Έτσι βγάζουν χρήματα οι χαραμοφάηδες της ΔΕΗ της ΔΕΔΔΗΕ κ.τ.λ.
Διαβάστε τι έπαθε φίλος αναγνώστης του makeleio.gr
“Λόγο βλάβης στο ρολόι της ΔΕΗ, μείναμε χωρίς ρεύμα στις 23:40 το βράδυ, κάλεσα τη ΔΕΔΔΗΕ στο 11500 για αναφορά της βλάβης.
Χρειάστηκαν δυο κλήσεις τηλεφωνικές από σταθερό στο 11500, 45 λεπτά αναμονή (στην πρώτη κλήση έκλεισε η γραμμή στην αναμονή). Χρέωση στο σταθερό μου 14.80 ευρώ +ΦΠΑ +τέλη για βλάβη που δεν φταίω εγω, γιατί να πληρώσω;
Έλεος, πόσο κλέφτες πια;
βαρέθηκαν να πληρώνω λάλους τεμπέληδες”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ Καταγράψτε με εικόνα και ήχο τις αλητείες της εξουσίας
ΡΕ ΜΟΝΩ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΤΕΡΜΑ
Και απο σταθερό αν παρεις στο 11770 σε ξεζουμίζουν. Και μαλιστα ΚΑΙ στην αναμονή.
Στην ΕΥΔΑΠ έχουν και σταθερό τηλέφωνο εκτός το πενταψήφιο ενώ οι μαλάκες στην ΔΕΗ έχουν μόνο το 11500 και στην επαρχία . Αληταράδες και κλέφτες είναι . Μπορούσαν να δουλέψουν και με σταθερό αριθμό η με το 800 που δεν χρεώνει . Αλλά από ληστές τι περιμένεις . Άλλοι γύφτοι αυτοί νόμιμοι κλέφτες . Γαμώ το μπουρδέλο το κράτος μας .
Ρε τι μαλακας είσαι εσυ?Σου λέει ο άλλος μεσάνυχτα κόπηκε το ρε ρέυμα τι ηλεκτρονικές μαλακίες λες?Εγώ πλήρωσα 120 ευρώ για κλήσεις που έκανα στον 5ψιφιο γιατί μου είχαν κόψει το ρεύμα το πλήρωσα και έκανα αρκετές κλήσεις για να μου το συνδέσουν ξανά αφού έπρεπε να ακολουθήσω μια διαδικασία που μου είπαν…ΑΛΗΤΕΙΑ…..
Κάφρε μου!
Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες απευθύνονται στο 11500 χωρίς καμία χρέωση, όποια ώρα και αν τις χρησιμοποιήσεις. 24/24ωρο
Αν πάλι εσύ πλήρωσες 150 € για αυτό, τότε εσύ είσαι μια κατηγορία, μόνος σου.
ΚΑΦΡΟΜΑΛΑΚΑΣ!
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΗΤΕΙΑ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΕΚΚΑΘΑΡΗΣΤΙΚΟ ,ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΑΝΤΙ ΑΥΤΟΥ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΛΑΒΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΦΡΑΓΓΟΣ……. ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ Η ΔΕΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΙΞΗΠΡΟΘΕΣΜΟΥΣ…. ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟΝ ΕΝΑΝΤΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑΧΕΙ ΕΡΘΕΙ Ο ΕΚΚΑΘΑΡΗΣΤΙΚΟΣ………ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΗΤΑΡΙΑ ΑΙΣΧΗΣΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ
Το 11500 είναι με αστική χρέωση. Αυτό σημαίνει ότι για τον λογαριασμό σου θα έπρεπε μάλλον να μιλάς με την Wind που είναι δική σου επιλογή και όχι για τους τεμπέληδες χαραμοφάηδες της ΔΕΗ, ΔΕΔΔΗΕ κλπ.
Επίσης θα μπορούσες με το κινητό σου τηλέφωνο να δηλώσεις την βλάβη σου ηλεκτρονικά χωρίς καμία χρέωση στο https://apps.deddie.gr/PowerCutReportWebapp/index.html
Δυστυχώς η καφρίλα του Έλληνα είναι τόσο μεγάλη που προτιμά να βρίζει παρά να ψάχνει πως θα ενημερωθεί, όταν όλοι οι αλλοδαποί στη χώρα γνωρίζουν και την παραμικρή λεπτομέρεια για το τι υπάρχει και τι δικαιούνται.
ναι, περιμενε το καθε παππου να δηλωνει ηλεκτρονικα τη βλαβη
Ναι αλλα τους αλλοδαπους τους εχουν στα οπα οπα σκιζονται για παρτι τους ολο το δημοσιο σκιζεται για παρτη τους……… εχουν και τις Μ.Κ.Ο να τους κατευθηνουν και σε ενα κρατος καθαρα ανθελληνικο με τοσους φορους μονο για τους ελληνες με τοσα μνοιμονια τοσους λαθραιους ειναι μαλακια να λες καφρους τους ελληνες ………………………….ΕΚΤΟΣ ΑΜΑ ΕΙΣΑΙ ΜΙΣΕΛΛΗΝΑΣ ΟΠΠΟΤΕ ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΣΟΥ ΑΛΛΟΣΤΕ ΑΠΟ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΜΠΑΣ ΞΕΧΡΕΩΣΟΥΜΑΙ
“ΕΚΤΟΣ ΑΜΑ ΕΙΣΑΙ ΜΙΣΕΛΛΗΝΑΣ ΟΠΠΟΤΕ ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΣΟΥ ΑΛΛΟΣΤΕ ΑΠΟ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΜΠΑΣ ΞΕΧΡΕΩΣΟΥΜΑΙ”
‘Οχι φίλε μου Τ1.
Δεν είμαι ούτε ανθέλληνας, ούτε μισέλληνας, αντιθέτως είμαι Εθνικόφρων Έλληνας και γνωρίζω πολύ καλά, …το ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε;
Όπως και το μιλήσω για αυτό στους ανωτέρους σου, ακόμα και αν αυτό είναι κάτι που είναι αναπόσπαστο δικαίωμα σου.
Ο κάφρος δυστυχώς δεν το ξέρει.
Ο αλλοδαπός το ξέρει. Από που; ΧΕΣΤΗΚΑ!
Αυτό λέω απλά…
Απλά αν δεν αλλάξουμε εμείς παιδεία, δεν θα αλλάξει ποτέ τίποτα στην χώρα.