Στον ΕΦΕΤ κατέληξε να καταγγείλει περιστατικό καταναλωτής στα Χανιά, ο οποίος είχε αγοράσει ένα μπουκάλι κόκκινο κρασί κρητικής οινοποιίας από σουπερμάρκετ, αλλά, όπως υποστηρίζει, στο μπουκάλι αντί για κρασί βρήκε νερό, σύμφωνα με πληροφορίες του zarpanews.gr
Ο καταναλωτής αρχικά επικοινώνησε με την εταιρία και τελικά αναγκάστηκε να απευθυνθεί στον ΕΦΕΤ.
Αναφέρει ο ίδιος σε σχετική επιστολή:
«Aγορασα στις 17 Αυγούστου 2024 μια φιάλη Οίνου Ερυθρού Ξηρού της εταιρείας (…).
Όταν αποσφράγισα τη φιάλη, το περιεχόμενο δεν ήταν ερυθρό, αλλά τελείως διαυγές, με ανύπαρκτη γεύση, σαν νερό.
Επικοινώνησα με την εταιρεία μέσω email στις 21 Αυγούστου και όταν με κάλεσαν τηλεφωνικά να τους εξηγήσω τι ακριβώς έχει συμβεί, μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γιατί η φιάλη έχει αποσφραγισθεί, λες κι εγώ θα είχα μαντικές ικανότητες να γνωρίζω το περιεχόμενο της φιάλης αν δεν την άνοιγα.
Στο τέλος μου ζήτησαν φωτογραφίες του προϊόντος για «να δούνε τι θα κάνουνε» και από τότε -23 Αυγούστου- δεν επικοινώνησαν εκ νέου μαζί μου.
Κατόπιν των ανωτέρω στις 28 Αυγούστου απέστειλα εκ νέου mail στην εταιρεία με το οποίο την πληροφορούσα ότι θα κάνω καταγγελία στον ΕΦΕΤ για το περιστατικό, όπως κι έπραξα σήμερα σύμφωνα με το συνημμένο.
Ο λόγος που σας κοινοποιώ το περιστατικό είναι εκτός της αυτονόητης αγανάκτησης λόγω αδιαφορίας να δοθεί έστω μια στοιχειώδης εξήγηση για την αστοχία ενός προϊόντος τους, είναι το γεγονός ότι πρόκειται για μια μεγάλη εταιρεία με σημαντικές εξαγωγές προϊόντων στο εξωτερικό και είναι ντροπή να εκτίθεται έτσι ένας ολόκληρος επιχειρηματικός τομέας, όπως είναι η οινοποιία της Κρήτης ,από ανθρώπους που αδιαφορούν να πράξουν τον στοιχειώδη ποιοτικό έλεγχο στα προϊόντα τους και όχι μόνο αυτό, αλλά προσπαθούν να ρίξουν ευθύνες στους καταναλωτές.»