Άγρια επίθεση σε καθηγητή από μαθήτριες Γυμνασίου στον Βόλο – Τον έβρισαν, τον χτύπησαν και τον έσπρωξαν στη σκάλα

Κοινοποίηση:
sxoleio

Μια απίστευτη καταγγελία έγινε σε σχολείο του Βόλου όπου δύο 14χρονες μαθήτριες επιτέθηκαν σε καθηγητή, τόσο φραστικά με ακατονόμαστες εκφράσεις, όσο και με γροθιές στο στήθος και στην κοιλιά, ενώ επιχείρησαν να τον σπρώξουν στις σκάλες!

Το περιστατικό βίας με θύμα έναν καθηγητή Γυμνασίου του Βόλου έχει αναστατώσει την τοπική κοινωνία. Σύμφωνα με τις καταγγελίες που έγιναν, δύο μαθήτριες 14 ετών έβρισαν με ακατονόμαστες εκφράσεις τον εν λόγω καθηγητή, τον χτύπησαν με γροθιές στο στήθος και την κοιλιά, και πήραν φόρα να τον σπρώξουν από τις σκάλες του σχολείου!

Το περιστατικό σημειώθηκε πριν από περίπου ένα μήνα. Η μία από τις δύο «αυτοκόλλητες» μαθήτριες άργησε να μπει στη σχολική αίθουσα για μάθημα μετά το διάλειμμα. Άνοιξε την πόρτα να μπει μέσα, ενώ το μάθημα είχε ξεκινήσει και ο καθηγητής την ενημέρωσε ότι μπορεί να καθίσει και να παρακολουθήσει, αλλά ότι θα έπαιρνε απουσία επειδή άργησε. «Δεν μπορείς να έρχεσαι για μάθημα ό,τι ώρα θέλεις και να διακόπτεις τη ροή», φέρεται να την επέπληξε.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, που έφερε στην επιφάνεια ο Ταχυδρόμος της Μαγνησίας, η μαθήτρια διαμαρτυρόμενη κάθισε στο θρανίο της και λίγο αργότερα σηκώθηκε να φύγει και πάλι χωρίς να ζητήσει άδεια. Εκείνη την ώρα εμφανίστηκε στην πόρτα της αίθουσας η φίλη της και συμμαθήτριά της από διαφορετικό τμήμα και απαίτησαν να καθίσουν μαζί για να κάνουν μάθημα. Όταν ο καθηγητής αρνήθηκε, εκείνες βγήκαν έξω βρίζοντας τον καθηγητή τους με ακατονόμαστες εκφράσεις.

Σε κατάσταση αμόκ
Μόλις χτύπησε το κουδούνι για το διάλειμμα, τα δύο κορίτσια, σύμφωνα με μαρτυρίες εκπαιδευτικών αλλά και συμμαθητών τους, περίμεναν τον καθηγητή, τον οποίο στόλισαν με χυδαίες εκφράσεις. Φώναζαν στον διάδρομο μεταξύ των αιθουσών, έβριζαν χυδαία τον ίδιο, το σπίτι του και την οικογένειά του και η μία εκ των δύο του επιτέθηκε!

Έσφιξε τα χέρια της σε γροθιές και άρχισε να τον χτυπά στο στήθος και την κοιλιά. Καθηγήτρια που εκείνη την ώρα έβγαινε μετά το μάθημα από την αίθουσα διδασκαλίας, προσπάθησε να απομακρύνει το κορίτσι που χτυπούσε τον καθηγητή της, με αποτέλεσμα η μαθήτρια να χτυπήσει και την ίδια.

Όταν ο καθηγητής γύρισε την πλάτη του για να φύγει και να μη δώσει συνέχεια στο συμβάν – σύμφωνα πάντα με το taxydromos.gr- η μαθήτρια πήρε φόρα και πήγε να τον σπρώξει από τις σκάλες. Εκείνος, που αντιλήφθηκε τον κίνδυνο τόσο από την κίνηση της 14χρονης όσο και από το «πρόσεξε!» που του φώναξαν, πήδηξε από μόνος του από τη σκάλα και κατάφερε να κρατηθεί όρθιος χωρίς να τραυματιστεί.

Τα δύο κορίτσια κλήθηκαν από τον Σύλλογο Διδασκόντων να λογοδοτήσουν για την ακραία βίαιη συμπεριφορά τους, εμφανίστηκαν όμως σε κατάσταση αμόκ. Συνέχισαν να βρίζουν τους καθηγητές και χρειάστηκε πολλή ώρα μέχρι να ηρεμήσουν.

Το συμβάν όμως ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, οι δύο μαθήτριες προκαλούν ήδη από το περσινό σχολικό έτος με τη βίαιη συμπεριφορά τους, η οποία δεν έχει διακρίσεις. Έχουν επιτεθεί φραστικά επανειλημμένως απέναντι σε συμμαθητές τους αλλά και καθηγητές, καθυστερούν να μπουν στις τάξεις τους για μάθημα, ενώ τα ονόματά τους έχουν γραφτεί από την έναρξη της σχολικής χρονιάς περισσότερες από 20 φορές στο βιβλίο σχολικής ζωής του γυμνασίου και τους έχει επιβληθεί επανειλημμένως η τιμωρία της αποβολής.

Για την «αποκλίνουσα» όπως χαρακτηρίστηκε συμπεριφορά των δύο μαθητριών, το σχολείο φρόντισε για την ένταξη στα τμήματα που βρίσκονται οι δύο μαθήτριες ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών, προκειμένου να βοηθηθούν οι 14χρονες αλλά και η ομαλή λειτουργία των σχολικών τάξεων. Αποτέλεσμα φαίνεται ότι δεν υπήρξε

Η εισαγγελία ανηλίκων είναι ενήμερη για την περίπτωση των δύο μαθητριών και αναμένεται να γίνει και νέα συνάντηση, με εκπαιδευτικούς του σχολείου.

Ομόφωνο αίτημα για αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος
Το τελευταίο συμβάν προκάλεσε σοκ στη σχολική κοινότητα. Μάρτυρες ήταν μαθητές που βρίσκονταν στο διάλειμμα και καθηγητές που είδαν συνάδελφό τους να κινδυνεύει από την ακραία συμπεριφορά μαθήτριας.

Από το σχολείο κλήθηκε σύμβουλος παιδαγωγικής καθοδήγησης από τη Λάρισα και σε κοινή σύσκεψη με τον σύλλογο διδασκόντων και μετά από συζητήσεις με τους κηδεμόνες των δύο κοριτσιών, τις ίδιες τις μαθήτριες αλλά και τα πενταμελή μαθητικά συμβούλια, αποφασίστηκε ομόφωνα να κατατεθεί πρόταση για αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.

Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος είναι το ύστατο μέτρο που μπορεί να λάβει ένα σχολείο για να θωρακίσει την ομαλή λειτουργία του. Το αίτημα βρίσκεται ήδη στα χέρια της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, προκειμένου να αποφασιστεί σε ποια σχολεία θα συνεχίσουν τα μαθήματά τους τα δύο κορίτσια.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι δύο 14χρονες, που έχουν ως κοινό παρονομαστή οικογενειακά προβλήματα, θα χωριστούν σε διαφορετικά σχολεία, προκειμένου να μην δημιουργήσουν αντίστοιχα προβλήματα και στο νέο τους σχολικό περιβάλλον.

Προς το παρόν συνεχίζουν να κάνουν μάθημα στο σχολείο, αν και το κλίμα είναι βαρύ. Εξαιρούνται μόνο από το μάθημα με τον καθηγητή- θύμα, μέχρι να αποφασιστεί σε ποια σχολεία θα πάνε και απασχολούνται δημιουργικά με άλλους τρόπους στη συγκεκριμένη διδακτική ώρα.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

7 Σχόλια

  1. Είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την όλη συμπεριφορά τους. Άρα δεν είναι τυχαίο γεγονός αυτό που συνέβη. Μήπως ανήκουν σε ….ευπαθείς ομάδες; Μήπως υπάρχει ψυχιατρικό υπόβαθρο; Αυτή η αποκλίνουσα συμπεριφορά μήπως εντάσσεται σε διαταραχές προσωπικότητος και μεγαλώνοντας δούμε τις μαθήτριες αυτές να εντάσσονται σε παραβατικές ή εγκληματικές ομάδες;
    Εάν είχε συμβεί αυτό προ πολλών ετών θα έτρωγαν και τα χαστούκια τους και την πολυήμερη αποβολή τους και θα έβγαζαν τον σκασμό. Τώρα όλα γίνονται πολύ απαλά και τα παιδιά χειροτερεύουν σε βαθμό κακουργήματος.

  2. Τα σχολεία δεν μπορούν πλέον να τιμωρούν μαθητές πάνω από 2 φορές και το πολύ 2 ημέρες αποβολή.
    Μτά ή κάνουν την πάπια ή κινούν διαδικασίες αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος οι οποίες απαιτούν πολλά κιλά _ουμπαλα από τον/την Δντη και οι οποίες είναι τόσο λεπτεπίλεπτες πράξεις και βεβαία νομικά ελέγξιμες πλέον.
    Απαιτούν ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ να θέλουν να βοηθήσουν το σχολείο, από τον/την Δντη, τους φοβισμένους -σε πολλές περιπτώσεις- καθηγητές/τριες. τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας, την Περιφερειακή Διεύθυνση, το Σύλλογο Γονέων και βέβαια τους γονείς των αλητήριων.
    Το πρακτικό του Σ.Δ πρέπει να γραφεί με μαεστρία, απόλυτη τήρηση των νόμιμων διαδικασιών να έχει γίνει, να αναγραφούν με κάθε λεπτομέρεια στο κείμενο, να αποσταλούν επιστολές στους γονείς, να έχει δει τους αλητήριους και τους γονείς τους ο ψυχολόγος, να έχει εγκρίνει τη διαδικασία απομάκρυνσης, να ενημερωθεί ο αρμόδιος σχολικός σύμβουλος και να συμφωνήσει και και και …
    ΚΑΙ τα βοθροκάναλα να μην πάρουν το μέρος των αλητήριων ωθούμενα από τους δικηγορίσκους …
    Τόσο απλά …
    Η δημοκρατία υπέρ των αλητήριων και ευαίσθητων ψυχών …

  3. Βλέπω προοδεύετε με την δημοκρατία σας, συνεχίστε μέχρι να μη μείνει κανένας σας, κοπρόσκυλα.

  4. Μαζι με τους επενδυτες για μια εβδομαδα θα καταλαβαιναν τι εστί βερυκο!!

Comments are closed.