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΟΤΑΝ ΔΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΥΠΕΓΡΑΨΕ! H ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ! ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΦΩΤΙΑ ΕΩΣ ΚΑΙ 150% ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΑΠΟ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2019

    Κοινοποίηση:
    ΠΡΕΠΕΙ-PREPEI

    Αυξήσεις φωτιά έως και 150% στα ΙΧ που θα χρησιμοποιούν από τις αρχές του 2019, την Εγνατία Οδό φέρνει η τροποποίηση της τιμολογιακής πολιτικής για τον αυτοκινητόδρομο ενόψει του διαγωνισμού για την ανάθεση του έργου σε ιδιώτες με σύμβαση παραχώρησης που διενεργεί το ΤΑΙΠΕΔ. Παράλληλα καταργείται από 1 Ιανουαρίου του 2019 κάθε απαλλαγή διοδίων που εφαρμόζεται σήμερα πλην της κατηγορίας των ανέργων, οι οποίοι θα πρέπει να επιδεικνύουν στους σταθμούς διοδίων της κάρτα ανεργίας τους.

    Με βάση την κοινή υπουργική απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ και υπογράφουν οι υπουργοί Οικονομικών και Υποδομών κ.κ. Ευκλείδης Τσακαλώτος και Χρίστος Σπίρτζης, αναπροσαρμόζεται ο τρόπος υπολογισμού της χρέωσης από 0,03 ευρώ σε 0,05 ευρώ ανά χιλιόμετρο για τα ΙΧ, ο οποίος θα επιβάλλεται για όλο το μήκος χρέωσης κάθε σταθμού διοδίων, όπως αυτός καθορίζεται με βάση την απόφαση. Για παράδειγμα στον σταθμό των Μαλγάρων, λίγο πριν την Θεσσαλονίκη που είναι ένα από τους πιο εμπορικούς σταθμούς, η ζώνη χρέωσης αφορά 59,7 χιλιόμετρα, με το ύψος του κομίστρου να εκτινάσσεται από το 1,20 ευρώ σε 2,98 ευρώ σημειώνοντας αύξηση 150%! Aντίθετα στην Θεσσαλονίκη που αποτελεί ένα σταθμό που δεν έχει ανοίξει ακόμη, η χρέωση θα είναι 0,69 ευρώ.

    Παράλληλα προβλέπεται η δημιουργία 43 συνολικά πλευρικών διοδίων κατά μήκος του οδικού έργου και των κάθετων αξόνων.

    Οι σταθμοί και οι χρεώσεις 

    Ας δούμε αναλυτικά όλους τους σταθμούς των διοδίων αλλά και εκείνους που πρόκειται να λειτουργήσουν το επόμενο διάστημα με όλες τις νέες χρεώσεις.

    Για το σταθμό διοδίων της Τύριας στο οδικό τμήμα Νεοχωρίου-Σελλών –Τύριας, η περιοχή χρέωσης καθορίζεται σε 68,4 χιλιόμετρα (μεταξύ Ηγουμενίτσας –Ιωαννίνων), διαμορφώνοντας την τιμή του διοδίου σε 3,42 ευρώ από 2,10 ευρώ. Η αύξηση ανέρχεται σε 67%.

    Αντίστοιχα για την Παμβώτιδα, το μήκος καθορίζεται σε 39,7 χιλιόμετρα με χρέωση 1,98 ευρώ (από 1,20 ευρώ), για το Μαλακάσι σε 48,1 χιλιόμετρα με χρέωση 2,40 ευρώ (από 2,10), για την Σιάτιστα σε 48,6 χλμ. με χρέωση 2,40, για τον Πολύμυλο σε 48,2 χλμ. με 2,41 ευρώ (από 2,40), στα Μάλγαρα για μήκος 59,7 χλμ με 2,98 ευρώ (από 1,20 ευρώ), στη Θεσσαλονίκη για μήκος χρέωσης 13,8 χλμ σε 0,69 ευρώ, στην Ανάληψη για 58,8 χλμ σε 2,94 ευρώ (από 2,40 ευρώ), στην Ασπροβάλτα για 28,5 χλμ. το κόστος ανέρχεται σε 1,42 ευρώ, στη Μουσθένη με μήκος χρέωσης 54,3χλμ. η χρέωση γίνεται 2,71 ευρώ (από 2,40 ευρώ), στην Καβάλα με 47,2 χλμ 2,36 ευρώ, στον Ίασμο για 46,2 χλμ η χρέωση διαμορφώνεται σε 2,31 ευρώ (από 1,90 ευρώ), στη Μέστη με 55,7 χλμ σε 2,78 ευρώ (από 1,70 ευρώ) και στο Αρδάνιο για 40,5 χλμ σε 2,02 ευρώ.

    Egnatia Odos 2

    Σε ότι αφορά τους κάθετους άξονες στην Ιεροπηγή το μήκος χρέωσης καθορίζεται σε 47,2 χλμ με χρέωση 2,36 ευρώ (από 2,10 ευρώ), στους Ευζώνους για 60 χλμ με κόστος 3 ευρώ (από 1,80 ευρώ), στον Προμαχώνα για 48 χλμ με χρέωση 2,4 ευρώ (από 2,40 ευρώ) και στο Στρυμονικό για 47,5 χλμ με κόστος 2,37 ευρώ.

    Egnatia Odos 1

    Η νέα εμπορική πολιτική τίθεται σε ισχύ από 1/1/2019, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχει προηγουμένως εγκριθεί για τον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας Οδού και τους κάθετους άξονες, από την Γενική Διεύθυνση Κινητικότητας και Μεταφορών (DG -MOVE) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Όπως αναφέρεται σε περίπτωση που η απόφαση αυτή ορίζει διαφορετική χρέωση, το ύψος διοδίων τελών θα αναπροσαρμοστεί.

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    4 Σχόλια

    1. ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΕΡΟΓΚΕΣ ΑΥΤΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΕΓΙΝΑΝ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΚΟΝΟΜΑΣ ΤΩΝ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ??????

      1. Συμφωνώ. Στην σοβιετική ένωση απαγορευόταν να πας απο το ενα χωριο στο αλλο χωρις άδεια απο την αςτυνομια. Εδω δεν μπορούν να το κανουν αυτο, αλλα το κανουν με αλλο τροπο. Το κανουν αδύνατον λόγω μεγάλου κόστους. Αποκόπτουν την Βόρεια απο την Νότια Ελλαδα.

    2. Πίστη
      Ενέργεια
      Ανθρωπάκος=Χρόνος ζωής
      Έλεγχος του χρόνου επετεύχθη=Χρήμα (σε λίγο Ηλ. χρήμα σε εναν ηλ. πλανήτη με ρομποτοποίηση)
      Έλεγχος του χώρου μέσω του χρόνου επετεύχθη κατά 90%=Μηχανές,συστήματα,Υ/Η κλπ
      Τα υπόλοιπα για κατανάλωση.

    3. Η Εγνατία οδός φτιάχτηκε με χρήματα του Ελληνικού λαού. Τα διόδια μπαίνουν σε δρόμους που φτιάχνουν ιδιώτες, για να κανουν απόσβεση της επένδυσης τους. Εδω τωρα γιατι θα μπουν τόσα διόδια;;; Τον δρόμο αυτον τον εχουμε ηδη πληρωςει. Με τα διόδια θα τον ξαναπληρώσουμε. Και εν παση περιπτωςη, τα διόδια ειναι ζεστό χρήμα. Γιατι να πουλήσει το κράτος τον δρόμο, αφου μπορει να βάζει αυτα τα χρήματα στην δικη του τσέπη;;; Δεν πουλάς κατι που σου αποφέρει κέρδη. Το ιδιο εκαναν με τον ΟΠΑΠ, το ιδιο με πολλα αλλα. Στο τελος δεν θα μεινει τιποτα στην Ελλαδα που θα της αποφέρει κέρδη. Αλλα μαλλον αυτος ειναι ο σκοπος τους. Να μην εχουμε εισοδήματα απο πουθενα, οποτε να μην μπορέσουμε ποτε να ξεπληρώσουμε αυτο το τεχνικό ετςι κι αλλιως χρεος, και να μας πάρουν τα παντα. Κυριως τον ορυκτό μας πλούτο, τις παραλίες μας, τον ήλιο μας. Κι εμεις ακομα καθομαςτε.

    Comments are closed.