Αλλάζουν τα βιβλία στα σχολεία μας- Τέλος οι αναφορές στη ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-Θεωρείται “αλυτρωτική”

Κοινοποίηση:
kra

Τα σχολικά βιβλία της ιστορίας και της γεωγραφίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση θα είναι το επίκεντρο της επόμενης συνάντησης της Επιτροπής Ελλάδας και Σκοπίων.

Τα σχολικά βιβλία της ιστορίας και της γεωγραφίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση θα είναι το επίκεντρο της επόμενης συνάντησης της Επιτροπής Ελλάδας και Σκοπίων, όπως είπε ο πρέσβης Γκάμπερ, ο οποίος ηγείται της ομάδας των Σκοπίων.
Ανέφερε ότι δεν γνωρίζει ακόμη τις άμεσες απαιτήσεις της ελληνικής αντιπροσωπείας, ούτε έχει διευκρινισθεί η ακριβής ημερομηνία της συνάντησης των ειδικών.

Στη συνέντευξή του, στο τοπικό πρακτορείο ειδήσεων, διευκρίνισε ότι αναμένεται να ανοίξει συζήτηση εμπειρογνωμόνων σχετικά με τον ορισμό του αλυτρωτισμού, επειδή το άρθρο 8 της Συμφωνίας των Πρεσπών, προβλέπει την αλλαγή όχι μόνο στα σχολικά βιβλία των Σκοπίων αλλά και στα Ελληνικά.

Η Ελλάδα, στην προηγούμενη συνάντηση στη Θεσσαλονίκη, ζήτησε να επανεξετασθεί όλο το περιεχόμενο των σχολικών εγχειριδίων που αναφέρεται σε αλυτρωτικά θέματα καθώς και σε αρχαιοελληνικά σύμβολα και σε χάρτες της «Μεγάλης Μακεδονίας».

«Να τηρηθούν τα διεθνή πρότυπα»

Ο πρέσβης Γκάμπερ, συμφωνεί ότι πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στην επανεξέταση των χαρτών και των χαρακτήρων στα βιβλία, αλλά πρέπει να τηρηθούν σε αυτά τα διεθνή πρότυπα.
«Αυτό που εμείς επιμένουμε είναι να ληφθεί υπόψη η διεθνής εμπειρία, ειδικά ό, τι έχει κωδικοποιηθεί σε διεθνή έγγραφα, όπως το Συμβούλιο της Ευρώπης και η ΟΥΝΕΣΚΟ, όπως αναφέρεται στη συμφωνία και ό, τι είναι σύγχρονο σε επίπεδο επιστημονικής γνώσης για την αντιμετώπιση αυτών των θεμάτων», δήλωσε.
Ο ίδιος σημείωσε ότι η κύρια παρατήρηση των Ελλήνων για τα σχολικά εγχειρίδια είναι η αναφορά του εδάφους ως εθνικού (που δεν πρέπει να αναφέρεται έτσι), αλλά, ταυτόχρονα (οι Ελληνες) στα βιβλία τους δεν αναφέρουν την ύπαρξη μακεδονικού λαού ή μακεδονικής γλώσσας, αποφεύγουν ακόμη και τον ορισμό «σλαβομακεδόνες», όταν πρόκειται για το έθνος μας.

Συνεπώς, οι λύσεις και οι φόρμουλες που θα αποτελέσουν μέρος των εγχειριδίων, εξηγεί ο πρέσβης, θα πρέπει να εκφράζουν την πραγματικότητα και να είναι σύμφωνες με τη Συμφωνία, και ταυτόχρονα να είναι θετικές και πολιτισμένες και να παρουσιάζουν νέες εμπειρίες στα Βαλκάνια.
Την ίδια στάση με τον Γκάμπερ εξέφρασε και ο επικεφαλής της ελληνικής επιτροπής, Μπόλαρης, όπως δημοσίευσε το ελληνικό πρακτορείο ειδήσεων.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

3 Σχόλια

  1. αυτό που πρέπει να κάνουν οι γονείς, και η μαθητές, είναι να μην παρευρίσκονται
    στο μάθημα της παραχάραξης.

  2. Κατά τα άλλα οι αριστεροί το έπαιζαν προοδευτικοί και…μισούσαν τις δικτατορίες, όμως φαίνεται οτι και οι δικτατορίες έχουν το χρώμα και την ιδεολογία τους, πέστε μας λοιπόν τώρα το να θάβεις τη Μακεδονία με το έτσι θέλω ενάντια στην αλήθεια της Ιστορίας και ενάντια στη θέληση του λαού τί είδους ενέργεια είναι αυτή και τί δείχνει γι αυτούς που το κάνουν??!!!

  3. ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΔΟΕ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΟΛΜΕ.
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

Comments are closed.