Αναπάντητα ερωτηματικά προκαλεί η ανάθεση διαφημιστικών πινακίδων στο ΟΑΚΑ με σκιώδη διαδικασία

Κοινοποίηση:
kalatrava

Η διοίκηση του Ολυμπιακού Σταδίου παραχώρησε με αντίτιμο μόλις 4.100 ευρώ ετησίως το δικαίωμα σε εταιρεία να τοποθετήσει «πληροφοριακές πινακίδες»

Περίοδο σημαντικών… εκπτώσεων φαίνεται πως διάγει η διοίκηση του Ολυμπιακού Σταδίου (ΟΑΚΑ «Σπύρος Λούης») καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, αποφάσισε να δώσει κοψοχρονιά με ανάθεση σε ιδιώτη, με πρόχειρη διαδικασία, το δικαίωμα τοποθέτησης διαφημιστικών πινακίδων στον περιβάλλοντα υπαίθριο χώρο των μεγαλύτερων αθλητικών εγκαταστάσεων της χώρας και στους πέριξ δρόμους, έναντι μόλις… 4.100 ευρώ ετησίως. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι το συγκεκριμένο ποσό, οριακά φθάνει για να μπορέσει να βάλει κάποιος διαφημιστική καταχώρηση μισής σελίδας, ούτε καν μιας ολόκληρης, σε μια από τις ευρείας κυκλοφορίας κυριακάτικες εφημερίδες και για μια μόνο φορά.

Κι όμως το διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΚΑ αποφάσισε με ένα τόσο χαμηλό ποσό να δώσει στην εταιρεία FFP Group Α.Ε., που παρεμπιπτόντως ιδρύθηκε μόλις πριν από περίπου έναν χρόνο, το δικαίωμα να τοποθετήσει για ένα ολόκληρο έτος στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Αμαρουσίου «ψηφιακές πινακίδες πληροφόρησης και ενημέρωσης, οι οποίες θα περιλαμβάνουν και διαφημιστικά μηνύματα εκ μέρους του πλειοδότη», όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση.

Οι δέκα διαφημιστικές πινακίδες που θα παραχωρηθούν θα περιέχουν 10λεπτα μηνύματα ανά ώρα που θα αφορούν τη λειτουργία του ΟΑΚΑ, ενώ στον υπολειπόμενο χρόνο των 50 λεπτών ανά ώρα προβλέπεται η διάθεσή του προς διαφημιστική εκμετάλλευση από τον ανάδοχο. Κι όλα αυτά, την ώρα που το Ολυμπιακό Στάδιο και το Ολυμπιακό Ποδηλατοδρόμιο είναι κλειστά, αφού προ ημερών ξεκίνησαν οι πρώτες παρεμβάσεις ενίσχυσης της στατικότητας στο στέγαστρο Καλατράβα.

Άξιο μνείας είναι το γεγονός πως το ΟΑΚΑ φέρεται για τον συγκεκριμένο διαγωνισμό να μην είχε προβεί σε σχετική ανάρτηση στην ιστοσελίδα του (www.oaka.com.gr), προκειμένου να λάβουν γνώση των βασικών όρων της προκήρυξης κι άλλες εταιρείες που ενδεχομένως να ενδιαφέρονταν. Μάλιστα, εάν δεν υπάρχει η σχετική δημοσιότητα, η όποια διαγωνιστική διαδικασία (είτε είναι ανοικτή, είτε είναι κλειστή, είτε είναι πρόχειρη), εν προκειμένω πρόχειρη, είναι αντίθετη στον Κανονισμό Εκμισθώσεως, Μισθώσεως και Παραχωρήσεως Ακινήτων του ΟΑΚΑ. Άλλωστε το Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών ως Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, που ανήκει στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, οφείλει να επιτυγχάνει όσο το δυνατόν υψηλότερα μισθώματα.

Δημοσιεύματα του τοπικού Τύπου των βορείων προαστίων κάνουν λόγο για πολλά αναπάντητα ερωτηματικά, ενώ πληροφορίες εμπλέκουν στην υπόθεση και δημοτικούς συμβούλους που εξελέγησαν πρόσφατα στην περιοχή, καθώς και συγκεκριμένα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του ΟΑΚΑ που φέρεται να μην προωθούν απολύτως τα συμφέροντα του δημόσιου σκοπού ως όφειλαν, προκειμένου να υπάρχει η επωφελέστερη αξιοποίηση των ακινήτων.

Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί πως μέχρι και αυτή τη στιγμή η διοίκηση του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα περαιτέρω πληροφορίες αναφορικά με το σκεπτικό της απόφασης ανάθεσης των διαφημιστικών πινακίδων και ιδίως με το τίμημα που αποφασίστηκε, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο τις καχυποψίες για τη διαδικασία που ακολουθήθηκε.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: