Δεκαοχτώ άτομα έχασαν τη ζωή τους και 613 τραυματίστηκαν (17 σοβαρά, 596 ελαφρά) σε 521 τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, που σημειώθηκαν τον Μάρτιο, στην περιοχή της Αττικής.
Σύμφωνα με την Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, τα κυριότερα αίτια των τροχαίων αυτών ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους.
Παράλληλα, στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας βεβαιώθηκαν τον Μάρτιο 35.321 παραβάσεις, από τις οποίες 964 σε βαθμό πλημμελήματος.
Ενδεικτικά βεβαιώθηκαν:
• 978 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 59 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος,
• 4.635 παραβάσεις ορίου ταχύτητας,
• 353 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,
• 488 παραβάσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου,
• 1.750 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας,
• 2.100 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους και,
• 71 παραβάσεις για επικίνδυνους ελιγμούς.
Έχει και φολιασμένα γίδια που πέφτουν την ώρα που οδηγάνε και παίρνουν κι άλλους στο λαιμό τους,εμείς τί φταίμε;
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΦΑΝΤΗ…Μ@ΛΑΚΕΣ ΚΑΘΕ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ 200 ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΣΧΟΛΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ… ΠΑΝΤΟΥ ΗΛΙΘΙΟΙ
Ούτε στο κορωνοιο τέτοια μεγέθη θανάτων…Έτσι κι αλλιώς οι Έλληνες πεθαίνουν με αποτέλεσμα να φέρνουν λαθρο-πιο εύκολα ,εφόσον δεν θα υπάρχουν Έλληνες σε λίγο καιρό ….
Δεν φταίει καμία τροχαία όταν ο κάθε αλήτης πίνει, τρέχει, κοντράρεται, προσπερνάει, διπλοπαρκάρει, βρίζει, smartphone-μαλακίζεται, καγκουροσυμπεριφέρεται. Και εκτός από τους ανωτέρω αλήτες, υπάρχουν και οι τσίπηδες, με λάστιχα παλιά των 150 ευρώ κινεζιές, με αμορτισέρ παλιατζούρες που πάει τραμπάλα το αμάξι, με ελατήρια πίτα χαλασμένα, με φρένα άφτιαχτα. Τσίπηδες δημόσιοι κίνδυνοι.
Δυστηχος ειμαστε πολλοι δεν μας χοραει ο τοπος βαλε και τα λαθροαλλοδαπα και εδεσαι το γιαουρτι…
Η τροχαία από τη στιγμή που μπήκαμε στο μνημόνιο, έχει γίνει αστικός μύθος, βάζει μερικά οχήματα σε συγκεκριμένες περιοχές που τις ξέρουν όλοι που πίνουν και τρέχουν μετά και υποτίθεται ότι έγινε η δουλειά. Πρώτα απ’όλα πρέπει να μπουν χιλιάδες κάμερες και το πρόστιμο να τσούζει, αλκοτέστ έξω από τα μπαράκια και όσοι έχουν σελίδες σε viber και fb που ενημερώνουν σε αυθεντικό χρόνο που υπάρχει μπλόκο να τους γίνεται προσαγωγή.
Εννοειε ειναι σχεδιο να εξοντωθουν ολοι οι Ελληνες.
Μεχρι να το καταλαβουν ολοι δεν θα υπαρχει και Ελλαδα.
ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΑ ΚΡΑΤΗ ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ
Να σχωρνάτε που είναι εγώ υπουργός ΠΡΟΠΟ και έχουμε 2-3 νεκρούς την ημέρα, αλλιώς θα μετακόμιζαν στον άλλο κόσμο δεκαπλάσιοι, είστε αχάριστοι, όλο το 24ωρο η τροχαία είναι στους δρόμους για να μην ταλαιπωρούνται οι πολίτες, άντε γεια τώρα, έχω κομμωτήριο.
Πάλι καλά που δεν είσαι υπουργός ΚΙΝΟ
Όλοι τρέχουν σαν τους μ*@#@ες! Γιατί άραγε; Να προλάβουν τι;; Μας κορνάρουν για να τρέξουμε σε περιοχές με στενούς δρόμους, όπου δεν υπερβαίνεις τα 40χλμ! Όχι ρε παπάρα, δε θα τρέξω να σκοτωθώ επειδή το θες εσύ! Αλλά ούτε θα γαμ… το αυτοκίνητό μου επειδή το θες εσύ! ΕΣΎ που τρέχεις, να πας στα τσακίδια, όχι να παίρνεις αθώο κοσμάκη στο λαιμό σου! Απάνθρωπε και ελεεινέ λαέ!
σωστος!
Τα νεότερα αυτοκίνητα είναι πιό «νευρικά». στις λειτουργίες Πόλεως και πιο οριακά στις εκτός Πόλεως, υπό την έννοια ότι απώλεια πρόσφυσης δεν είναι πλέον σταδιακή αλλά απότομη και δεν αφήνει περιθώρια διορθώσεων. Επίσης η επιλογή τύπου ελαστικών, πιέσεις πρέπει να προσαρμόζονται στο εκάστοτε φορτίο, θερμοκρασίες, καιρικές συνθήκες, σύσταση οδοστρώματος που εναλλάσσεται, αποτελούν παράγοντες κινδύνων που δεν συνειδητοποιούν και ίσως ούτε καν γνωρίζουν οι «σύγχρονοι» οδηγοί. Εξοικείωσις με «εξομοιωτές» κάθε είδους, όπως Ηλεκτρονικές εφαρμογές, όπου επιλογή «κινδύνου» φέρνει ηλεκτρονική και μόνον «απώλεια Ζωής, Ψυχική ανάγκη «άμιλλας» που δεν έχει ευκαιρίες σε άλλα επίπεδα, επιφέρουνι μία εξοικείωση με ριψοκίνδυνη οδήγηση η οποία ασυνειδήτως μεταφέρεται και στην οδήγηση και καταλήγει σε πραγματική, όχι Ηλεκτρονική απώλεια. Εκπαίοδευσις ολισθήσεως. Αυτά πρέπει να απασχολήσουν Παιδεία, Ψυχολογία, την Πολιτεία ώστε να μειωθούν ατυχήματα από αιτίες που τα γεννούν. Οι απαγορεύσεις είναι ενδεικτικές, παραβιάζονται, δεν εμποδίζουν
Κανένα αυτοκίνητο δεν παρέχει ασφάλεια από την στιγμή που ξεπερνά τα 90 με 100 χλμ την ώρα.Οι προδιαγραφές ασφαλείας στις μάρκες αυτοκινήτων κατά τη σύγκρουση βασίζονται όταν το όχημα δεν ξεπερνά τα 90χλμ την ώρα.Βαλτε μυαλό και ξυπνήστε επιτέλους.Μην τρέχετε!!!