Μετρό Πειραιά, όλοι το περίμεναν με ανυπομονησία και έλεγαν πότε θα έρθει και θα λειτουργήσει. Τα εγκαίνια με τις μεγάλες δηλώσεις από τον Κυριάκο Μητσοτάκη αποδείχθηκαν απλά υποσχέσεις και τίποτα άλλο… Τα γεγονότα δείχνουν άλλα πράγματα.
Κάνοντας ένα οδοιπορικό και έλεγχο στο μετρό του Πειραιά δείχνει ότι ακόμα και σε ώρες αιχμής, ο κόσμος δεν το χρησιμοποιεί.
Τα πρωινά το χρησιμοποιούν άτομα μεγαλύτερης ηλικίας και παιδιά σχολείου.
Οι φωτογραφίες παρακάτω μας δείχνουν την πραγματική αλήθεια:
ΚΟΨΤΕ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ……το χρησιμοποίησα να παω συνταγμα και εκανα 20 λεπτα…. φοβερη ευκολια.. ειχε κοσμο και φανταστειτε τι θα γινετε αφου εχει συνδεση με αεροδρομιο…
επίσης απο την ημέρα που ξεκίνησε καθυστερούν οι υπόλοιποι συρμοί και δεν εμφανίζεται πάντα ο χρόνος αφιξης γιατι εχουν μπερδευτεί τα δρομολόγια και απο ενα γρήγορο μέσο μεταφοράς εγινε αργό.
Αυτό έχω γράψει εδώ και μέρες.. γιατί δεν κρύβουν το χάλι τους… νομίζουν ότι η χώρα είναι τσιφλίκι τους.. Επίσης κάτι αλλο θα τον όνομασουν Κ.Μητσοτακη… έτσι τους σιχάθηκα…
Οι πειραιωτες κινουνται και με τα πόδια. Ο Πειραιάς έχει μικρες αποστάσεις να διανύσεις και καταληλοτερα είναι τα λεωφορεία. Και οικονομικοτερα. Το κρίμα είναι οι αρχαιότητες που κατέστρεψαν ανάμεσά σε αυτές σαράντα αθικτους συλλεκτηρες νερού από τον 5 π.χ αιώνα που αποτελούσε κατασκευαστικά ένα τέλειο έργο για την υδροδότησης του αρχαίου δήμου και οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν μέχρι και αρχές του εικοστού αιώνα από τους κατοίκους. Και όλα αυτά για να πουλήσει η Γερμανία ράγες βαγόνια η Γαλλία τσιμέντα και τεχνολογία για τα τούνελ και η Ιταλία τους μετροποντικες και τα ρεμάλια οι δικοί μας πολιτικοί να πάρουν τις μίζες τους.
Υπέροχη κατασκευή . Τώρα γιατί ονόμασαν τήν πλατεία Δημοτικού Θεάτρου πλατεία Παύλου Μπακογιάννη είναι θέμα πρός συζήτηση .