Με μια συνέντευξη κόλαφο στη Realnews και τον Βασίλη Μπουζιώτη, η σπουδαία ηθοποιός αποκαλύπτει μετά από 19 χρόνια τον πραγματικό λόγο που κόπηκε η δημοφιλής σειρά του Mega και στήνει στα πέντε μέτρα τον γνωστό σεναριογράφο και σκηνοθέτη.
Όλα ξεκίνησαν μετά από τη συνέντευξη που έδωσε ο Αλέξανδρος Ρήγας πριν από μερικές μέρες στο People και τη Φανή Πλατσατούρα. Εκεί, δήλωσε μεταξύ άλλων και τα εξής: «Πιστεύω ότι οι ταλαντούχοι άνθρωποι έχουν μια ιδιαίτερη ψυχοσύνθεση και ένα όχι τόσο, ισορροπημένο νευρικό σύστημα. Όταν για παράδειγμα βλέπω τη Χρύσα Ρώπα, με την οποία έχουμε δουλέψει πολλές φορές μαζί και έχουμε «σκοτωθεί» άλλες τόσες, να ανεβαίνει πάνω στη σκηνή και να παθιάζεται, να παλεύει για την ατάκα -το μερτικό της στο σανίδι- και τελικά, να την καθαγιάζει εκεί, τότε υποκλίνομαι. Και δεν με νοιάζει αν το ίδιο βράδυ μαλώσουμε και το επόμενο πρωί δεν μιλάμε πάλι. Σέβομαι πάρα πολύ το ταλέντο».
Η απάντηση που δίνει η Χρύσα Ρώπα σήμερα μέσα από τη Realnews, είναι αυτό που θα συζητηθεί περισσότερο τις επόμενες μέρες στις ψυχαγωγικές εκπομπές. Η ηθοποιός δηλώνει τα εξής:
«Ξαφνικά, μετά από χρόνια, ένας σκηνοθέτης, ηθοποιός, συγγραφέας αποφάσισε να τοποθετηθεί δημόσια για το δικό μου νευρικό σύστημα. Η πρώτη εντύπωση που σχημάτισα ήταν ότι ζω με μια σοβαρή και σπάνια αρρώστια. Τη λένε «ευαίσθητο νευρικό σύστημα». Αλλά επειδή έχω πάει πολλές φορές στο ΙΚΑ, στη ΔΕΗ, στην εφορία, στα νοσοκομεία, στα ταχυδρομεία, στα μεσιτικά γραφεία, αμέσως κατάλαβα ότι το εν λόγω σύστημά μου γενικώς ως πολίτη, ως γυναίκας (μισού αιώνα), ως ανύπαντρης, ως παντρεμένης, ως εργαζόμενης, ως μητέρας, ως ψηφοφόρου, ως νοικοκυράς, ως ασθενούς, ως αλλοδαπής στις αλλοδαπές, ως φίλης, ως ζώου και ως ανθρώπου, το εν λόγω σύστημα πράγματι έχει αποκτήσει μια ευαισθησία. Και μπορώ να πω ότι έχω συναίσθηση αυτής της κατάστασης. Δεν χρειαζόταν αυτή η… δημόσια αναγγελία. Αλλά εκεί που μπερδεύτηκα ήταν όταν μου είπαν ότι σε πάνελ εκπομπής, που αναφέρθηκαν στη συγκεκριμένη ατάκα, διχάστηκαν οι απόψεις και μου πρότειναν να επιλέξω μεταξύ αυτών των δύο. Δηλαδή: «Την είπε τρελή». «Όχι, δεν την είπε τρελή».
Σίγουρα ούτε το ένα ούτε το άλλο με απασχόλησαν. Ρώτησα ένα γιατρό και μου είπε: «Η ευαισθησία, Χρύσα μου, του νευρικού μας συστήματος εξαρτάται από τα χάπια ή τις ουσίες που παίρνουμε, όπως βαλεριάνα κ.λπ.¨. Αλλά τι ήθελε να πει με αυτό ο Ρήγας δεν κατάλαβα. Η αναφορά για την άλλη ηθοποιό είναι πρόσφατο θέμα. Εγώ πού κολλάω; Δεν συμπίπτουν και τα νευρικά μας συστήματα, κατά τη γνώμη του! Anyway, όμως, τα πολλά λόγια είναι περιττά για ένα τόσο ασήμαντο θέμα. Αλλά, όπως όλοι λένε τη γνώμη τους, έτσι είπα κι εγώ να πω τη δική μου».
Στη συνέχεια, η Χρύσα Ρώπα αποκαλύπτει την μεγάλη αλήθεια για το «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή;», το παρασκήνιο για το κόψιμο της σειράς, που έρχεται για πρώτη φορά στο φως μετά από σχεδόν μια εικοσαετία. Η Χρύσα Ρώπα εξομολογείται τα εξής:
«Μετά από 35 χρόνια ένσημα, αναρωτιέμαι στ’ αλήθεια. Ναι, έχω πολύ ευαίσθητο νευρικό σύστημα σε φασιστικές νοοτροπίες. Δεν θυμώνω! Τρελαίνομαι. Δεν φεύγω! Τρέχω… Και μιας και είπα φεύγω. Πράγματι έφυγα μια μέρα από το «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρής». Παρασκευή ήταν, πριν από είκοσι χρόνια, βράδυ. Είχα πρεμιέρα στο «Αλίκη» με τη «Δίαιτα του αστροναύτη». Έφυγα γιατί ο συγγραφέας, σκηνοθέτης του σίριαλ σε μια σύσκεψη κορυφής με είπε βρωμό…νο μπροστά σε όλους τους ηθοποιούς, τους τεχνικούς και τον κύριο παραγωγό. Έφυγα χωρίς να μου πει ένα «συγγνώμη». Έτσι έκανα πρεμιέρα εκείνο το βράδυ. Και στη συνέχεια αρνήθηκε ο σκηνοθέτης να με αντικαταστήσει, γιατί ήταν ανάξιος να υπερασπιστεί τη δουλειά του και τους ηθοποιούς του! Από ένα καπρίτσιο του, τους άφησε όλους χωρίς δουλειά. Και επειδή δεν βγήκα να κάνω δηλώσεις τότε, παρ’ όλη την παραπληροφορημένη παροχή εκ μέρους τους στον Τύπο του κ…ου, σε όλα τα περίπτερα. Ποτές δεν μίλησα. Ποτέ δεν με ξαναπήρε σε δουλειά ο τότε παραγωγός.
Μόνο μια φορά άκουσα την Ελένη Ράντου να μιλά για κατάχρηση εξουσίας εκ μέρους του σκηνοθέτη. Το σωστό, λοιπόν, θα ήταν να μη φύγω. Κατά τη γνώμη πολλών. Εμένα, όμως, αυτό μου ακούγεται αδιανόητο και να το σκεφτεί μόνο κάποιος. Όχι να το κρίνει χωρίς κόστος μεταξύ… τυριού και αχλαδιού. Ακόμα εν έτει 2019 με ρωτούν σε τηλεοπτική εκπομπή που πήγα να μιλήσω για το ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης, που ήμουν τον χειμώνα, για το «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή;». Δεν αντιλέγω, και βέβαια είμαστε οι επιλογές μας και όχι οι επιρροές μας, εάν έχουμε τα κότσια να ορίζουμε εμείς τη ζωή μας και όχι να μας την ορίζουν οι άλλοι. Και αυτό έχει το τίμημά του πάντα. Ποτέ δεν άργησα να ξοφλήσω τέτοιες επιταγές».