OI NEOI ΚΟΣΚΩΤΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΘΕΡΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΦΙΑΣΚΟ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ. ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΠΑΛΙ Η ΚΑΜΟΡΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ

    Κοινοποίηση:
    cats-7 (3)

    Ρεπορτάζ εφημερίδα Μακελειό

    Η ξεφτίλα και η αποτυχία του επιτελικού κράτους του Κούλη Μητσοτάκη επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φοράμε την ταλαιπωρία δεκάδων χιλιάδων οδηγών και επιβατών προχθές στην εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου που για πάνω από οκτώ ώρες έμειναν εγκλωβισμένοι και ουσιαστικά εγκαταλελειμμένοι μετά από την φωτιά που έπιασε το βυτιοφόρο…

    Βεβαίως θα είναι αυταπάτη και ψευδαίσθηση να πιστεύουμε ότι πρόκειται να λογοδοτήσει και να τιμωρηθεί, εκτός από τίποτε χαμηλόβαθμα εξιλαστήρια θύματα, κανένας αρμόδιος για αυτήν την ξεφτίλα. Κι ανακοινώθηκε ότι με παραγγελία του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Πρωτοδικών θα διενεργηθεί προκαταρκτική εξέταση για τις τυχόν ποινικές ευθύνες των αρμοδίων αρχών προκειμένου να εξακριβωθεί εάν προέβησαν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη διαχείριση της κυκλοφορίας και την εξασφάλιση της προστασίας των οδηγών. Καλά, μην σκίσετε κανενα …καλσόν πάλι!

    Κατ’ αρχάς ποιες είναι οι αρμόδιες αρχές στην συγκεκριμένη περίπτωση; Αυτό δεν το διευκρινίζουν και μάλλον σκόπιμα. Ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών εννοεί τις κρατικές αρχές ή όχι; Ευθύνες υπάρχουν οπωσδήποτε και στις κρατικές αρχές και στις πολιτικές ηγεσίες ασφαλώς, όπως υπήρχαν και τις προηγούμενες φορές.

    Εκτός όμως από τις ευθύνες αυτές, αν κάτι προέκυψε από το προχθεσινό χθεσινό φιάσκο είναι και η έλλειψη πρόβλεψης και οργάνωσης της εταιρείας “Ολυμπία Οδός” για τέτοια περιστατικά και καταστάσεις.

    Είναι …ανέκδοτο όμως να πιστεύουμε και να περιμένουμε ότι πρόκειται να κινηθεί οποιαδήποτε έρευνα και προς την κατεύθυνση αυτή. Ο λόγος είναι πάρα πολύ απλός και για να τον καταλάβουμε αρκεί να δώσουμε μια ματιά στην μετοχή σύνθεση της Ολυμπίας Οδού που είναι η παραχωρησιούχος της μεγαλύτερης εθνικής αρτηρίας της χώρας.

    Τι θα βρούμε ψάχνοντας λοιπόν; Θα βρούμε ότι τα πεθερικά του Γ. Γεραπετρίτη πάλι ( μεσω της ΤΕΡΝΑ), θα βρούμε Βαρδινογιάννηδες που είχαν συμμετοχή μέσω της Ελλάκτωρ πριν δώσουν τον Ακτωρα στους μπακοκαυμένάκηδες, θα βρούμε και τους Γερμαναράδες (Hochtief) που είναι είναι τα “αφεντικά” της Ολυμπίας Οδού.

    Συγκεκριμένα η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. συστάθηκε το 2008 -δηλαδή την περίοδο της διακυβέρνησης του Βούδα της Ραφήνας Κώστα Καραμανλή με υπουργό Δημοσίων Εργων τον άνθρωπο των εργολαβων Γιώργο Σουφλιά- από έξι κατασκευαστικές εταιρίες ως “εταιρία ειδικού σκοπού”προκειμένου να υλοποιήσει τη Σύμβαση Παραχώρησης του Αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα- Κόρινθος- Πάτρα- Πύργος- Τσακώνα.

    Μέτοχοι αναλυτικά είναι οι

    VINCI CONCESSIONS S.A.S. 29.9%

    ΑΒΑΞ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε. 19,1%

    HOCHTIEF PPP SOLUTIONS GmbH 17%

    ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ 17%

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. 17%

    Και η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Α.Ε. είναι η εταιρία που έχει αναλάβει τη λειτουργία και συνήθη συντήρηση του αυτοκινητόδρομου, στο πλαίσιο σύμβασης που έχει υπογραφεί με την Παραχωρησιούχο εταιρία και με τους ίδιους μετόχους.

    Στο πέρασμα των χρόνων, όπως είναι γνωστό, η Άκτωρ που ανήκε στον Μπόμπολα, πέρασε τον Ελλάκτωρα που ύστερα από διάφορες τράμπες βρέθηκε μεχρι πρόσφατα στον έλεγχο της οικογένειας Βαρδινογιάννη πριν δώσουν το κατασκευαστικό κομμάτι του στα χέρια των δύο νέων Κοσκωτάδων, του δίδυμου Μπάκου – Καϋμενάκη, που αποτελεί και το νέο ανερχόμενο δίδυμο διαπλοκής του καθεστώτος Κούλη. Να σημειώσουμε ότι συγκεκριμένα μόλις τον περασμένο Μάρτιο υπεγράφη η συμφωνία εξαγοράς της κατασκευαστικής εταιρείας, Άκτωρ ως θυγατρική της Ελλάκτωρ από την Intrakat. Βασικοί μέτοχοι της Ελλάκτωρ είναι η ολλανδική Reggeborgh και η Motor Oil του ομίλου Βαρδινογιάννη ενώ της Intrakat η εταιρεία Winex, την οποία ελέγχουν εφοπλιστές Δημήτρης Μπάκος, Ιωάννης Καϋμενάκης και ο Αλέξανδρος Εξάρχου.

    Όταν λοιπόν το κουμάντο κάνουν οι δύο νέοι Κοσκωτάδες του Μαξίμου μαζί με τα πεθερικά του υπουργού Εξωτερικών -και παρακοιμώμενου του Μητσοτάκη- τι …”έρευνες”, “διώξεις” και κουραφέξαλα περιμένετε να γίνουν έμενε για τα προχθεσινά ρεζιλίκια και ταλαιπωρά χιλιάδων οδηγών και επιβατών στην εθνική οδό; Θα γίνει , ό,τι έχει γίνει παλαιότερα για την …Αττικη οδό, για την Μαλακάσα και όλα τα άλλα φιάσκα που έχουν σημειωθεί κατά καιρούς στους εθνικούς δρόμους. Τίποτα δηλαδή. Όπως τίποτα δεν έγινε και με την κατάρρευση της γέφυρας στην Πάτρα πριν από λίγες εβδομάδες με τους δύο θανάτους. Κι εκεί η Ολυμπία Οδός είχε την ευθύνη αλλά το κουκούλωσαν ήδη. Όπως πάνε να κουκουλώσουν και το έγκλημα με τους 57 νεκρούς στην τραγωδία με το τρένο στα Τέμπη…

    Για να μην υπάρχουν μάλιστα δικαιολογίες, στους αυτοκινητόδρομους της Ευρώπης καθε λίγα χιλιόμετρα υπάρχει άνοιγμα ανάμεσα στα δύο ρεύματα για να επιτρέπεται ο απεγκλωβισμός σε περίπτωση ανάγκης. Και ας μην φανταστούμε το τί θα γινόταν αν έπιανε φωτιά στην Κακια Σκαλα Αθηνων-Κορινθου εδω…

    Αντίθετα η προπαγάνδα οργίασε καθώς τα κανάλια των νταβατζηδων θυμήθηκαν ένα ατύχημα του 1999, όπου ένα βυτιοφορο ανατιναχθηκε και … πέθανε κόσμος. Αλλά τώρα τα καταφέραμε, δεν ανατιναχθηκε το βυτιοφορο, δεν πέθανε κανένας και να λέτε πάλι καλά που δεν έγιναν όλα αυτά λίγο παρακάτω, μέσα στο τούνελ. Ντροπή.. Και στο μεταξύ κανείς δεν μιλάει από αυτούς ούτε για τα στοιχειώδη, όπως

    Να κατασκευασθούν σημεία αναστροφής ανά 5-10 χλμ των ΕΟ από τις εταιρίες εκμετάλλευσης .

    Να αστυνομεύονται οι εθνικές από σύγχρονο δίκτυο καμερών.

    Αυστηρός έλεγχος καταλληλότητας των φορτηγών και βυτίων μεταφοράς επικινδύνων φορτίων.

    Έλεγχος στις μεταφορικές για μεταφορά επικίνδυνων φορτίων.

    Επανεκπαίδευση και πιστοποίηση την οδηγών δημοσίας χρήσεως

    Δημιουργία ειδικού τμήματος αντιμετώπισης τέτοιων ατυχημάτων στη Πυροσβεστική και πυροσβεστικά οχήματα σε σταθμούς των συμβασιούχων των εθνικών οδών

    Και αυστηρή τιμωρία όσων χρησιμοποιούν τη ΛΕΑ.

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    7 Σχόλια

    1. Γιοι κορες γαμπροι εθνικων εργολαβων κατασκεβαστες δολοφωνικων εθνικων οδων να αναλαμβανουν κεντρικα υπουργια σε ενα ανικανο και αναλγητο κρατος αμα θελουν ας πληροσουν και τα χρεη της νεας δημοκρατιας

    2. Πριν απο λιγο ερχομουνα σπο το σουπερ μαρκετ στο δρομο ενας πιτσιρικας μου λεει θελεις μπαταριες?..και του απανταω οχι! και μου λεει φευγοντας γ@μω τον μητσοτακη….δεν υπαρχει μια.
      Ξανα ζωντανευει τον γνωστο σλογκαν…..πλεον θα το ακουμε ολο και περισσοτερο.

    3. Η ανάλυση στό Άρθρο σας είναι πλήρης. Περιττός περαιτέρω σχολιασμος .

    4. Και θα τους προστατεύει.και όσο δεν παίρνουμε με τις πέτρες τα κοματοσκυλα της νδ,θα προστατευονται και θα κάνουν Ότι θέλουν.δεν είναι πολλοί.οι μισοί δεν ψηφισαν,από τους μισους το 41% πόσοι ειναι?περίπου 1 στους 4.βρες τους και φτυστός όπως πρέπει.και αναρωτησου,ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΨΗΦΙΣΕΙ ΟΛΟΙ ?θα προστατευοντουσαν?ΞΥΠΝΑ ΕΛΛΗΝΑ ΣΕ ΤΡΩΝΕ ΖΩΝΤΑΝΟ.ΞΥΠΝΑ!

    5. δεν περιμενουμε καμια δικαιωση για τιποτα. το δικαστικο συστημα το διαχειριζονται αυτοι οι εγκληματιες. εχουν τα οπαντα στο χερι. Και το διαφυλασουν σαν κορη οφθαλμου γιατι ξερουν οτι αν το χασουν χανονται…. ειδωμεν

    6. Περνάμε καλά ρε γίδια, 41 τακατό πήραμε από τους καθυστερημένους.

    7. η καταντια σου ελληνα δεν εχει τελειωμο με τα σιχαματα του 41τακατο

    Comments are closed.