Έλληνας πήρε την OPEL

Κοινοποίηση:
BBTcQH4

Οπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά, συνηθίζουμε να λέμε. Κι όσες φήμες γνωρίζαμε εδώ και καιρό, τελικά είχαν βάση, διότι η οικογένεια Συγγελίδη ανέλαβε την αντιπροσώπευση και της Opel στην Ελλάδα.

Όλα έγιναν, από τη στιγμή που η Opel εξαγοράστηκε από τον γαλλικό όμιλο PSA Peugeot Citroen. Στο μεταβατικό στάδιο, η Opel στην Ελλάδα άλλαξε πρόεδρο, κι από τον Γιάννη Πασάδη πέρασε στον Λεωνίδα Μισσαλάκη, ωστόσο ήταν σχεδόν κοινό μυστικό ότι η θυγατρική του εργοστασίου στην Ελλάδα, με τη μορφή που γνωρίζαμε, δεν θα είχε για πολύ διάστημα ύπαρξη.

Ετσι, μόλις σήμερα ανακοινώθηκε, ότι ο όμιλος Συγγελίδη θα αναλάβει την αντιπροσώπευση της Opel στην Ελλάδα, ως ανεξάρτητος εισαγωγέας κι έτσι θα παύσει η εισαγωγική εταιρεία να είναι θυγατρική του εργοστασίου. Η εμπιστοσύνη του γαλλικού ομίλου PSA προς τον όμιλο Συγγελίδη είναι πολύχρονη, καθώς αποτελεί εισαγωγέα της Citroen από το 1965, της Peugeot από το 2014 (νωρίτερα την είχε ο Θεοχαράκης – ου για τους ίδιους λόγους με την Opel πέρασε στον Συγγελίδη) και της DS Automobile από το 2018.

Πάντως, θα υπάρξει ένα μεταβατικό στάδιο μέχρι την κύρωση της συμφωνίας, το οποίο ίσως κρατήσει λίγους μήνες. Πιθανότατα, μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία και προχωρήσει και η ένταξη της Opel στο κτίριο που στεγάζονται όλες οι εταιρείες του Συγγελίδη, στη Λ. Κηφισίας.

Εγινε επίσης γνωστό, ότι η «Εθνική Εταιρία Πωλήσεων» της Opel θα εξαγορασθεί από μέλη της οικογένειας Συγγελίδη, ενώ το προσωπικό της Opel στην Ελλάδα θα συνεχίσει να απασχολείται στην υφιστάμενη εταιρεία, υπό τη νέα ιδιοκτησία.

«Σύμφωνα με τους στόχους του στρατηγικού μας σχεδίου PACE! αυτή είναι μία ακόμη απόφαση η οποία θα καταστήσει τη δομή των πωλήσεών μας πιο ευέλικτη, αποδοτική και κατά συνέπεια πιο ανταγωνιστική,» δήλωσε ο Xavier Duchemin, Managing Director Sales, Aftersales και Marketing της Opel/Vauxhall. «Ο Συγγελίδης είναι ήδη ένας ισχυρός και έμπειρος συνεργάτης στην Ελλάδα για τις αδελφές εταιρίες μας Peugeot, Citroën και DS Automobiles και θα μας βοηθήσει να βελτιώσουμε περαιτέρω τη θέση μας στην αγορά και την κερδοφορία μας.»

Το 2018 η Opel πέτυχε μερίδιο αγοράς 6.46%, πωλώντας 7.142 μονάδες στην Ελλάδα. Με τη νέα οργανωτική δομή, η πλούσια σε παράδοση γερμανική μάρκα, προσδοκά να αναπτυχθεί επιτυχώς στη χώρα τα επόμενα χρόνια.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: