Άρχισαν ξανά τα δρομολόγια των τρένων – Ποια μένουν εκτός

Κοινοποίηση:
τρενο

Μετά το «φονικό» δυστύχημα στα Τέμπη, «πρεμιέρα» κάνουν τα τρένα και ο Προαστιακός από σήμερα τις πρώτες πρωινές ώρες.
Συγκεκριμένα, σήμερα το πρωί στις 04.45 ξεκίνησε από το σταθμό Λαρίσης το πρώτο τρένο που θα εκτελέσει το δρομολόγιο Αθήνα – Οινόη.

Στο τρένο, μάλιστα, θα επιβιβαστεί και ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης.

Σύμφωνα με ενημέρωση της Hellenic Train από αύριο Τετάρτη 22/3/2023 θα πραγματοποιούνται δρομολόγια στις εξής γραμμές:
Πειραιάς – Αθήνα- Αεροδρόμιο
Αεροδρόμιο- Αθήνα- Πειραιάς
Άνω Λιόσια- Αεροδρόμιο
Αεροδρόμιο- Άνω Λιόσια
Άνω Λιόσια- Κάντζα
Κάντζα- Άνω Λιόσια
Αθήνα- Χαλκίδα- Αθήνα
Προαστιακός Πάτρας
Ολυμπία- Πύργος- Κατάκολο
Διακοφτό- Καλάβρυτα

Επιπλέον, αναμένεται αύριο να επανεκκινήσει κι ένα ζεύγος εμπορευματικής αμαξοστοιχίας Αθήνα-Θεσσαλονίκη και Θεσσαλονίκη-Αθήνα.
Σημειώνεται πως με επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη το δοκιμαστικό δρομολόγιο από τον σταθμό του ΟΣΕ στην Πάτρα.

Έναρξη μετ’ εμποδίων: Ποια δρομολόγια δεν θα γίνουν
Σύμφωνα με τον Κώστα Γενηδούνια, πρόεδρο μηχανοδηγών Hellenic Train, ορισμένα από τα δρομολόγια – που έχουν ανακοινωθεί – δεν θα πραγματοποιηθούν, καθώς οι εργαζόμενοι δεν πήραν τις γραπτές διαβεβαιώσεις που ζήτησαν για να επιστρέψουν στο τιμόνι των συρμών.

Συγκεκριμένα, σε συνδιάσκεψή που είχαν το συνδικάτο των μηχανοδηγών αποφάσισαν να μην λύσουν χειρόφρενο οι αμαξοστοιχίες που εκτελούν τα δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Δράμα και Θεσσαλονίκη – Φλώρινα, θέτοντας ζήτημα ασφάλειας. Για το λόγο αυτό ζητούν παράταση μίας εβδομάδας για την επανεκκίνηση των δρομολογίων.

Τα δρομολόγια θα αρχίσουν στα σημεία που δεν έχουμε εκφράσει ενστάσεις εμείς οι μηχανοδηγοί και σε όλα τα κομμάτια που δεν υπάρχουν στα 9 σημεία στην επιστολή που δώσαμε στη δημοσιότητα. Υπάρχει η δική μας ένσταση για την γραμμή Πλατύ – Φλώρινα, στην γραμμή προς Στρυμόνα, Σέρρες – Δράμα, και υπάρχει και ένσταση δική μας που αφορά το κομμάτι των επικοινωνιών μέσα στις σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα.

Τα μέτρα ασφαλείας: Δύο σταθμάρχες, δυο μηχανοδηγοί
Αξίζει να σημειωθεί πως η επανεκκίνηση των τρένων θα γίνει με δύο νέα μέτρα ασφαλείας:

Πλέον κάθε σταθμός στελεχώνεται με δυο σταθμάρχες και όλοι οι προαστιακοί συρμοί με δυο μηχανοδηγούς και τουλάχιστον έναν συνοδό.

Επιπλέον μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση. Συγκεκριμένα, το όριο ορίζεται στα 80 χλμ/ώρα σε προαστιακούς και εμπορευματικούς συρμούς και στα 100 χλμ/ώρα στις επιβατικές αμαξοστοιχίες.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: