Έλληνας έφτιαξε το σκαθάρι των ονείρων του και έκανε την Volkswagen να παραμιλά

Κοινοποίηση:
1

Πέρασε 9 χρόνια κλεισμένος σε μια αποθήκη στο Αγρίνιο και έδωσε μια νέα και εντυπωσιακή μορφή στον κλασικό σκαραβαίο που ξετρέλανε την αυτοκινητοβιομηχανία.

Ο Γιάννης Ζιόβας αγόρασε πριν 9 χρονια στην τιμή των 600 ευρώ έναν σκαραβαίο του 1970. Στα χρόνια που ακολούθησαν μέχρι και σήμερα, εργάστηκε σκληρά σε μια αποθήκη στο Αγρίνιο και έδωσε νέα μορφή στην κλασική εικόνα του.

Το εντυπωσιακό μάλιστα αποτέλεσμα, έκανε τη διάσημη αυτοκινητοβιομηχανία, Volkswagen, να ζητήσει από τον τεχνικό της ΕΡΤ, λεπτομέρειες για την κατασκευή του, όπως αναφέρει το agriniovoice.gr.

in__3528_5731ae52afc8f
Έτσι το αγόρασε 9 χρόνια πριν

«Από μικρός είχα το μεράκι. Έχουν προηγηθεί κι άλλες δουλειές ανακατασκευής και μετατροπής. Το κλασσικό αυτοκίνητο είναι το χόμπι αλλά και η μεγάλη αγάπη μου. Το σκαθάρι είναι κλασσικό και όποιος ασχολείται θέλει να αποκτήσει κάποια στιγμή ένα τέτοιο μοντέλο. Κι εγώ μεγάλωσα βλέποντας το να κυκλοφορεί στους δρόμους. Ήταν το οικονομικό όχημα πολλών δεκαετιών. Το 2002 αγόρασα ένα πολύ φθηνό σκαθάρι πάνω στο οποίο έκανα τις πρώτες δοκιμές. Άρχισα την σχεδίαση και την κατασκευή των πρωτοτύπων χρησιμοποιώντας σαν υλικό το ξύλο. Αφού ήμουν σίγουρος ότι μπορούσα να πετύχω αυτό που είχα ονειρευτεί, προχώρησα στην αγορά του αυτοκινήτου που βλέπετε σήμερα. Βρίσκεται σε εργαστήριο δικό μου στο Αγρίνιο. Ο μεγάλος όγκος δουλειάς βγήκε τα δύο χρόνια που ήταν κλειστή η ΕΡΤ. Εκείνη την περίοδο ξέδωσα στο αυτοκίνητο. Από τότε που έκανα το site – www.ziovasbugster.com – υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση. Πήρα την πρωτοβουλία και έστειλα mail στην Volkswagen και επικοινώνησαν μαζί μου. Η συγκεκριμένη οροφή γίνεται για πρώτη φορά στο σκαθάρι και όπως ανέφεραν εντυπωσιάστηκαν από τις λεπτομέρειες», δήλωσε ο ίδιος

in__3528_5731ae52b9bae
Η συγκεκριμένη οροφή έγινε για πρώτη φορά στο σκαθάρι

Και κατόπιν πρόσθεσε στην εφημερίδα Αναγγελία: «Ήθελα να ασχοληθώ και επαγγελματικά με τις μετατροπές. Ανέσυρα τις σχολικές γνώσεις στο σχέδιο από τότε που πήγαινα στο Τεχνικό Λύκειο. Πάντα μου άρεσε το σχέδιο, πρέπει να ομολογήσω όμως ότι αντιμετώπισα πολλές δυσκολίες. Έπρεπε να υπολογίσω πολλές λεπτομέρειες με μεγάλη ακρίβεια. Η μετατροπή του σκαθαριού σε roadster με αναδιπλούμενη σκληρή οροφή ήταν μεγάλη πρόκληση για μας. Αποδείχτηκε αρκετά δύσκολο project. Έπρεπε σχεδιαστικά να βρεθεί ο καλύτερος δυνατός συνδυασμός, μεταξύ του σχήματος της οροφής και των διαστάσεων των δύο τμημάτων της, ώστε και το αισθητικό αποτέλεσμα να είναι το καλύτερο δυνατό αλλά και πρακτικά να μπορεί να αποθηκευτεί στο χώρο της που, πριν, βρίσκονταν το πίσω κάθισμα. Έπρεπε λοιπόν να υπολογιστούν πάρα πολλά πράγματα με πολλή μεγάλη ακρίβεια, όπως για παράδειγμα το χαμήλωμα του παρμπρίζ, οι διαστάσεις της οροφής, τα σημεία των αρθρώσεων της, το ύψος των roll bars κλπ. Ο σχεδιασμός έγινε από την αρχή με την σκέψη να μπορεί να παράγεται σε μορφή κιτ ώστε με τις κατάλληλες οδηγίες να μπορεί κάποιος να μετατρέψει το σκαθάρι του σε coupe – roadster όσο το δυνατόν πιο οικονομικά. Θέλω να επισημάνω ότι είναι σε εξέλιξη η διαδικασία για την παραγωγή του κιτ και ότι η μετατροπή έχει κατοχυρωθεί ως κοινοτικό σχέδιο».

in__3528_5731ae52c22b6
9 χρόνια του πήρε για να το τελειοποιήσει

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες του σκαθαριού του:

in__3528_5731ae52ca8cf in__3528_5731ae52dc252 in__3528_5731ae52d34ed

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

6 Σχόλια

  1. Καταπληκτικο αυτοκινητο αλλα οχι για την Ελλαδα. Με ψυγειο λαδιου και μαλιστα στο πισω μερος του αυτικινητου, μονο για την βορεια Γερμανια κανει. Ο τυπος απεβαλε την χοντροκοπια των Γερμανων ( τοτε δεν φημιζονταν και πολυ για την φινετσα τους στην εμφανιση των αυτοκινητων που παρηγαγαν) και εδωσε μια πιο συγχρονη και ελκυστικη εμφανιση.

    1. ΝΑΙ ΨΥΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ ΑΕΡΟΕΛΑΙΟΨΥΚΤΟ ΜΠΟΞΕΡ ΜΟΤΕΡ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΟΣΤΕ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΥΠΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΙ ΒΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΠΑΓΚΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΣΟΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΑΝΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΣΚΑΡΑΒΑΙΟ ΜΠΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΡΣΕΝΤΕΔΙΑ Ε??ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ Ε????????……………………………. ΟΠΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΣ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΖΗΜΙΑΡΙΚΕΣ ΚΑΛΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΕΣ ΠΛΑΣΤΙΚΟΚΑΡΑΜΕΛΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΣΣΑΡΟΥΝ ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΕΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΗΚΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΑΙ

    2. Το ψυγειο λαδιου πισω δεν ειναι προβλημα αμα θες υπαρχη Κιτ που του βαζεις εξτρα και ενα μπροστα με αντιστοιχη τρομπα…….τοσα χρονια που δουλευουν Ελλαδα αυτα τα αυτοκινητα κανενα προβλημα θερμοκρασιας δεν παρουσιασαν αρα δεν ειναι μονο για Βορεια Γερμανια που λες μην ξεχνας Μεση Ανατολη γεματη απο αυτα ειναι ακομα εκει πως αντεχουν αραγε με τεττοιες θερμοκρασιες???αμα θες και ψαχνεσαι ακομα υπαρχη και Κιτ εξτρα καρτερ που του προσθετη 3 λιτρα παραπανω λαδη αμα ακομα ανγχονεσαι με την θρμοκρασια……………αλλα και χωρις αυτο μια χαρα παει………………

  2. Κατέστρεψε ένα κλασικό αυτοκίνητο για να κάνει την πλάκα του.

    1. το μεταποιησε……………..καλη δουλιτσα αλλα απο μηχανη τη εχει κανει εκει ειναι η ουσια πως θα τον κανεις να τρεξει με την υπαρχουσα ελαιοψυκτη μηχανη…………ωραιο απεξω απομεσα ομως????

Comments are closed.