Έξαλλοι οι ιδιοκτήτες Tesla: «Πλήρωσα 13.000 ευρώ μία μέρα αφότου αγόρασα το αυτοκίνητο»

Κοινοποίηση:
TESLA-MODEL-Y

Σε ένα εντυπωσιακό περιστατικό που ρίχνει τα φώτα της δημοσιότητας σε πιθανά ζητήματα ελέγχου ποιότητας στην Tesla, ο Shreyansh Jain, πρώην ιδιοκτήτης της Tesla, κλήθηκε να πληρώσει το τεράστιο ποσό των 13.000 ευρώ μόλις μία ημέρα μετά την αγορά ενός νέου Model Y. Αυτή η δοκιμασία, όπως αναφέρει το Reuters, υποδηλώνει βαθύτερα προβλήματα εντός του γνωστού κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων.

Σύμφωνα με το Business Insider, o εφιάλτης του Jain ξεκίνησε όταν η ανάρτηση του Tesla του έσπασε ενώ οδηγούσε με την οικογένειά του, μόλις μία ημέρα μετά την παραλαβή του οχήματος. Με μόλις 185 χιλιόμετρα, η δυσλειτουργία προκάλεσε το ξύσιμο τμημάτων του αυτοκινήτου στο δρόμο και οδήγησε σε απώλεια του ελέγχου του τιμονιού.

Η έρευνα του Reuters, που βασίζεται σε περισσότερες από 20 συνεντεύξεις πελατών, μαρτυρίες εννέα υπαλλήλων της Tesla και ανάλυση χιλιάδων εσωτερικών εγγράφων, αποκαλύπτει ότι η εμπειρία του Jain δεν είναι μεμονωμένη. Πολυάριθμοι ιδιοκτήτες Tesla φέρονται να έχουν αντιμετωπίσει παρόμοια προβλήματα με τα συστήματα ανάρτησης ή διεύθυνσης των οχημάτων τους τα τελευταία έξι χρόνια. Παρά τις δημόσιες διαψεύσεις της Tesla και τις προσπάθειες να μεταθέσει την ευθύνη στους ιδιοκτήτες, η έκθεση δείχνει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να γνωρίζει περισσότερο από ό,τι έχει παραδεχτεί δημοσίως αυτά τα ζητήματα.

Η Tesla, η οποία δεν διατηρεί πλέον τμήμα Τύπου, δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε αιτήματα για σχολιασμό. Ο διευθύνων σύμβουλος Έλον Μασκ έχει στο παρελθόν αναγνωρίσει κάποιες προκλήσεις στην ποιότητα, ιδίως σε περιόδους αυξημένης παραγωγής. «Όταν πηγαίνεις πιο γρήγορα, απλά προκύπτουν αυτά τα ζητήματα» εξήγησε ο Μασκ σε μια συζήτηση με τον ειδικό σε θέματα αυτοκινήτων το 2021, παραδεχόμενος ότι αν τέτοια ζητήματα ήταν γνωστά εκ των προτέρων, θα αντιμετωπίζονταν νωρίτερα.

Το περιστατικό αυτό έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά από ανησυχίες σχετικά με τον ποιοτικό έλεγχο στην Tesla. Νωρίτερα φέτος, η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας διερεύνησε αναφορές για αποκόλληση τιμονιών σε ορισμένα οχήματα Tesla. Η εταιρεία έχει επίσης αντιμετωπίσει ρυθμιστικό έλεγχο σχετικά με τις λειτουργίες Autopilot και Full Self-Driving, οδηγώντας σε μια over-the-air ενημέρωση μετά την κριτική της NHTSA για το σύστημα παρακολούθησης του οδηγού της.
Καθώς η Tesla συνεχίζει να διευρύνει τα όρια της τεχνολογίας των ηλεκτρικών οχημάτων, τα περιστατικά αυτά αναδεικνύουν τις συνεχείς προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εταιρεία όσον αφορά τη διασφάλιση της ποιότητας και της αξιοπιστίας, κρίσιμους παράγοντες για τη διατήρηση της εμπιστοσύνης και της ασφάλειας των καταναλωτών.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

1 Comment

  1. Εχθές με πέρασε ένα τέτοιο άσπρο στην Μεσογείων, μαλλιοκούβαρα, τα θερμά μου συγχαρητήρια στον μ@λ@κα, καλορίζικο!😂🤣😅

Comments are closed.