Τα μέτρα για τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού, αλλά και η επιθυμία αρκετών να μην βρίσκονται σε ουρές και με πολύ κόσμο σε φυσικά καταστήματα, έφερε τον υπερδιπλασιασμό της χρήσης των υπηρεσιών των ηλεκτρονικών σούπερ μαρκετ τους από τους καταναλωτές.
Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες ανέβηκαν κατακόρυφα με αποτέλεσμα να “πέσει” το σύστημα. Την ίδια ώρα όμως, έχει μεγαλώσει ο χρόνος αναμονής για την παράδοση των προϊόντων, καθώς χρειάζονται ως και τρεις ημέρες.
Ήδη, από το υπουργείο Ανάπτυξης έχει γίνει κάλεσμα για να πραγματοποιηθούν εποχικές προσλήψεις στα σούπερ μάρκετ, και ειδικά στον τομέα των ηλεκτρονικών μάρκετ, ώστε να δοθεί μία λύση στο πρόβλημα της μεγάλης καθυστέρησης για την παράδοση των προϊόντων.
Ποιές τρείς μέρες. Εχτές μπήκα να παραγγείλω και πρώτη διαθέσιμη μέρα ήταν 10 Απριλίου. Ως τότε θα έχω ψοφήσει από την πείνα. Οι εταιρείες δεν θα έπρεπε να κάνουν κάτι γι αυτό και να μειώσουν το χρόνο ;;;;;Αυτό θα βοηθήσει ώστε να μην μαζεύονται πολλοί στα μαγαζιά. Και αν μπορούσαν στα μαγαζιά ένας υπάλληλος να εξυπηρετεί ηλικιωμένους που δεν θέλουν να μπούν στο κατάστημα και χρειάζονται μέχρι 10 πράγματα. Να του δίνουν το σημείωμα και τα χρήματα και να τους τα φέρνουν στην πόρτα. Λύσεις υπάρχουν αλλά πιος να τα σκεφτεί αυτά.