Η βραδιά των 96ων Όσκαρ σημείωσε την καλύτερη τηλεθέαση απονομής βραβείων από το 2020.
Η τηλεοπτική εκπομπή του ABC με παρουσιαστή -για τέταρτη φορά- τον Τζίμι Κίμελ προσέλκυσε, κατά μέσο όρο, 19,5 εκατομμύρια τηλεθεατές, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η Nielsen, σημειώνοντας αύξηση 4% σε σχέση με πέρυσι. Ωστόσο, ενώ το συνολικό κοινό του σόου αυξήθηκε λίγο, η τηλεθέαση στις ηλικίες 18-49 είχε μια μικρή πτώση.
Επιπλέον, τα 96α Όσκαρ είχαν τους περισσότερους τηλεθεατές από οποιαδήποτε τηλεοπτική κάλυψη βραβείων από το 2020. Για την ιστορία, τα Όσκαρ εκείνης της χρονιάς —που διεξήχθησαν έναν μήνα πριν οι ΗΠΑ μπουν σε lockdown στις πρώτες ημέρες της πανδημίας COVID-19— συγκέντρωσαν 23,64 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Έτσι, μετά την περσινή τελετή που προσέλκυσε 18,76 εκατομμύρια τηλεθεατές, η τηλεοπτική μετάδοση των Όσκαρ φαίνεται να ανακτά σιγά σιγά το κοινό της μετά το πλήγμα που δέχτηκε το 2021 λόγω της πανδημίας, προσελκύοντας μόνο 10,4 εκατομμύρια τηλεθεατές. Η τελετή εκείνης της χρονιάς πραγματοποιήθηκε στα τέλη Απριλίου και όχι τον Μάρτιο, ενώ τηλεοπτική μετάδοση είχε εξαιρετικά μειωμένη διάρκεια.
Υπενθυμίζεται ότι η τηλεοπτική εκπομπή της Κυριακής ξεκίνησε στις 7 μ.μ. ET (01.00 τα ξημερώματα στην Ελλάδα) μια ώρα νωρίτερα από τα τελευταία χρόνια. Η νωρίτερη ώρα έναρξης (και λήξης) πιθανότατα έπαιξε ρόλο στην αύξηση του τηλεοπτικού κοινού, όπως και η παρουσία δύο υποψηφίων – Oppenheimer και Barbie – για την καλύτερη ταινία.
Πρέπει να σημειωθεί ακόμα ότι η τηλεθέαση των φετινών Όσκαρ κορυφώθηκε στο τελευταίο μισάωρο με 21,9 εκατομμύρια θεατές.
Κάπως έτσι, τα Όσκαρ παρέμειναν το σόου με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση της σεζόν, ξεπερνώντας τα βραβεία Grammy του Φεβρουαρίου κατά περίπου 2,4 εκατομμύρια θεατές. Τόσο τα Grammy όσο και οι Χρυσές Σφαίρες (9,47 εκατομμύρια θεατές) είχαν σημαντική αύξηση της τηλεθέασης για φέτος, αντίθετα με τα βραβεία Emmy που σημείωσαν ιστορικό χαμηλό σε τηλεθεατές τον Ιανουάριο.