Όλα δείχνουν πως έχει και επισήμως «κλειδώσει» η χρηματοδότηση του έργου προμήθειας εφτά νέων διρευματικών συρμών για το Μετρό που πρόκειται να αυξήσουν τη συχνότητα τέλεσης δρομολογίων από και προς το αεροδρόμιο.
Πιο συγκεκριμένα, οι συρμοί οι οποίοι θα εξυπηρετούν τη Γραμμή 3 από το Δημοτικό Θέατρο έως το Αεροδρόμιο μέσω της γραμμής του Προαστιακού (τμήμα Δ. Πλακεντίας – Αεροδρόμιο), θα έχουν διπλή ηλεκτροδότηση (διρευματικοί), διπλή σηματοδότηση και διπλές τηλεπικοινωνίες για το δίκτυο του Μετρό και του Προαστιακού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, θα αποτελούνται από 6 βαγόνια, μήκους 106 μέτρων, πλάτους 2,8 μέτρων και χωρητικότητας 1.030 επιβατών έκαστο.
Τέσσερα (4) από τα 6 βαγόνια θα φέρουν εγκατάσταση ισχύος έλξης, ενώ ο κάθε συρμός θα έχει και δύο παντογράφους για τροφοδότηση ισχύος από το εναέριο δίκτυο (catenary) του Προαστιακού.
Τα διπλά on-board συστήματα ηλεκτροδότησης και τηλεπικοινωνιών θα περιλαμβάνονται στην σύμβαση. Τα διπλά on-board συστήματα σηματοδότησης θα περιλαμβάνονται σε ανεξάρτητες συμβάσεις. Οι συρμοί θα είναι κατηγορίας δομικής αντοχής P-III και αντοχής σε σύγκρουση (crashworthiness) C-II.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η προμήθεια των συγκεκριμένων συρμών έχει εξαγγελθεί εδώ και χρόνια, χωρίς ωστόσο να τελεσφορεί, με αποτέλεσμα, μετά και την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά, οι υπάρχοντες 7 διρευματικοί συρμοί να μην επαρκούν για την εκτέλεση των δρομολογίων από και προς το Αεροδρόμιο στη συχνότητα των 30 λεπτών.