Άνευ προηγουμένου η αποδοχή του Τραμπ από τους ισπανόφωνους Αμερικανούς – Τι δεν έκαναν οι Δημοκρατικοί

Κοινοποίηση:
2b4c409ee4aa90f0e9152f94f05dfa47_XL

Δημοκρατικοί και φιλελεύθεροι σχολιαστές προσπαθούν απεγνωσμένα να εξηγήσουν ένα από τα μεγαλύτερα σοκ των εκλογών του 2024: το μερίδιο 46% του Donald Trump στην ψήφο των Λατίνων, ένα σύγχρονο ρεκόρ των Ρεπουμπλικανών και μια αξιοσημείωτη βελτίωση σε σχέση με το 32% που έλαβε πριν από τέσσερα χρόνια.

Αλλά οι εξηγήσεις τους καταδεικνύουν εντυπωσιακό ελιτισμό και έλλειψη αυτογνωσίας και λογοδοσίας.
Για παράδειγμα, ο βουλευτής Greg Casar (D-TX), πιθανότατα ο επόμενος πρόεδρος του Προοδευτικού χώρου του Κογκρέσου, εξέθεσε τη διάβρωση των Λατίνων ψηφοφόρων στη δεξιά «παραπληροφόρηση».

Ο Joe Scarborough, συν-παρουσιαστής του Morning Joe, κατηγόρησε τον «μισογυνισμό» και τον ρατσισμό από τους Λατίνους άνδρες.
Αρκετοί ειδήμονες, όπως ο Jim Acosta του CNN, ισχυρίστηκαν ότι οι Ισπανόφωνοι ψήφισαν με βάση την «ιδιοτέλεια» τους.
Και ο Joy Reid του MSNBC κατηγόρησε τους Ισπανόφωνους ότι ψήφισαν κατά της φυλής τους: «Ψηφίσατε όλοι μαζί με τον David Duke και κατά των …συζυγών, των αδελφών και των κορών σας».

Αυτό το είδος φυλετικού ουσιοκρατισμού – πιστεύοντας ότι οι Ισπανόφωνοι πρέπει να ψηφίζουν αποκλειστικά με βάση τη φυλή τους – είναι ο πραγματικός ρατσισμός, όχι οι αντιληπτές παρανοήσεις που έχουν εμμονή τα μέσα ενημέρωσης.

Τα ευρήματα

Ο Συνασπισμός Ισπανικής Ψήφου του Job Creators Network, με επικεφαλής την εκτελεστική διευθύντρια Mary Thomas, ταξίδεψε σε όλη τη χώρα για να συνεργαστεί με Ισπανόφωνους ψηφοφόρους και θρησκευτικούς ηγέτες στις κοινότητες τους για να μάθουν για τα ζητήματα που τους επηρεάζουν περισσότερο και να τους εξοπλίσουν με τους πόρους για να ψηφίσουν σε αυτές τις εκλογές.

Υπήρξε ένα εξαιρετικά δεκτικό κοινό, πρόθυμο να εμπλακεί σε πολιτικά ζητήματα, ενώ φάνηκε η δυσαρέσκεια για το ότι τους θεωρούν δεδομένους από τους Δημοκρατικούς – και σε μεγάλο βαθμό αγνοούμενους από τους Ρεπουμπλικάνους.
Το βασικό μας εύρημα: Οι Ισπανόφωνοι έχουν τις ίδιες ανησυχίες με όλους τους άλλους.
Οι Ισπανόφωνοι ανησυχούν για την πίστη και τις οικογένειές τους, την οικονομία και τον πληθωρισμό, την εγκληματικότητα και την κατεύθυνση της χώρας όπως όλοι οι Αμερικανοί.
Ο Πρόεδρος Trump μίλησε σε αυτές τις ανησυχίες πολύ καλύτερα από τους Δημοκρατικούς, και αυτός είναι ο λόγος για την ιστορική του απόδοσή με τους Ισπανόφωνους.
Και, αποδεικνύεται, με Αμερικανούς σχεδόν κάθε καταγωγής.

Ο Trump αναγνώρισε ότι οι Ισπανόφωνοι δεν είναι μια ομάδα ταυτότητας που μπορεί να αντιπαρατεθεί με άλλους στον πολιτικό πόλεμο των φυλών.
Η εκστρατεία της Harris διεξήχθη σε αυτόν τον ήπιο φανατισμό μέσω υποσχέσεων όπως τα συγχωρούμενα δάνεια 20.000 δολαρίων σε Ισπανόφωνους άνδρες, αλλά ο Trump αντιμετώπιζε τους Ισπανόφωνους ως μέρος του ευρύτερου συνασπισμού Αμερικανών της εργατικής τάξης που αγωνιζόταν για το Αμερικανικό Όνειρο.

Οι συγκρίσεις

Οι Ισπανόφωνοι ψηφοφόροι δεν χρειαζόταν να ακούσουν την πολιτική ρητορική.
Έπρεπε απλώς να παρατηρήσουν και να συγκρίνουν την ποιότητα της ζωής τους όσο ο Trump και η Harris ήταν στην εξουσία.
Το πραγματικό μεσαίο εισόδημα των νοικοκυριών των Λατίνων αυξήθηκε κατά 6.500 δολάρια μεταξύ 2017 και 2019, 10 φορές ταχύτερα από ό,τι μεταξύ 2021 και 2023 επί Biden – Harris.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι Λατίνοι ανησυχούν ιδιαίτερα για το ότι οι επιχειρήσεις τους παραμένουν κερδοφόρες και οι εκκλησίες τους παραμένουν φερέγγυες.
Αλλά πολλοί εξέφρασαν ανησυχίες για την αύξηση των φόρων και τον πληθωρισμό.
Φοβόντουσαν ότι οι κοινότητες τους θα αναγκάζονταν να εργάζονται περισσότερο για να κερδίζουν λιγότερα, επηρεάζοντας σημαντικά τον διαθέσιμο χρόνο τους για εκκλησιαστικές δραστηριότητες και την ικανότητά τους να δίνουν φόρους.
Όσο μεγαλύτερο είναι το κράτος, σημείωσαν, τόσο μικρότερη είναι η επιρροή της εκκλησίας στις αντίστοιχες κοινότητές τους.

Τα μηνύματα

Η ομάδα Συνασπισμός Ισπανικής Ψήφου, έχοντας στα χέρια αυτές τις πληροφορίες, πήγε στις ισπανικές κοινότητες με ισπανικές διαφημίσεις και υλικό.
Αντί να μεταφράσει απλώς τις αγγλικές διαφημίσεις στα ισπανικά, δημιούργησε μοναδικές διαφημίσεις και μηνύματα που στοχεύουν να προσεγγίσουν αποτελεσματικά ένα ισπανόφωνο κοινό.
Το ισπανικό βίντεο Que Mala Kamala έγινε viral.
Οι Ισπανόφωνοι ακούνε πολύ ραδιόφωνο, οπότε έστειλαν σχετικά φθηνές διαφημίσεις σε αυτήν την υποτιμημένη πλατφόρμα.
Αυτό όμως ήταν που συνδέει τους Ισπανόφωνους ακροατές με τις κοινότητές τους – και την κληρονομιά τους.
Για να εδραιωθούν και να αξιοποιηθούν αυτά τα κέρδη, οι συντηρητικοί πρέπει να συνεχίσουν να ασχολούνται πραγματικά με αυτήν την εκλογική περιφέρεια και να μαθαίνουν από αυτήν μεταξύ των εκλογικών κύκλων, όχι μόνο κατά τη διάρκειά των εκλογών.

Υπήρξε η αίσθηση μιας μόνιμης υποδομής δέσμευσης των Λατίνων προκειμένου να γίνουν οι ψηφοφόροι μέρος του συνασπισμού τους μακροπρόθεσμα.
Εν ολίγοις, έπρεπε να κάνουν το αντίθετο από τους Δημοκρατικούς και τους φιλελεύθερους ειδήμονες.
Έπρεπε να ακούσουν και να συνεργαστούν με τους Ισπανόφωνους στις δικές τους κοινότητές αντί να απορρίψουν αυτήν την αυξανόμενη κοινότητα που θα αποφασίσει για τις εκλογές ως παραπληροφορημένη ψηφίζοντας ενάντια στο δικό τους συμφέρον.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: