Έναν εκτυπωτή είπε να παραγγείλει ο αναγνώστης μας από τον Δεκέμβριο και ακόμα… τρέχει να τον βρει! Σε επιστολή που μας έστειλε καταγγέλει τον εμπαιγμό της εταιρείας.
Αναλυτικά:
Στις 06/12/2020 έχω παραγγείλει έναν εκτυπωτή από τα media markt, έκανα την κατάθεση άμεσα σε λογαριασμό που μου έστειλαν.
Η απάντηση που έλαβα άμεσα με email ήταν ότι το προϊόν θα μου σταλεί στις 10/12/2020 το αργότερο στις 16/12/2020
Στις 14/12/2020 σε επικοινωνία με εκπρόσωπο της παραπάνω εταιρείας, μου αναφέρει ότι το δελτίο κατάθεσης, δεν έχει πάει ακόμα στο λογιστήριο και θα έπρεπε να κάνει ο ιδιος το ανάλογο αίτημα για να το δει το λογιστήριο. (χρόνος καθυστέρησης 8 ημερών)
Στις 18/12/2020 (δύο ημέρες αφού έχει παρέλθει ο χρόνος παράδοσης) για πολλοστή φορά επικοινωνώ με εκπρόσωπο της παραπάνω εταιρείας,η οποία μου αναφέρει ότι δεν γνωρίζει ούτε για το αίτημα που έγινε παραπάνω, αλλά ούτε για την ημερομηνία αποστολής του προϊόντος.(χρόνος καθυστέρησης 10 ημερών)
Στην συνέχεια ζήτησα από την εκπρόσωπο την 18/12/2020, να προβεί στην ακύρωση της παραγγελίας, και μου αναφέρει ότι προωθεί άμεσα το αίτημα.
Σε ερώτηση μου για το πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να μου πιστωθει το ποσο που κατέβαλα,που αναφέρει το πολύ εντός 10 ημερών.
Στις 04/01/2021 η παραπάνω εταιρεία μου ζητάει να στείλω το καταθετήριο, θεωρώντας οτι θα δουν τον αριθμό τραπέζης για να πιστωθεί το χρηματικό ποσό που μου οφείλουν.
(χρόνος καθυστέρησης 30 ημερών)
Στις 05/01/2021 και ώρα 16:00 σε επικοινωνία που είχα πάλι με εκπροσωπο της εταιρείας, δεν γνωρίζει τίποτα για το θέμα το οποίο αναφέρομαι εδω και 31 ημέρες.
Την ίδια ημέρα και ώρα 16:30 μιλώ με άλλον εκπρόσωπο, και μου αναφέρει ότι δεν υπάρχει καμία καταχώρηση ακύρωσης που είχα ζητήση απο της 18/12/2020. και θα προωθήσει το αίτημα μου.
Στις 08/01/2021 υπάλληλος κούριερ θέλει να μου παραδώσει το πακέτο που ακύρωσα της 18/12/2020, το οποίο και δεν παρέλαβα.
Σήμερα 09/01/2021 επικοινωνώ με την εταιρεία όπου ο εκπρόσωπος μου αναφέρει ότι δεν υπάρχει καμία καταχώρηση ακύρωσης, και οτι θα προωθούσε το αίτημα όπως έκαναν και οι προηγούμενοι εκπρόσωποι.
Σε όλες τις παραπάνω επικοινωνίες έχω ζητήση να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο μια και κανεις δεν μπορεί να με εξυπηρετηση, και όλοι αρνούνται προφασιζόμενοι άλλοι οτι δεν γνωρίζουν και άλλοι ότι απουσιάζει ο προϊστάμενος τους.
Η πολιτική που ασκεί η παραπάνω εταιρεία αποσκοπεί στην εκμετάλλευση των πολιτών, αδιαφορώντας για τον ίδιο και την οικογένεια του, γενομένης και της κατάστασης που βιώνουν τον τελευταίο καιρό στην χώρα μας.
Νιώθω προσβεβλημένος, αγανακτισμένος απο την όλη αυτην την κατάσταση την οποία βιώνω.
Ουδείς δεν επικοινώνησε μαζί μου έστω και τυπικούς λόγους
Σε όλα τα παραπάνω που αναφέρομαι έχω καταχωρημένα τα ονόματα των εκπροσώπων που έχω μιλήσει απλώς δεν αναφέρομαι σε αυτά για ευνόητους λόγους.
Ελπίζω τα στοιχεία τα οπία αναφέρω να στοιχειοθετούν την καταγγελία στην οποία έχω προβεί μέσω του δικού σας site.
Ζητώ από εσάς να καταγγείλετε την συγκεκριμένη εταιρεία ώστε να σταματήσουν επιτέλους την εκμετάλλευση πολιτών σε αυτή την χώρα
Ποτέ μα ποτέ μη προπληρώνετε τις παραγγελίες. Αντικαταβολή και μόνο, ακόμη κι αν σας χρεώνουν λίγο παραπάνω. Το φέρνεις; Εισπράττεις. Δε το φέρνεις; Άντε γεια.
Εν το μεταξυ του ηρθε ο εκτυπωτης στις 8-1,με κουριερ,και δεν τον παρελαβε,και το εστειλλε πισω,εστω και και 1 μηνα μετα,η κουριερ και η εταιρεια δεν φταινε, φταιμε ολοι οσοι θυμηθηκαν να ψωνισουν με το φριντει,και το κερδος ποιοι ειναι? αν βαλλεις τελη συσκευασιας-αποστολης-αντικαταβολης,χανετε το υποτιθεμενο κερδος,και χωρις εκτυπωτη τωρα,πως θα κανει την δουλεια του.Τι να πεις, ,εχουμε ξεφυγει παρα πολυ σας λαος,συνεχεια ο αλλος φταιει,εμεις ποτε.
Τόσα ελληνικά μαγαζιά υπάρχουν γιατί πήγες και ψώνισες από τους γερμανούς?
Τώρα διαμαρτύρεσαι αλλά είναι αργά…
Αγοράζουμε μόνο από ελληνικά μαγαζιά με έλληνες ιδιοκτήτες και έλληνες υπαλλήλους.
Μόνο έτσι το μεγαλύτερο μέρος από τα λεφτά ξαναγυρίζουν στην ελληνική οικονομία.
Αλλοιώς άμα τα δώσεις σε Praktiker, Media, Lidl κ.λ.π. τα λεφτά φεύγουν για γερμανία κάθε παρασκευή.
Και μια καταγγελία, κ. Χιο ψάξτε το λίγο: τα Lidl στην Ελλάδα λειτουργούν με εταιρική μορφή Ε.Ε. ενώ κάνουν τζίρο δισεκατομμυρίων ευρώ. Δεν δημοσιεύουν ισολογισμούς ούτε οικονομικές καταστάσεις. Ούτε το τελευταίο μικρομπακάλικο της γειτονιάς δεν είναι εταιρία Ε.Ε.
Κύριε Χίο, κάνε ρεπορτάζ να δεις τι κρύβεται από πίσω. Ο Μαρινόπουλος που ήταν ανώνυμη εταιρία όταν έκλεισε δεν είχε δημοσιεύσει ισολογισμούς για 2-3 χρόνια μόνο, και το κανόνι που βάρεσε ακόμα ηχεί στην αγορά. Και αυτοί οι γερμανοαπατεώνες στα Lidl δεν έχουν δημοσιεύσει ισολογισμό ποτέ.
οποιος ψωνίζει από γερμανούς στο προτεκτοράτο (τους) που λέγεται Δωσιλογικό Μητσοτακιστάν θα πρέπει να ξέρει ότι διακινδυνεύει χωρίς λόγο, αφού αποτελούν κράτος ανεξέλεγκτο εν κράτει, δηλαδή Υπερκρατική αρχή που δεν ελέχχεται από ΚΑΝΕΝΑΝ. Οπότε να μην διαμαρτύρεται μετά. Ετσι την έπαθα κι εγώ παλαιότερα, όταν έκανα το ίδιο λάθος και ασφάλισα το όχημά μου στην Allianz.
Εσύ φταις φίλε μου που ψωνίζεις από εταιρεία Γερμανικών συμφερόντων. Άλλη φορά να προτιμάς Ελληνικές μικρές εταιρείες οι οποίες είναι αξιόπιστες. Τι να σου πω να σου αναφέρω μία εδώ ? Αυθημερόν θα είχες τον πρίντερ σου, λέγεται pc-bonus, κοντά στην πλατεία Κάνιγγος, εγώ πάντως είμαι υπέρ υπέρ ευχαριστημένος.
για να βρεις το δικιο σου θα πρεπει να κανεις καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη