EEE…..ΒΛ@ΚΑ ΕΛΛΗΝΑ….! ΔΕΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΤΖΑΜΠΑ ΜΠΑΓΚΕΣ…! Η ΝΕΑ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΕΛ!! ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΠΙΡΤΖΗ! ΠΑΚΤΩΛΟΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΑΠ’ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΕΧΕΙ ΧΑΣΟΥΡΑ…. ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΑΧΗ ΚΑΤΟΥΡΗΣΑΝ ΣΤΟ ΠΗΓΑΔΙ ΡΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΛΑΜΟΓΙΑ

    Κοινοποίηση:
    Untitled

    Κυβερνητική τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή (ημέρα που ανακοινώθηκε ημιεπίσημα και η συμφωνία με τους δανειστές για τις νέες περικοπές στις συντάξεις και αύξηση στη φορολογία) προβλέπει ότι θα αποζημιώνεται πλέον από το δημόσιο ο όμιλος Μπόμπολα για την ζημιογόνο λειτουργία του οδικού άξονα Τρίπολη-Κόρινθος-Καλαμάτα!

    Η λειτουργία του έργου, το οποίο διαχειρίζεται η κοινοπραξία Μορέας, θα επιδοτείται από το εθνικό σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, το οποίο θα καλύπτει με χρήματα των ελλήνων φορολογούμενων τις ζημιές, εφόσον ο δρόμος δεν βγάζει τα έξοδά του ή δεν έχει κέρδος με βάση τον όγκο διελεύσεων των οχημάτων.

    Η απόφαση είναι του υπουργού Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη ενώ την συνυπογράφουν και οι άλλοι συναρμόδιοι υπουργοί.

    Όπως αναφέρεται στη σχετική τροπολογία, «παρέχεται η δυνατότητα κάλυψης από το εθνικό σκέλος του ΠΔΕ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, της προβλεπόμενης στη σύμβαση παραχώρησης του έργου «Μελέτη-Κατασκευή- Χρηματοδότηση- Λειτουργία-Συντήρηση και Εκμετάλλευση του έργου “Αυτοκινητόδρομος Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Κλάδος Λέυκτρο- Σπάρτη (ν.3559/2007)”, δαπάνης η οποία προκαλείται από την υποχρέωση του Δημοσίου για την επιδότηση λειτουργίας και την πρόσθετη επιδότηση λειτουργίας του παραχωρησιούχου, που καταβάλλεται κατά τα ειδικότερα οριζόμενα».

    Η κυβέρνηση με τη συγκεκριμένη τροπολογία ενεργοποιεί ρήτρα της σύμβασης παραχώρησης του έργου (από την εποχή Σουφλιά επί ΝΔ!) με την οποία διασφαλίζει την κερδοφορία της κοινοπραξίας Άκτωρ-J&P Άβαξ -Intracom Συμμετοχών εφόσον τα έσοδα της πέφτουν κάτω από ένα συγκεκριμένο όριο.

    Η συγκεκριμένη επιδότηση δεν μπορεί να δοθεί μέσω ΕΣΠΑ καθώς τα κοινοτικά προγράμματα χρηματοδοτούν μόνο τις φάσεις των μελετών και της κατασκευής των έργων, αλλά όχι το στάδιο της λειτουργίας τους με αποτέλεσμα πλέον το όποιο κόστος προκύψει από τον όγκο διέλευσης οχημάτων, να το επωμίζεται το Δημόσιο. Η συγκεκριμένη απόφαση είναι ακόμη μια από αυτές που ο ΣΥΡΙΖΑ θεωρούσε χαριστικές και είχε εξαγγείλει ότι θα καταργήσει.

    Στην αιτιολογική έκθεση της τροπολογίας και στην έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτος δεν αναφέρεται το πιθανό κόστος που θα έχει για τον προϋπολογισμό η συγκεκριμένη επιδότηση προς την Μορέας ΑΕ. Υπολογίζεται πάντως σε αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια…
    Untitledyyyyyyy
    press-gr.com

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    6 Σχόλια

    1. ΑΣΤΟ ΣΤΕΦΑΝΕ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΗΡΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΩΣ ΡΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩΓΛΕΝΤΗΣ !!!!!! ΒΑΡΕΘΗΚΑΙ ΡΕ ΑΔΕΛΦΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΩΣ ΕΘΝΟΣ ΤΟΣΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ !!!!!!!!!!! ΓΙ’ΑΥΤΟ ΣΙΓΑ -ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΣΟΝΟΥΠΩ ΚΛΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΠΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΘΝΟΣ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ !!!!!!!!!!! ΓΙ’ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΤΟΝ ΕΝΟΧΛΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΟΙΜΑΤΑΙ !!!!!!!!!!

    2. Αφού είστε μαμακες πληρώνετε διόδια κότες στα μπομπολακια για να μην σας κάνουνε ντα!κοροιδαρες!!με τις υγείες σας!

    3. ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΤΟΝ ΣΠΙΡΤΖΗ ΝΑ ΣΚΑΒΕΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΑΡΧΗΛΑΜΟΓΙΟ ,ΤΟΝ ΧΟΥΒΑΡΝΤΑ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ .ΜΑΖΕΨΕ Ο ΤΣΟΥΠΡΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ ΤΟΝ ΜΠΟΥΛΗ , ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΗΘΟΣ ΠΟΥ ΤΡΕΞΑΝ ΤΑ ΛΙΓΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ .

    4. Αυτο το ειχα ακούσει παλιότερα για την εθνική οδό. Ειχα ακούσει πως το ελληνικό δημόσιο θα καλύπτει τα οποία ..διαφύγωντα τα κέρδη…δηλαδη αν δεν έβγαζαν τα χρήματα που ήθελαν, το κράτος θα τους πλήρωνε το υπόλοιπο ποσο.
      Εξετάστε και την εθνική οδό. Προφανώς το ιδιο γινεται σε ολους τους δρόμους που χαρίζουν οι πολιτικοι …μας…Οπως σε όλες τις ….επενδύσεις…δινουμε και προίκα για να τους τα χαρίσουμε ολα. Πχ. Τα αεροδρόμια.

    Comments are closed.