ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ! «Επιστρέφει στις πίστες ο ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ και έχει ήδη βρει τα τραγούδια»

Κοινοποίηση:
ΣΦΑΚΙΑ

Ο Νότης Σφακιανάκης είναι κοντά στη μεγάλη επιστροφή στη νυχτερινή διασκέδαση! Τη μεγάλη είδηση προανήγγειλε ο Γιώργος Αρσενάκος στην εκπομπή που παρουσιάζει η Κατερίνα Καινούργιου.

Καλεσμένος της Κατερίνας Καινούργιου, ο Γιώργος Αρσενάκος αποκάλυψε ότι ο Νότης Σφακιανάκης θα επιστρέψει, ενώ έχει επιλέξει ήδη και τα τραγούδια του τρίτου μέρους της δισκογραφικής συνεργασίας του με την Panik Records.«Έχουμε μία δισκογραφική συνεργασία, μία τριλογία», είπε αρχικά ο CEO και συνιδρυτής της Panik Records, Γιώργος Αρσενάκος και συνέχισε:

«Έχουμε βγάλει τα δύο πρώτα μέρη και τώρα τον περιμένουμε να βγάλει και το χορευτικό».

«Είμαστε σε επαφή και θέλουμε να επιστρέψουμε με το τρίτο μέρος της τριλογίας, με χορευτικά τραγούδια τα οποία έχει επιλέξει ήδη μέσα στην καραντίνα. Περιμένουμε όποτε θα νιώσει έτοιμος και το βγάλει η ψυχή του, να έρθει, να παρουσιάσουμε το τρίτο μέρος και να κάνει όλα αυτά που έχει να κάνει, γιατί έχει πολλά πράγματα ο Νότης», τόνισε, καταλήγοντας ο Γιώργος Αρσενάκος.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

18 Σχόλια

  1. Όπως είπε και ο Νότης “Πες τους να πά’ να γαμηθούνε”

  2. Προσπαθώντας να δώσω μια απάντηση σε όσους ενοχλήθηκαν από την άποψή μου, ότι ο Καζαντζίδης κλαψουρίζει σε ινδικούς σκοπούς, έχω σχολιάσει δύο φορές και τις δύο, τα σχόλια παρέμειναν αδημοσίευτα.
    Τρίτη προσπάθεια:
    -Πόσο Ελληνική παράδοση είναι πέντε (!) φορές “Αααααααχ” και μετά “Αυτή η νύχτα μένει”, δηλαδή Ulfat ka Saaz Chhedo.Ο Στελάρας το είπε το 1962 και στην Ινδία κυκλοφόρησε το 1953!
    -Το πρόβλημα, δεν είναι ότι τραγούδησε σε 2η εκτέλεση πολλά μουσικά κομμάτια, αυτό είναι θεμιτό, αλλά το γεγονός ότι τα παρουσίασε ως δικά του, θεωρώντας ότι το ελληνικό κοινό αποτελείται ηλίθιους που δεν θα το μάθαιναν ποτέ!
    -Επίσης, άθλιο είναι το γεγονός ότι παρουσίασε τις δουλειές συνθετών και στιχουργών, ως δικές του, καταδικάζοντάς τους στην αφάνεια.
    Τόσο καλό παιδί ήταν, που έκανε την παρασιτική του καριέρα και όπως φαίνεται, καλά έκανε, μιας και οι θαυμαστές του τον υμνείτε παρότι άφησε ανθρώπους στην φτώχεια και την αφάνεια, κλαψομουνίζοντας στίχους για την φτώχεια των άλλων, που ο ίδιος προκάλεσε.
    -Τι τσιφτετέλια, ζεϊμπέκικα και καρσιλαμάδες μου λέτε… Αυτοί ι χοροί που οι άνδρες τονίζουν την θηλυκότητά τους λικνίζοντας χέρια και γοφούς μεθυσμένοι, με τσιγάρα στο στόμα και που οι γυναίκες στριφογυρίζουν τα βυζιά και τα αρχίδια τους μαζί, κοιτάζοντας τον κώλο τους; Και γαμώ τους χορούς!
    Δεν ακούω Σφακιανάκη, Νταλάρα, ρεμπέτες, Κραουνάκη, Μητροπάνο, Σακελλαρίου, Κορκολή, Πρωτοψάλτη, Αλκίνοο, ΛΕ.ΠΑ. Αργυρό και κανέναν ψευτοροκά τύπου Παπακωνσταντίνου, Φατμέ Τουρνά, ράπερ τράπερ, τάπερ, του αριθμού ουκ έστιν τέλος.
    Ακούω την μόνη Ελληνική μουσική που διασώζεται μέσα από το γνήσιο δημοτικό τραγούδι, πριν την αλλοίωση που υπέστη για να προσαρμοστεί στα σημερινά, γύφτικα πανηγύρια. Η μουσική των Ελλήνων ζει μέσα στα πολυφωνικά, στα μοιρολόγια, στα Ηπειρώτικα, στα Πωγωνιανά, στα Ποντιακά. Διαθέτουν αρμονική μελωδία, ολιγόλογο και περιεκτικό στίχο που υμνεί την Ανδρεία και την Ελληνική Φύση κι επιτελούν το έργο τους, να ωθήσουν την σκέψη όσων επικοινωνούν μαζί του, σε ανώτερα επίπεδα αντίληψης,
    Όχι στην μουσική που ακούγεται μόνο αν έχεις πιει ουίσκυ και στα κωλομάγαζα με τους δειλούς μπράβους.
    Ο ινδο-αραβολάγνος ακροατής ενός καψούρικου στίχου και κλάματος για την ξενητειά των άλλων, θα περιοριστεί σε ένα ιδεολογικό μείγμα όπου ο Σινχάρτα Ντάμα συναντάει τον Μωάμεθ.
    Ο καθένας, με τις επιλογές του.
    Καλό ταξίδι!

  3. Τελείωσαν τα φράγκα και οι μαλακες φυσικά οι τεμπέληδες όπως τους ονόμασε με μηδέν αξιοπρέπεια που θα διαθέτουν θα πάνε να τα ακουμπήσουν στον γύφτο.

  4. Και τι με ενδιαφέρει εμένα αν κάποιος αποφάσισε να δουλέψει ή να μην δουλέψει; Τα ΜΜΕ δεν πάτε καθόλου καλά , να μεγαλοποιείτε αυτά τα θέματα.

  5. παλι τσιγγανοτρlaγουδα οπως το “Ανησυχω”? :)))

  6. Όσοι λοιδορειτε τον Σφακιανάκη, πρέπει να γνωρίζεται τα παρακάτω:
    -Ο Στράτος Διονυσίου, ξεκίνησε με χασίς κι έφτασε στην κόκα. Επί χούντας τον εχωσαν μέσα για εμπορία ναρκωτικών
    -Ο Καζαντζίδης, ο Τσιτσάνης αντέγραφαν μουσική από ινδικές ταινίες του 50 κι έκλεβαν μουσική και στίχους από φτωχούς και άσημους Έλληνες συνθέτες και στιχουργούς και τα παρουσίαζαν ως δικά τους.
    -Ειδικά ο Στελαρας, που μας τα έχετε πρήξει με το κλαψομουνι του στα τραγούδια, έκλεβε στίχους απο την Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου ενώ καταδικάστηκε για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας από τον συνθέτη Νικολόπουλο.
    -Όλοι σχεδόν οι ρεμπέτες ήταν μαστουρηδες και σχεδόν κανένας τους δεν πήγε να πολεμήσει το ’40.
    Κάντε μας την χάρη, να τον ακούτε και να τον βάλετε στα εικονίσματα σας, μην τον διαφημίζεται ως τον καλύτερο Έλληνα τραγουδιστή. Με κλεψιτυπα ινδικά τραγούδια, γίνεσαι μαϊμού γκουρού, όχι αυθεντικός τραγουδιστής.

    1. Ρε βλαξ ο Στελάρας διαθέτει 1100 κομμάτια σε όλη του την δισκογραφία.Τα τραγούδια του γράφτηκαν από τον ίδιο από τον Τσιτσάνη από τον Πυθαγόρα από τον Παπαϊωάννου από τον Άκη Πάνου από τον Τάκη Σούκα από τον Καλδάρα από τον Μίκη Θεοδωράκη και δεκάδες άλλα μεγαθήρια του πεντάγραμμου.Την εποxή εκείνη ήταν αγαπητά τα Ινδικά και Αιγυπτιακά τραγούδια ταινιών και ο Στελάρας πήρε την μουσική από δώδεκα μετρημένα τραγούδια και τα βάλανε άλλο στοίxο.Τι αξία έxουν δώδεκα κομμάτια μπροστά στα 1100 ρε άσxετε.Με την δική σου λογική ο Στελάρας τραγούδησε και ρεμπέτικο και δημοτικό και τσιφτετέλι και Ποντιακό και Τούρκικο γιατί του το απαίτησαν οι Έλληνες της Σμύρνης.Ο Στελάρας δεν πήγε μέσα στην Αλβανία να γλύφει τις μαϊμούδες να εκθέσει τον Ελληνικό λαό να τον ονομάσει τεμπέλη για να πάρει σε ένα βράδυ 400.000 ευρώ.Ο Στελάρας δεν κουβαλούσε κουραμπιέδες με όπλα στο αυτοκίνητο του.Ο Στελάρας δεν καμαρωνε ότι διέθετε την Αλβανίδα Λουκία και τους δύο Αλβανούς κηπουρούς.Ο Στελάρας όταν τραγούδησε για την Σμύρνη για την Μακεδονία για την Κύπρο για την Κωνσταντινούπολη κτλ ο δικός σου Αλβανολάτρης μαστούρας ήταν αγέννητος.Θα συγκρίνεις τον Στελάρα με το μαυριδερό τσουτσέκι ρε τούβλο;Αν δεν υπήρxε o Στέλιος ποιος θα ήξερε σήμερα τον κάθε Νικολόπουλο μπορείς να μας πεις;Μιλάς εσύ που τα γενέθλια είναι τραγούδι άλλου το αιντε θύμα αντε ψώνιο κτλ είναι τραγούδι άλλου όταν το αγριολούλουδο ως γνωστό είναι τραγούδι άλλου όταν δεκάδες του τραγούδια είναι άλλων.Αντε ρε καημένε που έφτασες σε σημείο να συγκρίνεις αυτό το θηρίο με τον κάθε τρόμπα γλύφτη και προδότη…

      https://youtu.be/RFSGbkrR488?feature=shared

      1. Πάσχεις από μαλάκυνση!
        Ο Σφακιανάκης δεν είναι δικός μου, δεν τον ακούω καθόλου, δικός σου είναι! Τραγούδησε στα ίδια νυχτερινά κωλομάγαζα που έψελναν όλοι οι ινδο-αραβολάγνοι κλεφτοκοτάδες που ακούς εσύ, αγκαλιά με φιάλες ουίσκυ, λουλουδούδες και πιάτα για σπάσιμο.
        Πόσο Ελληνικό είναι ένα τραγούδι, που κυκλοφόρησε στην Ινδία το 1953 (Ulfat ka saaz chhedo) και στην Ελλάδα το 1962, αρχίζοντας με πέντε (!!!!!) Ααααααααααααχ, μπαίνει ντουμπελέκι και “Αυτή η νύχτα μένει …” . Το χειρότερο, στίχοι μουσική Στέλιος Καζαντζίδης! Ντρέπεστε να τον δείτε ως κλέφτη και βρίζετε όσους το κάνουν.
        Εσύ γράφεις ότι ο Καζαντζίδης τραγούδησε στα τουρκικά, στην γλώσσα του σφαγέα των Ελλήνων, του κεμάλ σκατατούρκ και τον καμαρώνεις κιόλας!
        Επίσης, αγνοείς ότι τα τραγούδια ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ στους τραγουδιστές. Ανήκουν στους συνθέτες και στους στιχουργούς, ενώ εκείνοι που έχουν τα σχετικά δικαιώματα, τα παραχωρούν σε άλλους οι οποίοι τα δίνουν σε άλλους τραγουδιστές.
        Αλλά, πού να ξέρεις τί γίνεται, ακόμα πιστεύεις ότι ο Στελάρας έγραφε τραγούδια ενώ, κυριολεκτικά τα έκλεβε από άσημους καλλιτέχνες, καταδικάζοντάς τους σε άπορη αφάνεια, για να αναδείξει τον εαυτό του, με στίχους-κλάμα για την φτώχεια και την ξενητειά. Ούτε φτωχός ήταν ούτε ξενητεμένος, απλά, τα άρπαζε από όλους!
        Η Ελληνική μουσική διαιωνίζεται μέσα από το δημοτικό τραγούδι, πριν μπουζουκοποιηθεί για τα σημερινά, γύφτικα πανηγύρια. Στα Ποντιακά, στα Ηπειρώτικα, στα πολυφωνικά, στα μοιρολόγια, στους ύμνους της Ελληνικής Ανδρείας και της Ελληνικής Φύσης! Ακόμη και οι βάρβαροι, έχουν αντιληφθεί καλύτερα την μουσική, γι’ αυτό διαχειρίζονται καλύτερα την τέχνη τους. Εμείς, Καζαντζίδη, Αγγελόπουλο, Νταλάρα και Κραουνάκη. Αλλά, τί σε ενδαφέρει εσένα, έχεις γεμίσει τον εγκέφαλό σου με ήχο και εικόνα από καψουροτράγουδα με ντουμπελέκια και λικνίσματα γοφών από μεθύστακες με ένα τσιγάρο στο στόμα.
        Έτσι, από πολεμιστές που ήταν οι Έλληνες, κατάντησαν μπεκρήδες.
        ΡΕ λογοκρισία, είναι το 4ο σχόλιο που γράφω, τα άλλα τρία τα έχετε πετάξει!

    2. Κλαψομούνι είναι οι χαφιέδες που ακούς.Τον Στέλιο ούτε σε φωνή ούτε σε ρεπερτόριο δεν τον φτάνει κανένας ούτε στο 1% .
      Ινδικά τραγούδια πήραν πολλοί συνθέτες εκείνης της εποχής και τα οικειοποιήθηκαν με βασικότερους τον Μπάμπη Μπακάλη και τον Απόστολο Καλδάρα.Τέτοια τραγούδια λοιπόν είπαν όλοι οι λαϊκοί τραγουδιστές εκείνης της εποχής.Εκτος από τον Στέλιο, ο Διονυσίου, ο Αγγελόπουλος, ο Αναγνωστάκης, ο Περπινιάδης, ο Ζαγοραίος κτλ.
      Επειδή είσαι άσχετος όπως φαίνεται θα πρέπει να ξέρεις ότι ο Στέλιος τη δεκαετία του ’50 μόνο έκανε ένα σερί ανεπανάληπτο μόνο με ζεϊμπέκικα βαριά κι ασήκωτα.Στα 317 που έχει στις 78 στροφές σχεδόν τα 300 είναι ζεϊμπέκικα.
      Ο Σφακιανάκης εκτός του ότι οι φωνητικές του ικανότητες είναι περιορισμένες δεν λέει το ΄΄φ΄΄ . Το προφέρει π. Σε πολλά τραγούδια αν το προσέξεις.Με λίγα λόγια είναι τσεβδός.Φιλικά. Σταμάτης.

    3. Γνους πράττε και όπα όπα όπα όπα σ’ αγαπώ κι ας μη σου το ΄πα χαχαχα. Χίλιες φορές τα ινδικά.Είναι καταπληκτίκες λαϊκές μελωδίες.Το ότι είναι κλεμμένα είναι άλλο θέμα, σαν τραγουδια πάντως είναι πολύ όμορφα.

      1. Δεν χαρακτήρισα την μουσική των ινδών. Είναι αυτή που είναι κι ας αρέσει σε όποιον θέλει, αλλά, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!
        Είναι ανατολίτικη, κλεψίγραπτη,ξεπατικούρα.
        Ποιοτικά, σαν να ληστεύεις χεσμένο σώβρακο!
        Άσε τον στίχο, μόνο ένας επαγγελματίας ανέραστος κερατάς και ναρκομανής μισογύνης θα έγραφε όλες αυτές τις τραγουδάρες.
        Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα, Δως μου να πιω το δηλητήριο, Το προσκλητήριο, Ζιγκουάλα, Ο Σαλονικιός, Μαντουμπάλα, Καραπιπερίμ, Η κατάρα, Της γυναίκας η καρδιά, Όταν καπνίζει ο λουλάς, Φύσα ρούφα τράβατόνε.
        Ή γυφτοτράγουδα, Τα μαύρα μάτια σου, Το ταμ ταμ, Ο μπαλαμός…
        Σκατά.
        Έφυγε αθόρυβα και σεμνά το Εθνικό Κεφάλαιο Πετρολούκας Χαλκιάς και οι μπαγκλαμάδες τρέχουν με τα μπουζούκια στις κηδείες κίβδηλων συνθετών, για να απότίσουν φόρο τιμής στα τραγούδια της Ναργκίς!
        Μια σοβαρή γυναίκα δεν υπάρχει στο σύμπαν του νεοϊσλαμοϊνδοελληνικού τραγουδιού. Εμβολιαζόμαστε με πολιτισμικά σκατά των βαρβάρων κοινωνιών και κάποιοι πανηγυρίζουνε, λικνίζοντας τους γοφούς, όπως οι χανούμ, με σκυμμένο κεφάλι, τα χέρια σε έκταση και ανάταση εναλλάξ και, το απαραίτητο αξεσουάρ, ένα αναμμένο τσιγάρο στο στόμα.
        Αντρίκιο θέαμα…
        5ο σχόλιο, μάλλον αδημοσίευτο και αυτό…

  7. Αν αυτός είναι άρχοντας ο Καζαντζίδης τι ηταν ρε μεγάλε το σύμπαν μήπως είσαι βρομα άκου Μπαλαμο και ψίθυροι καρδιάς και μη γράφεις ΜΑΛΑΚΙΕΣ φτάνει με τα γυφταρια

  8. Τον τελειωσαν τα λεφτα για τις κοκες και ειπε να κουνησει τον κωλο του να δουλεψει

  9. ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ!

  10. ΚΑΠΟΙΑ ΩΡΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΝΑΝ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΗ

Comments are closed.