Την αντίθεση της για το νομοσχέδιο που φέρνει η κυβέρνηση Μητσοτάκη που αφορά τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών τονίζει η Εκκλησία της Ελλάδος στο κείμενο που θα αναγνωστεί σε όλους τους ιερούς ναούς της Ελλάδας αυτή την Κυριακή.
Στην εγκύκλιο μεταξύ άλλων αναφέρει ότι «ὁ λεγόμενος «γάμος τῶν ὁμοφυλοφίλων» εἶναι ἀνατροπή τοῦ Χριστιανικοῦ Γάμου καί τοῦ θεσμοῦ τῆς πατροπαράδοτης ἑλληνικῆς οἰκογένειας».
H Ιερά Σύνοδος εξηγεί ότι προωθείται η κατάργηση της πατρότητας και της μητρότητας και η μετατροπή τους σε ουδέτερη γονεϊκότητα. Παράλληλα η Εκκλησία τονίζει ότι η παρένθετη μητρότητα θα δώσει κίνητρα για την εκμετάλλευση των γυναικών και την αλλοίωση του ιερού θεσμού της οικογένειας.
«Όλα αυτά η Εκκλησία δεν μπορεί να τα αποδεχτεί γιατί θα προδώσει την αποστολή της» τονίζεται στο κείμενο της Ιεράς Συνόδου. «Η χριστιανική παραδοσιακή οικογένεια αποτελείται από πατέρα, μητέρα και παιδιά και σε αυτή την οικογένεια τα παιδιά αναπτύσσονται, γνωρίζοντας τη μητρότητα και την πατρότητα, που θα είναι απαραίτητα στοιχεία στη μετέπειτα εξέλιξή τους» αναφέρουν οι ιεράρχες.
Αναλυτικά όλη η Εγκύκλιος της Ιεράς Συνόδου:
Ὅπως ἔχετε ἐνημερωθῆ, μόλις πρίν ἀπό λίγες ἡμέρες, δηλαδή τήν 23η Ἰανουαρίου 2024, συνῆλθε ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, πού εἶναι ἡ Ἀνωτάτη Ἀρχή τῆς Ἐκκλησίας μας, γιά νά μελετήση τό θέμα πού ἀνέκυψε στίς ἡμέρες μας, δηλαδή τήν θέσπιση τοῦ «πολιτικοῦ γάμου» τῶν ὁμοφυλοφίλων, μέ ὅλες τίς συνέπειες πού ἐπιφέρει αὐτό στό οἰκογενειακό δίκαιο.
Ἡ Ἱεραρχία συζήτησε ἐπαρκῶς τό θέμα αὐτό μέ ὑπευθυνότητα καί νηφαλιότητα, ἀποδεικνύοντας γιά μιά ἀκόμη φορά τήν ἑνότητά της, καί στήν συνέχεια ὁμόφωνα ἀποφάσισε τά δέοντα πού ἔχουν ἀνακοινωθῆ.
Μιά ἀπό τίς ἀποφάσεις πού ἔλαβε εἶναι νά ἐνημερώση τό πλήρωμά της, τό ὁποῖο θέλει νά ἀκούση τίς ἀποφάσεις της καί τίς θέσεις της. Μέσα στό πλαίσιο αὐτό, ἡ Ἱεραρχία ἀπευθύνεται πρός ὅλους ἐσᾶς, γιά νά διατυπώση τήν ἀλήθεια γιά τό σοβαρό αὐτό θέμα.
1. Τό ἔργο τῆς Ἐκκλησίας, διά μέσου τῶν αἰώνων, εἶναι διπλό, δηλαδή θεολογικό, μέ τό νά ὁμολογῆ τήν πίστη της, ὅπως τήν ἀποκάλυψε ὁ Χριστός καί τήν ἔζησαν οἱ Ἅγιοί της, καί ποιμαντικό, μέ τό νά ποιμαίνη τούς ἀνθρώπους στήν κατά Χριστόν ζωή.
Αὐτό τό ἔργο της φαίνεται στήν Ἁγία Γραφή καί στίς ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενικῶν καί Τοπικῶν Συνόδων, οἱ ὁποῖες θέσπισαν ὅρους γιά τήν ὀρθόδοξη πίστη καί ἱερούς κανόνες, πού καθορίζουν τά ὅρια μέσα στά ὁποῖα πρέπει νά κινοῦνται ὅλα τά μέλη της, Κληρικοί, Μοναχοί καί Λαϊκοί.
Ἔτσι, ἡ Ἐκκλησία ποιμαίνει, δηλαδή θεραπεύει τίς πνευματικές ἀσθένειες τῶν ἀνθρώπων, ὥστε οἱ Χριστιανοί νά ζοῦν σέ κοινωνία μέ τόν Χριστό καί τούς ἀδελφούς τους, νά ἀπαλλαγοῦν ἀπό τήν φιλαυτία καί νά ἀναπτυχθῆ ἡ φιλοθεΐα καί ἡ φιλανθρωπία, δηλαδή ἡ ἰδιοτελής, φίλαυτη ἀγάπη νά γίνη ἀνιδιοτελής ἀγάπη.
2. Ὁ Θεός ἀγαπᾶ ὅλους τούς ἀνθρώπους, δικαίους καί ἀδίκους, ἀγαθούς καί κακούς, ἁγίους καί ἁμαρτωλούς∙ αὐτό κάνει καί ἡ Ἐκκλησία. Ἄλλωστε, ἡ Ἐκκλησία εἶναι πνευματικό Νοσοκομεῖο πού θεραπεύει τούς ἀνθρώπους, χωρίς νά ἀποκλείη κανέναν, ὅπως δείχνει ἡ παραβολή τοῦ Καλοῦ Σαμαρείτου, τήν ὁποία εἶπε ὁ Χριστός (Λουκ. ι΄, 3037). Τό ἴδιο κάνουν καί τά νοσοκομεῖα καί οἱ ἰατροί γιά τίς σωματικές ἀσθένειες. Ὅταν οἱ ἰατροί κάνουν χειρουργικές ἐπεμβάσεις στούς ἀνθρώπους, κανείς δέν μπορεῖ νά ἰσχυρισθῆ ὅτι δέν ἔχουν ἀγάπη.
Ἀλλά οἱ ἄνθρωποι ἀνταποκρίνονται διαφορετικά σέ αὐτήν τήν ἀγάπη τῆς Ἐκκλησίας∙ ἄλλοι τήν ἐπιθυμοῦν καί ἄλλοι ὄχι. Ὁ ἥλιος ἀποστέλλει τίς ἀκτῖνες του σέ ὅλη τήν κτίση, ἄλλοι ὅμως φωτίζονται καί ἄλλοι καίγονται, καί αὐτό ἐξαρτᾶται ἀπό τήν φύση αὐτῶν πού δέχονται τίς ἡλιακές ἀκτῖνες.
Ἔτσι, ἡ Ἐκκλησία ἀγαπᾶ ὅλα τά βαπτισθέντα παιδιά της καί ὅλους τούς ἀνθρώπους πού εἶναι δημιουργήματα τοῦ Θεοῦ, μικρούς καί μεγάλους, ἀγάμους καί ἐγγάμους, Κληρικούς, Μοναχούς καί Λαϊκούς, ἐπιστήμονες καί μή, ἄρχοντες καί ἀρχομένους, ἑτεροφύλους καί ὁμοφυλοφίλους, καί ἀσκεῖ τήν φιλάνθρωπη ἀγάπη της, ἀρκεῖ, βέβαια, νά τό θέλουν καί οἱ ἴδιοι καί νά ζοῦν πραγματικά στήν Ἐκκλησία.
3. Ἡ Θεολογία τῆς Ἐκκλησίας γιά τόν Γάμο ἀπορρέει ἀπό τήν Ἁγία Γραφή, τήν διδασκαλία τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας καί τήν διάταξη τοῦ Μυστηρίου τοῦ Γάμου.
Στό βιβλίο τῆς Γενέσεως γράφεται: «Καί ἐποίησεν ὁ Θεός τόν ἄνθρωπον, κατ’ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καί θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς. Καί εὐλόγησεν αὐτούς λέγων˙ αὐξάνεσθε καί πληθύνεσθε καί πληρώσατε τήν γῆν καί κατακυριεύσατε αὐτήν καί ἄρχετε τῶν ἰχθύων τῆς θαλάσσης καί τῶν πετεινῶν τοῦ οὐρανοῦ καί πάντων τῶν κτηνῶν καί πάσης τῆς γῆς καί πάντων τῶν ἑρπετῶν τῶν ἑρπόντων ἐπί τῆς γῆς» (Γεν., 1, 2728).
Αὐτό σημαίνει ὅτι «ἡ δυαδικότητα τῶν δύο φύσεων καί ἡ συμπληρωματικότητά τους δέν ἀποτελοῦν κοινωνικές ἐπινοήσεις, ἀλλά παρέχονται ἀπό τόν Θεό»∙ «ἡ ἱερότητα τῆς ἕνωσης ἄνδρα καί γυναίκας παραπέμπει στήν σχέση τοῦ Χριστοῦ καί τῆς Ἐκκλησίας»∙ «ὁ χριστιανικός Γάμος δέν εἶναι ἁπλῆ συμφωνία συμβίωσης, ἀλλά ἱερό Μυστήριο, διά τοῦ ὁποίου ὁ ἄνδρας καί ἡ γυναίκα λαμβάνουν τήν Χάρη τοῦ Θεοῦ γιά νά προχωρήσουν πρός τήν θέωσή τους»∙ «ὁ πατέρας καί ἡ μητέρα εἶναι συστατικά στοιχεῖα τῆς παιδικῆς καί τῆς ἐνήλικης ζωῆς».
Ὅλη ἡ θεολογία τοῦ Γάμου φαίνεται καθαρά στήν ἀκολουθία τοῦ Μυστηρίου τοῦ Γάμου, στά τελούμενα καί τίς εὐχές. Σ’ αὐτό τό Μυστήριο ἡ ἕνωση ἀνδρός καί γυναικός ἱερολογεῖται ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ, μέ τίς ἀπαραίτητες προϋποθέσεις. Τά ἀποτελέσματα τοῦ ἐν Χριστῷ Γάμου εἶναι ἡ δημιουργία καλῆς συζυγίας καί οἰκογενείας, ἡ γέννηση παιδιῶν, ὡς καρποῦ τῆς ἀγάπης τῶν δύο συζύγων, ἄνδρα καί γυναίκας, καί ἡ σύνδεσή τους μέ τήν ἐκκλησιαστική ζωή. Ἡ μή ὕπαρξη παιδιῶν χωρίς τήν εὐθύνη τῶν συζύγων, δέν διασπᾶ τήν ἐν Χριστῷ συζυγία.
Ἡ χριστιανική παραδοσιακή οἰκογένεια ἀποτελεῖται ἀπό πατέρα, μητέρα καί παιδιά, καί σέ αὐτήν τήν οἰκογένεια τά παιδιά ἀναπτύσσονται, γνωρίζοντας τήν μητρότητα καί τήν πατρότητα πού θά εἶναι ἀπαραίτητα στοιχεῖα στήν μετέπειτα ἐξέλιξή τους.
Ἐξ ἄλλου, ὅπως φαίνεται στό «Εὐχολόγιο» τῆς Ἐκκλησίας, ὑπάρχει σαφέστατη σύνδεση μεταξύ τῶν Μυστηρίων τοῦ Βαπτίσματος, τοῦ Χρίσματος, τοῦ Γάμου, τῆς Ἐξομολογήσεως καί τῆς Θείας Κοινωνίας τοῦ Σώματος καί τοῦ Αἵματος τοῦ Χριστοῦ. Κάθε διάσπαση αὐτῆς τῆς σύνδεσης δημιουργεῖ ἐκκλησιολογικά προβλήματα.
Ἑπομένως, βαπτιζόμαστε καί χριόμαστε γιά νά κοινωνήσουμε τοῦ Σώματος καί τοῦ Αἵματος τοῦ Χριστοῦ. Γίνεται ὁ Γάμος ὥστε οἱ σύζυγοι καί ἡ οἰκογένεια νά συμμετέχουν στό Μυστήριο τῆς θείας Εὐχαριστίας καί νά κοινωνοῦν τοῦ Σώματος καί τοῦ Αἵματος τοῦ Χριστοῦ. Κάθε διάσπαση τῆς σχέσεως αὐτῆς τῶν Μυστηρίων συνιστᾶ τήν ἐκκοσμίκευση.
Ἡ Ἐκκλησία βασίζεται σέ αὐτήν τήν Παράδοση, πού δόθηκε ἀπό τόν Θεό στούς Ἁγίους, καί δέν μπορεῖ νά ἀποδεχθῆ κάθε ἄλλη μορφή Γάμου, πολλῷ δέ μᾶλλον τόν λεγόμενο «ὁμοφυλοφιλικό γάμο».
4. Σέ ἕνα εὐνομούμενο Κράτος ἡ Πολιτεία μέ τά συντεταγμένα ὄργανά της ἔχει τήν ἁρμοδιότητα νά καταρτίζη νομοσχέδια καί νά ψηφίζη νόμους, ὥστε στήν κοινωνία νά ὑπάρχη ἑνότητα, εἰρήνη καί ἀγάπη.
Ἡ Ἐκκλησία, ὅμως, εἶναι θεσμός ἀρχαιότατος, ἔχει διαχρονικές παραδόσεις αἰώνων, συμμετέχει σέ ὅλες τίς κατά καιρούς δοκιμασίες τοῦ λαοῦ, συνετέλεσε ἀποφασιστικά στήν ἐλευθερία του, ὅπως φαίνεται ἀπό τήν ἱστορία, τήν παλαιότερη καί τήν πρόσφατη, καί πρέπει ὅλοι νά στέκονται μέ σεβασμό, τόν ὁποῖο κατά καιρούς διακηρύσσουν. Ἄλλωστε καί ὅλοι οἱ ἄρχοντες, ἐκτός ἀπό μερικές ἐξαιρέσεις, εἶναι δυνάμει καί ἐνεργείᾳ μέλη της. Ἡ Ἐκκλησία οὔτε συμπολιτεύεται οὔτε ἀντιπολιτεύεται, ἀλλά πολιτεύεται κατά Θεόν καί ποιμαίνει ὅλους. Γι’ αὐτό καί ἔχει ἰδιαίτερο λόγο πού πρέπει νά γίνεται σεβαστός.
Στό θέμα τοῦ λεγομένου «πολιτικοῦ γάμου τῶν ὁμοφυλοφίλων», ἡ Ἱερά Σύνοδος ὄχι μόνον δέν μπορεῖ νά σιωπήση, ἀλλά πρέπει νά ὁμιλήση, ἀπό ἀγάπη καί φιλανθρωπία σέ ὅλους. Γι’ αὐτό ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος στήν πρόσφατη ἀπόφασή της μέ ὁμόφωνο καί ἑνωτικό τρόπο, γιά λόγους τούς ὁποίους αἰτιολόγησε, δήλωσε ὅτι «εἶναι κάθετα ἀντίθετη πρός τό προωθούμενο νομοσχέδιο».
Καί αὐτή ἡ σαφής ἀπόφασή της στηρίζεται στό ὅτι «οἱ ἐμπνευστές τοῦ νομοσχεδίου καί οἱ συνευδοκοῦντες σέ αὐτό προωθοῦν τήν κατάργηση τῆς πατρότητας καί τῆς μητρότητας καί τήν μετατροπή τους σέ οὐδέτερη γονεϊκότητα, τήν ἐξαφάνιση τῶν ρόλων τῶν δύο φύλων μέσα στήν οἰκογένεια καί θέτουν πάνω ἀπό τά συμφέροντα τῶν μελλοντικῶν παιδιῶν τίς σεξουαλικές ἐπιλογές τῶν ὁμοφυλοφίλων ἐνηλίκων».
Ἐπί πλέον, ἡ θέσπιση τῆς «υἱοθεσίας παιδιῶν» «καταδικάζει τά μελλοντικά παιδιά νά μεγαλώνουν χωρίς πατέρα ἤ μητέρα σέ ἕνα περιβάλλον σύγχυσης τῶν γονεϊκῶν ρόλων», ἀφήνοντας δέ ἀνοικτό παράθυρο γιά τήν λεγόμενη «παρένθετη κύηση», πού θά δώση κίνητρα «γιά τήν ἐκμετάλλευση εὐάλωτων γυναικῶν» καί ἀλλοίωση τοῦ ἱεροῦ θεσμοῦ τῆς οἰκογενείας.
Ὅλα αὐτά ἡ Ἐκκλησία, ἡ ὁποία πρέπει νά ἐκφράζη τό θέλημα τοῦ Θεοῦ καί νά καθοδηγῆ ὀρθόδοξα τά μέλη της, δέν μπορεῖ νά τά ἀποδεχθῆ, διότι διαφορετικά θά προδώση τήν ἀποστολή της. Καί τό κάνει αὐτό ὄχι μόνο ἀπό ἀγάπη στά μέλη της, ἀλλά ἀπό ἀγάπη καί στήν ἴδια τήν Πολιτεία καί τούς θεσμούς της, ὥστε νά προσφέρουν στήν κοινωνία καί νά συντελοῦν στήν ἑνότητά της.
Ἀποδεχόμαστε, βέβαια, τά δικαιώματα τῶν ἀνθρώπων τά ὁποῖα κινοῦνται σέ ἐπιτρεπτά ὅρια, σέ συνδυασμό μέ τίς ὑποχρεώσεις τους, ἀλλά ἡ νομιμοποίηση τοῦ ἀπολύτου «δικαιωματισμοῦ», πού εἶναι θεοποίηση τῶν δικαιωμάτων, προκαλεῖ τήν ἴδια τήν κοινωνία.
5. Ἡ Ἐκκλησία ἐνδιαφέρεται γιά τήν οἰκογένεια, ἡ ὁποία ἀποτελεῖ τό κύτταρο τῆς Ἐκκλησίας, τῆς κοινωνίας καί τοῦ Ἔθνους. Σέ αὐτό πρέπει νά συντείνη καί ἡ Πολιτεία, ὅπως διαλαμβάνεται στό ἰσχῦον Σύνταγμα ὅτι «ἡ οἰκογένεια ὡς θεμέλιο τῆς συντήρησης καί προαγωγῆς τοῦ Ἔθνους, καθώς καί ὁ Γάμος, ἡ μητρότητα καί ἡ παιδική ἡλικία τελοῦν ὑπό τήν προστασία τοῦ Κράτους» (ἄρ. 21).
Σύμφωνα δέ μέ τόν Καταστατικό Χάρτη τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, πού εἶναι νόμος τοῦ Κράτους (590/1977), «ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος συνεργάζεται μετά τῆς Πολιτείας, προκειμένου περί θεμάτων κοινοῦ ἐνδιαφέροντος ὡς… τῆς ἐξυψώσεως τοῦ θεσμοῦ τοῦ γάμου καί τῆς οἰκογενείας» (ἄρ. 2).
Ἔτσι, προτρέπουμε τήν Πολιτεία νά προβῆ στήν ἀντιμετώπιση τοῦ Δημογραφικοῦ προβλήματος «πού ἐξελίσσεται σέ βόμβα ἕτοιμη νά ἐκραγεῖ» καί εἶναι τό κατ’ ἐξοχήν ἐθνικό θέμα τῆς ἐποχῆς μας, τοῦ ὁποίου ἡ ἐπίλυση ὑπονομεύεται ἀπό τό πρός ψήφιση νομοσχέδιο, καί τήν καλοῦμε νά ὑποστηρίξη τίς πολύτεκνες οἰκογένειες πού προσφέρουν πολλά στήν κοινωνία καί τό Ἔθνος.
Ὅλα τά ἀνωτέρω ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἀνακοινώνει σέ ὅλα τά μέλη της «μέ αἴσθημα ποιμαντικῆς εὐθύνης καί ἀγάπης», διότι ὄχι μόνο ὁ λεγόμενος «γάμος τῶν ὁμοφυλοφίλων» εἶναι ἀνατροπή τοῦ Χριστιανικοῦ Γάμου καί τοῦ θεσμοῦ τῆς πατροπαράδοτης ἑλληνικῆς οἰκογένειας, ἀλλάζοντας τό πρότυπό της, ἀλλά καί διότι ἡ ὁμοφυλοφιλία ἔχει καταδικαστῆ ἀπό τήν σύνολη ἐκκλησιαστική παράδοση, ἀρχῆς γενομένης ἀπό τόν Ἀπόστολο Παῦλο (Ρωμ. α΄, 2432), καί ἀντιμετωπίζεται μέ τήν μετάνοια, ἡ ὁποία εἶναι ἀλλαγή τρόπου ζωῆς.
Ἐννοεῖται, βέβαια, ὅτι ὑφίσταται ἡ βασική ἀρχή ὅτι, ἐνῶ ἡ Ἐκκλησία καταδικάζει τήν κάθε ἁμαρτία ὡς ἀπομάκρυνση τοῦ ἀνθρώπου ἀπό τό Φῶς καί τήν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ, συγχρόνως ἀγαπᾶ τόν κάθε ἁμαρτωλό, διότι καί αὐτός ἔχει τό «κατ’ εἰκόνα Θεοῦ» καί μπορεῖ νά φθάση στό «καθ’ ὁμοίωσιν», ἐάν συνεργήση στήν Χάρη τοῦ Θεοῦ.
Αὐτόν τόν ὑπεύθυνο λόγο ἀπευθύνει ἡ Ἱερά Σύνοδος σέ σᾶς, τούς εὐλογημένους Χριστιανούς, τά μέλη της, καί σέ ὅλους ὅσοι ἀναμένουν τόν λόγο της, διότι ἡ Ἐκκλησία «ἀληθεύει ἐν ἀγάπῃ» (Ἐφ. δ΄, 15) καί «ἀγαπᾶ ἐν ἀληθείᾳ» (Β΄ Ἰω. α΄, 1).
† Ὁ Ἀθηνῶν Ι Ε Ρ Ω Ν Υ Μ Ο Σ, Πρόεδρος
† Ὁ Καρυστίας καί Σκύρου Σεραφείμ
† Ὁ Μονεμβασίας καί Σπάρτης Εὐστάθιος
† Ὁ Νικαίας Ἀλέξιος
† Ὁ Νικοπόλεως καί Πρεβέζης Χρυσόστομος
† Ὁ Ἱερισσοῦ, Ἁγίου Ὄρους καί Ἀρδαμερίου Θεόκλητος
† Ὁ Μαρωνείας καί Κομοτηνῆς Παντελεήμων
† Ὁ Κίτρους καί Κατερίνης Γεώργιος
† Ὁ Ἰωαννίνων Μάξιμος
† Ὁ Ἐλασσῶνος Χαρίτων
† Ὁ Θήρας, Ἀμοργοῦ καί Νήσων Ἀμφιλόχιος
† Ὁ Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως Νικηφόρος
† Ὁ Αἰτωλίας καί Ἀκαρνανίας Δαμασκηνός
Αντιδράσεις για το «ημερολόγιο ΛΟΑΤΚΙ» που μοιράστηκε σε βουλευτές!
Οργισμένες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στο εσωτερικό της κυβέρνησης το ημερολόγιο που μοιράστηκε σε βουλευτές στο πλαίσιο των πιέσεων και των… φροντιστηριακών μαθημάτων για να πειστούν και να ψηφίσουν το νομοσχέδιο για τους γάμους ομόφυλων ζευγαριών.
Το συγκεκριμένο ημερολόγιο φέρει μάλιστα λογότυπο της ΜΚΟ «Οικογένειες Ουράνιο Τόξο» που έχει μεγάλη επιρροή όπως φαίνεται στους κύκλους του Μαξίμου, βρέθηκε σε χέρια βουλευτών εντός του κοινοβουλίου και φαίνεται ότι μοιράστηκε από επιστημονική συνεργάτη βουλευτή.
Όπως ήταν αναμενόμενο, υπήρξαν βουλευτές που αντέδρασαν. Κάποιοι μάλιστα προανήγγειλαν ότι θα διαμαρτυρηθούν και στον πρόεδρο της Βουλής Κωνσταντίνο Τασούλα, για την συγκεκριμένη ενέργεια.
Δείτε εδώ το ημερολόγιο που μοιράστηκε σε βουλευτές:
Θα μας καψει ο Θεος με τον πουστρογαμο .Ειναι δυνατον ;;; Τι δουλεια στην εκκλησια εχει ο γαμος των πουστρονων ;;; Ο Θεος επλασε τον αντρα και την γυναικα να κυριευσουν την γη.Δεν μιλησε για πουστρονια .Ποσο μαλλον για την βεβηλωση του Οικου Του με τον γαμο των πουστρονων . Φωτια θα πεσει πανω μας!!!!
Μεγάλη πούστρα η Κούλα, πέρασαν 4 χρόνια γιά να μας πλασαριστεί ως η κουνίστρα του έθνους, τη φτύνουμε όλοι πατόκορφα….
Αν είναι δυνατόν!!!
Έβαλαν παιδάκι να εύχεται και να ελπίζει, κιόλας, για λοατκι οικογένεια. Την τερμάτισαν την προπαγάνδα και μάλιστα μέσα στη βουλή των Ελλήνων. Α ρε Μητσοτάκη εσύ φταις για όλα
Η Ελλαδα εχει σοβαροτερα προβληματα να ασχοληθει και οχι με παπαδες και αντιπαραγωγικους λοατκιδες. Εξαλου η μιση εκκλησια παιδερες και υποτακτικες αγορινες ειναι, και η κοινωνια λοατκη τεμπεληδες και αχρηστοι κηφηνες που δροσιζονται.
Οξω πουστρολαμόγια από την Ελλάδα.
Ένα μεγάλο πρόβλημα που ανακύπτει είναι οι βρισιές. Π.χ. Για κάποιον που έχει “γονείς” 2 πισ@γλέντηδες, πώς θα του πεις: ‘γ@μώ το μ@υνί της μάνας σου’; Θα σε κοιτάει σαν χάνος. Κι αυτές οι παραδόσεις θα χαθούν.
Στην αρχαία ελλαδα αυτό ήταν φυσιολογικό. Μήπως να κάψουμε την ιστορία;
Είσαι ψεύτης η πολύ ψεύτης;
Μπα, Λακαμάς είσαι.
ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΕΙΧΑΝ ΥΨΗΛΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ ΚΑΤΙ ΗΞΕΡΑΝ….. ΕΝΩ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΘΕΜΑ ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑΣ ΔΥΟ ΜΑΜΑΔΕΣ Η ΔΥΟ ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ ΠΑΡΕΝΘΕΤΕΣ ΜΑΝΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΛΑΣΣΑΡΗ Η ΑΝΩΜΑΛΗ ΕΥΡΩΠΗ ΤΗΣ ΣΑΠΙΛΑΣ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ
Πες.τα.ρε φίλε. Εμείς ήμασταν πάντα λοατκι στην Ελλάδα. Γιατί να είναι κακό; Ζήτω. Μαζί σου
Συμφωνώ μαζί σου Αλέκο.
Για τράβα στον Χασάν να σε τακτοποιήσει και άσε την Αρχαία Ελλάδα. Ξεφτίλησε την προπαγάνδα των γκέι με το βιβλίο του ο Γεωργιάδης που έλεγε ότι οι κίναιδοι ήταν ελάχιστοι και στο περιθώριο. Βέβαια μετά ο Γεωργιάδης για να κρατήσει θο Υπουργείο έγινε πιο φιλογκέι και από τον Κασελάκη και λατρεύει και τον …Χασάν που δεν ήρθε για τις ελιές!
Μπα, και τι έκαναν θρησκευτικό ή πολιτικό γάμο ή σύμφωνο συμβίωσης??!!! μήπως υιοθετούσαν και παιδιά??!!!
και στα Σόδομα και Γόμορα υπήρχαν τέτοιες σχέσεις και μάλιστα στα φανερά, μήπως θα πρέπει να τους ακολουθήσουμε ??!!!!!!!
Ο αδερφός μου είναι αρραβωνιασμένος με άντρα και είναι πολύ καλά. Γιατί επιτιθεμεθα εις την λοατκι κοινότητα; Δείτε το αλλιώς ρε αδερφέ.
Μη χρησιμοποιείς το δικό μου ένας δεξιός,! Εγώ είμαι ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΤΟΣ υπερσυντηρητικος της οικογένειας! Φανατικός του Γιάννη Μεταξά και του Γιώργου Παπαδόπουλου! Μην μπερδευομαστε!!!
Είσαι φασιστόμουτρο δηλαδή.
Και λίγα είπες…
Εσύ; Το γυαλίζεις καθόλου το πόμολο Λοπίτσα;;;
Εγώ είμαι παντρεμένος με άντρα πολλά χρόνια αλλά στο εξωτερικό. Δεν βλέπω γιατί να υπάρχει πρόβλημα με αυτό.
ΕΣΥ ΡΕ ΠΟΥΣΤΑΡΑ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΑΥΤΟΘΕΙΣ. ΕΙΣΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΑΝΩΜΑΛΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ.
👍👍👍
1ον. Θα πας στην Πανθρησκεια σε λιγο ( και ο καθενας θα πιστευει αμα θελει στο Χριστο μονος του , ισως γινει ετσι ) . 2ον. Καλα σιγα τη φοβερη χωρα που εχουμε και φοβομαστε μηπως αλλαξει… ( γενικα το λεω ) . 3ον. Βγηκε βιντεο με UFO απο το πενταγωνο της Αμερικης (2020) , θα ερθουν Fake Aliens δεν εγιναν για εναν ιο , θα πας στην παγκοσμια κυβερνηση και θα πουν οτι η γη δε γυριζει γυρω απο τον ηλιο… θ αλλαξουν σχεδον τα παντα στη γη και θα πας στην Πανθρησκεια (( μετα την Παγκοσμια Κυβερνηση θα ερθει ο αντιχριστος ( μετα θα πεσει ) και μετα θα γινουν αλλα… )) . Καποια στιγμη… θα πας στην Πολη για τα 1000 χρονια… ( εκει θα ειναι καλα )… μετα ( παλι ) θα γινουν αλλα… ( Να πουμε οτι αυτα εχουν σχεση με την αποκαλυψη ) .
Είσαι φανερά γκεις. Παραδεξου το και πέτα
Τα έλεγε και ο παισιος στο βιβλίο του “τρελές και κλουβιά. Η λοατκι του Αγίου όρους” σελ 16ετα την αναφορά στο καράρι και τις πόλεις των 19 λεπτών μαζί με το παρκάρισμα όλα μαζι 12€
Mεθυσμενος εισε και τα γράφεις αυτά?η σε πείραξαν τα εμβόλια
ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ.
Μουνόπανα Εβραίο τράγοι παπάδες ξέρετε ότι ο Χριστός είναι ο Απολλώνιος Τυανέας και το διαστραβλωσατε ώστε να φαίνεται κάτι Εβραϊκό.Ο Χριστός όμως κοινώς ο φέρων το Χρίσμα θα σας γαμήσει προδότες του κερατά της πίστης της Πατρίδας του Έθνους της ηθικής και της αξιοπρέπειας.Η Μεγαλόχαρη η φέρων την Μεγάλη Χάρη θα σας ξεπατώσει Αντίχριστοι.
ΕΚΠΟΥΣΤΕΨΑΜΑΙ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΑΕΙΜΗΣΤΟΣ ΚΑΡΓΑΚΟΣ….ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΣ ΧΩΡΑ ΜΟΝΟ Ο ΣΟΥΛΤΑΝ ΕΡΝΤΟ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΓΙΟΥΡΟΥΣΗ ΝΥΧΤΑ Η ΜΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΩΜΑΛΟΥΣ
Όποιος ψηφίσει το νομοσχέδιο να αφορεσθει αμέσως από την Εκκλησία.
Έχετε την δύναμη να το κάνετε Μητροπολίτες?
Γράφω ανώνυμα. Εγώ είμαι κλιρικος αλλά ομοφυλόφιλος. Γιατί να μη μπορώ να πατρευτω; Σε παρακαλώ; Θέλω να μάθω. Πειράζει αν είμαι γκέι;
ΕΙΣΑΙ ΚΛΗΡΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΕΙ ΚΑΨΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΡΕ ΤΡΑΓΟ? ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣΔ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΑ ΙΕΡΑ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΑ? ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΧΕΙΣ. ΚΛΗΡΙΚΟΣ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ Η ΚΑΙ ΟΧΙ Ι. ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΑΝΑΝ ΙΕΡΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΟΠΕΡΝΑΣ. Α ΝΑ ΧΑΘΕΙΣ ΚΟΠΡΙΤΗ! ΝΑ ΚΑΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΜΟΙΟΙ ΣΟΥ.
Αν είσαι όντως κληρικός έχεις ακούσει την ιστορία για τα Σόδομα και τα Γόμορα και για την οργή του Θεού???!!!!!!!
Κεφαλονιτης, βρες άλλο όνομα να μην μπερδευομαστε εδώ μέσα. Βέβαια εσύ γράφεις βλακείες, ξεχωρίζεις. Εγώ είμαι Μεταξικος με ξέρουν γιατί γράφω πολλά και καθημερινά. Απλά άλλαξε το, γιατί αν όντως είσαι απ’το νησί τότε πρέπει να ξέρεις ότι κάτι τέτοιους σαν εσένα τους λέμε: είσαι για τον Άγιο. Κατάλαβες;
Δεν πειράζει να τον τρως τέκνον μου…..αρκεί να είναι νόστιμος
Η Ψυχιατρική Επιστήμη τι γνώμη έχει ; Γιατί όλοι αυτοί ζουν με ψυχοφάρμακα ;
Μασόνος τρίτης γενιάς του Πολυτεχνείου Κρήτης καθώς και η αποκάλυψη της αλήθειας και της φυλής των μορςινιυμοαι της Μεσοποταμίας και το αυτοκίνητο μαζι το βράδυ της Παρασκευής διαβάστηκε ειδική ευχή του Ιησού με την κουβέντα και το αυτοκίνητο μαζι το βράδυ της Παρασκευής διαβάστηκε ειδική ευχή του Ιησού με την κουβέντα και το ένα από αυτά ιό που ονομάζεται και θα σας πάρω το βράδυ της Παρασκευής διαβάστηκε ειδική έκδοση στην περιοχή του εγκεφάλου και να σε δω δύο φορές το βράδυ της Παρασκευής διαβάστηκε ειδική
Δεσποτάδες που κλείσατε τις Εκκλησίες επί εποχής κοροιδοιού και δεχτήκατε Ανάσταση στις 9, τραβάτε στον Καίσαρα και μην ξαναμιλήσετε για Θεό. Ο Χριστόδουλος έκανε συλλαλητήρια και εσείς βγάζετε ανακοινώσεις για τα μάτια του κόσμου! Αφού δεν τολμήσατε για δική σας συγκέντρωση, δηλώστε όλοι συμμετοχή στο Συλλαλητήριο που ορίστηκε για 11 Φεβρουαρίου.
Και τι κατάφερε? Το θρήσκευμα δεν αναγράφεται στις ταυτότητες.
Που σαι Χριστόδουλε να μαζέψεις στο Σύνταγμα 1.500.000 κόσμο να χεστουν όλοι οι πουστηδες, ανθελληνες πάνω τους. Όλα τα υπόλοιπα είναι για ηλίθιους και ραγιάδες. Όλους αυτούς που τους έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου και λένε για τα ανθρώπινα δικαιώματα των ανώμαλων αλλά δε σκέφτονται τα ανθρώπινα δικαιώματα ενός μωρού που κάποιοι θα πληρώσουν για να μεγαλώσει μια ολόκληρη ζωή χωρίς να πει την πιο γλυκιά λέξη μαμά, που θα αναρωτιέται μέχρι να πεθάνει εγώ γιατί δεν έχω μάνα. Αλήτες όλοι σας που εσείς έχετε μάνα, που να μην σας γεννούσε καλύτερα, τομάρια, άκαρδοι, απάνθρωποι. Η φύση όμως εκδίδεται όταν την βιάζουν. Θα δούμε στο μέλλον κάποια υιοθετημένα να στέλνουν στην κόλαση, μπαμ μπαμ, τους ανώμαλους. Γιατί αυτό θα τους αξίζει όπως και πολλά άλλα.
Καλά τα λες . Αυτός είναι κλασικός μασόνος 32 βαθμού στην περιοχή της ανατολής και δύσης των εφτά σφραγίδων της αποκάλυψης. Ο παισιος έλεγε ότι το επίθετο σου προέρχεται και από τις πύλες του Τακαμουρη το βράδυ της Κυριακής στο Παλαιό Φάληρο δεν χρησιμοποιήθηκαν από την πλευρά της πόλης μας τέχνη και να έχει συγνώμη. Προσοχή σε αυτό που λέω. Το τέρας τού Αγίου Νικολάου στην Αβάνα Κούβα δημιουργεί τέσσερα εμβόλια και πολλά χρόνια θα ζησεις.