Ο Ντάντλεϊ Νίκολς ήταν το πρώτο άτομο που βραβεύτηκε στην τελετή απονομής των Όσκαρ το 1936 και τελικά απέρριψε το βραβείο του καθώς διαμαρτυρόταν για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονταν οι σεναριογράφοι από την Ακαδημία.
Με σχεδόν 30 σενάρια που έφεραν την υπογραφή του, ο Νίκολς κατά τη βραδιά των Βραβείων Όσκαρ του 1936, ήταν αρκετά αναστατωμένος για τις εργασιακές σχέσεις μεταξύ των σεναριογράφων και της Ακαδημίας Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών. Το σωματείο στο οποίο ανήκε ο Νίκολς, το Screenwriters Guild (SWG), δυσκολευόταν να λάβει την αμοιβή και τη μεταχείριση που ένιωθαν ότι άξιζε στα μέλη του.
Ο Νίκολς, αν και σχετικά νέος, ήταν γνωστό όνομα μεταξύ των σεναριογράφων τη δεκαετία του 1930. Αποφάσισε, λοιπόν, να διαμαρτυρηθεί στην τελετή των Βραβείων Όσκαρ του 1936 ως απάντηση στο ότι η Ακαδημία δεν αναγνώριζε τη νομιμότητα της SWG και άλλων συνδικάτων. Η στάση της Ακαδημίας για τα συνδικάτα εκείνη την εποχή ήταν ότι δεν ήταν απαραίτητα για την επιχείρηση, καθώς η Ακαδημία λειτουργούσε ήδη ως ένα είδος ένωσης για όσους ασχολούνταν με τον κλάδο, εξηγεί το grunge.com.
Ο Νίκολς ήταν ο νικητής εκείνης της χρονιάς για το καλύτερο σενάριο και ήταν ο μόνος νικητής που αρνήθηκε να παραστεί στην τελετή απονομής. Και όχι μόνο αρνήθηκε να παραστεί στην εκδήλωση, αλλά απέρριψε και το βραβείο. Σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις, του στάλθηκε το Όσκαρ, το οποίο και τις δύο φορές ταχυδρόμησε πίσω.
Ο Νίκολς δέχθηκε τελικά το βραβείο του αρκετά χρόνια αργότερα
Αλλά η Ακαδημία δεν θα αρνιόταν να αναγνωρίσει την ένωση του Νίκολς για πάντα. Το 1938, το νεοσύστατο Εθνικό Συμβούλιο Εργασιακών Σχέσεων κατέληξε τελικά στο συμπέρασμα ότι το Screen Actors Guild ήταν ο εργατικός εκπρόσωπος των συγγραφέων της κινηματογραφικής βιομηχανίας, με τον Νίκολς να τερματίζει το μποϊκοτάζ του και να αποδέχεται το Όσκαρ του το 1938. Ο Νίκολς έκανε μια μακρά καριέρα ως σεναριογράφος, αποσπώντας συνολικά 76 συγγραφικές έργα στο όνομά του. Επιπλέον, εργάστηκε ως σκηνοθέτης σε τρεις ταινίες και ως παραγωγός σε άλλες τέσσερις.
Δηλαδή, κάτι σαν Μιρέλλα Παπαοικονόμου ο τύπος. Μόνο, με λιγότερο ταλέντο και φτωχότερο καστ.