Αισχροκέρδεια! Μάζεψε άρον άρον τις έξτρα χρεώσεις η ACS μετά τον σάλο με καταγγελίες – Τι δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας

Κοινοποίηση:
acs_0

Την ανάκληση των επιπλέον χρεώσεων μετά από επίκληση του κορωνοϊού ανακοίνωσε ο πρόεδρος του ομίλου εταιρειών στον οποίο ανήκει η εταιρεία κούριερ
Παίρνει πίσω τις επιπλέον χρεώσεις που επέβαλε με επίκληση του κορωνοϊού, η εταιρεία κούριερ ACS, μετά τις καταγγελίες για αισχροκέρδεια, αλλά και τον αιφνιδιαστικό έλεγχο στις εγκαταστάσεις της από τις υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης και αφού είχε ενημερωθεί σχετικά ο υπουργός Αδωνις Γεωργιάδης.
Μάλιστα, η εταιρεία αντιμετωπίζει σοβαρές συνέπειες, αν επιβεβαιωθούν οι καταγγελίες για την αισχροκέρδεια στις παρούσες συνθήκες.

Η άρον άρον ανάκληση, κατόπιν της άμεσης κινητοποίησης των αρμοδίων υπηρεσίων, έγινε γνωστή μέσω δήλωσης του προέδρου του ομίλου Quest στην οποία ανήκει η ACS κ.Θεόδωρου Φέσσα. Η δήλωσή του ακολουθεί:
Με λύπη μου διαπιστώνω ότι η θυγατρική μας εταιρεία ACS Courier έχει γίνει στόχος διαφόρων συκοφαντικών δημοσιευμάτων, παρά την προσπάθειά της να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την υπερβολικά αυξημένη ζήτηση για παραδόσεις προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου στα σπίτια.

Η ACS και τα καταστήματά της λειτουργούν τις τελευταίες ημέρες υπό εξαιρετικά πιεστικές συνθήκες, που οφείλονται εκτός από την μεγάλη αύξηση της ζήτησης, σε απουσίες του προσωπικού και στην αποφυγή συγχρωτισμού του κοινού στα καταστήματα της, συνθήκες που αυξάνουν σημαντικά το κόστος λειτουργίας της.

Η εταιρεία μας σεβόμενη τις δύσκολες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί στην καθημερινότητα των καταναλωτών, θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της. Επίσης θα αξιολογήσει κατά τη διάρκεια του Απριλίου τα επιπλέον κόστη λειτουργίας που της επιβάλλουν οι ιδιαίτερες συνθήκες και θα αναθεωρήσει στη συνέχεια την τιμολογιακή της πολιτική.

Συνεπώς η έκτακτη χρέωση που ανακοινώθηκε από την ACS προς τους πελάτες της την 1/4/20 δεν θα ισχύσει.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

9 Σχόλια

  1. και η ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ τα ιδια σκατά για δέμα στην ΕΚΑΛΗ 4,80 και μετά την 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 6,50 δέμα
    στο ΜΕΝΙΔΙ το ιδιο ΜΕΓΕΘΟΣ και το ιδιο βάρος

  2. Έκαναν 10 μέρες να μου φέρουν 2 βιβλία που παρήγγειλα από το public, τα είχαν τόσες μέρες στο κατάστημά τους στο Μαρούσι 1 χλμ από το σπίτι μου και δεν σήκωναν ποτέ τηλέφωνα!

  3. Με χρεωσαν 110 ευρω για δεμα περιπου 500gr , αποστολή Κινα πριν περιπου ένα μηνα.

    1. Εσύ έφερες τον κορονογιο έτσι;πες αλήθεια.

  4. Κάντε και κανένα έλεγχο στα μεγάλα πολυκαταστήματα. Στη Θεσσαλονίκη στην Τσιμισκή γνωστό πολυκατάστημα απασχολεί 30-40 άτομα ανά βάρδια, για να βγάζουν τις παραγγελίες, αδιαφορώντας για τυχόν συνέπειες στην υγεία των εργαζομένων. Ακούει κανείς ??

  5. Περιμενω 1 βδομαδα ακομα δεμα για τη δουλεια μου.τηλεφωνα δεν απαντουν.περασα απο το καταστημα στον Αγιο Στεφανο και γραφει κλειστο λογω ασθενειας.κανεις ομως δεν ενημερωνει και εμενα παει πισω η δουλεια μου εξαιτιας αυτης της κατετραμμενης εταιρειας

  6. ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ LEROY MERLIN.ΠΑΡΕΙΓΓΕΙΛΑ ΣΤΙΣ 20/3/2020 ΓΙΑ 300ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΠΟΥ ΔΙΑΦΙΜΙΖΟΥΝ ΑΝΩ ΤΩΝ 50 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΜΕ ΕΠΙΑΣΑΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΕΙΑ ΜΟΥ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΕΡΘΕΙ!!!!

  7. Η πιο χάλια μεταφορική…. Έχω χάσει δέματα…

Comments are closed.