Όταν οι μαθητές γίνονται… πυρπολητές! Νέο κρούσμα παραβατικότητας νέων

Κοινοποίηση:
astinomia

Σύμφωνα με πληροφορίες από το LamiaReport, η κατάσταση στο 1ο ΕΠΑΛ Λαμίας είναι ιδιαίτερα τεταμένη μετά την εφαρμογή του νέου νόμου που προβλέπει αυστηρές ποινές για μαθητές που παραβαίνουν τους κανόνες του σχολείου, όπως η χρήση κινητών τηλεφώνων. Οι πρώτες αποβολές που επιβλήθηκαν σε μαθητές προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις και αναστάτωση μεταξύ των μαθητών.

 

Κατά τη διάρκεια της Τετάρτης, ομάδα μαθητών επιχείρησε να προκαλέσει ζημιές στην πίσω είσοδο του σχολείου, συγκεκριμένα στα δύο «τούνελ» που βρίσκονται εκεί. Παρά τις προσπάθειες εκτόνωσης της κατάστασης μετά την ολοκλήρωση του σχολικού ωραρίου, οι βανδαλισμοί επανήλθαν με μεγαλύτερη ένταση την Πέμπτη.

Με απόφαση του Συλλόγου Καθηγητών η συγκεκριμένη είσοδος είχε κλείσει και αυτό φαίνεται ότι πυροδότησε μια ακόμη πιο άσχημη κατάσταση. Μερίδα μαθητών άρχισε να πετάει θρανία, κάδους και μπουκάλια, ενώ έσπασαν τζάμια και γλάστρες.

Μάλιστα κάποιοι εξ αυτών δε δίστασαν να λερώσουν τους χώρους με καφέδες και ακαθαρσίες από τα καλάθια των τουαλετών!

Στο σημείο κλήθηκε τόσο η αστυνομία όσο και η πυροσβεστική καθώς δεν έλειψαν και εστίες φωτιάς που σβήστηκαν όμως από τους καθηγητές.

Την Παρασκευή τώρα αναμένεται να βρεθεί στο σχολείο και ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κωνσταντίνος Σπαλιώρας.

Οι συγκεκριμένες συμπεριφορές πρέπει να τονίσουμε ότι ξεφεύγουν κατά πολύ από τις συνηθισμένες μαθητικές παραβάσεις και επισύρουν ακόμη και αυτόφωρες ποινές τόσο για τους μαθητές, αλλά και για τους γονείς ή κηδεμόνες τους αν πρόκειται για ανήλικους.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

3 Σχόλια

  1. Άλλο οι “Μαθητές” και άλλο ου συμπεριφορές και οι εν τέλει πράξεις, Ζημίες η και Εγκλήματα.
    Έχει αναλυθεί εκτενώς σε άλλη ευκαιρία. Ο Άνθρωπος και ιδιαίτερα ο Νέος Άνθρωπος έχει ανάγκη διακρίσεως. Στο που οδηγείται για να αναζητήσει την Διάκριση, αγαθό η κολάσιμο και σε τι βαθμό, ενοχοποιούνται πολλοί παράγοντες. Οικογένεια, Κοινωνικό Περιβάλλον, Συναναστροφές, Παιδεία, Πολιτεία, Χρονικές συνθήκες, Βιώματα κλπ. Είναι σπουδαία ανάγκη όλα αυτά να οριοθετηθούν να αναβαθμισθούν τα Πρότυπα κλπ.
    Όμως οι Πράξεις δημιουργούν αυτοτελές αποτέλεσμα και απαιτούν αυτοτελή αντιμετώπιση, επαίνου η τιμωρίας η προστασίας Υλικών αγαθών και συνανθρώπων. Για υλικές ζημίες και στέρηση της Υλικοτεχνικής υποδομής από το σύνολο, θα πρέπει να συνεπάγεται προσωρινή στέρηση επαφής με αυτήν. Προσωρινή απομάκρυνση από τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Σε περίπτωση εκούσιας επανειλλημένης συμμετοχής έστω διά συγκατανεύσεως η παρωτρυνσεως, το αποτέλεσμα μόνιμη απομάκρυνσις. Το κόστος πληρώνεται,καταβάλλεται. Στα πλαίσια της Εκπαιδεύσεως και όχι της εκδικήσεως.

  2. Να δικαζονται αυτοι οι γονεις.Αυτοι φταινε για αυτα τα παιδια

  3. Έτσι τα μεγαλώνουν σήμερα τα παιδάκια τους οι “μοντέρνοι” γονείς. Να μην σέβονται τίποτα και κανέναν. Τελειωμένοι αυτοί, τελειωμένα και τα παιδιά τους.

Comments are closed.