Από το ντεμπούτο της το 2013, η BMW i3 έχει κατακτήσει μια θέση ως ένα κομψό αστικό μεταφορικό μέσο, αποτελώντας και έναν από τους πρωτεργάτες της ηλεκτροκίνησης.
Ωστόσο, όπως ανακαλύπτουν οι ιδιοκτήτες, η χρήση αυτού του ηλεκτρικού αυτοκινήτου συνοδεύεται από μια υπερβολική τιμή για την αντικατάσταση της μπαταρίας, αφήνοντας πολλούς μπερδεμένους και οικονομικά επιβαρυμένους.
Είναι σοκαριστικό, ότι σε ορισμένους άτυχους ιδιοκτήτες έχει αναφερθεί το εντυπωσιακό ποσό των περίπου 66.000 ευρώ, ξεπερνώντας κατά πολύ το κόστος ενός ολοκαίνουργιου i3.
Στο επίκεντρο του ζητήματος βρίσκεται η σχεδίαση του συστήματος μπαταρίας υψηλής τάσης του i3, που αποτελείται από οκτώ κυψέλες.
Υπό το πρίσμα αυτών των δυσθεώρητων αριθμών, ορισμένοι ιδιοκτήτες διερευνούν εναλλακτικές λύσεις, όπως η αναζήτηση καταστημάτων τρίτων για πιο προσιτές επισκευές.
Το παράδειγμα του BMW i3 και το κόστος αλλαγής της μπαταρίας στις ΗΠΑ φέρνει στο προσκήνιο το μεγάλο θέμα που απασχολεί τους υποψήφιους αγοραστές ηλεκτρικών οι οποίοι ανησυχούν για τα έξοδα που ίσως χρειαστεί να κάνουν.
Οι εταιρίες βέβαια δίνουν μεγάλες εγγυήσεις τόσο σε διάρκεια όσο και σε χιλιόμετρα, όμως όσο περνούν τα χρόνια και τα ηλεκτρικά αποκτούν παρελθόν και πολλά χιλιόμετρα στην πλάτη τους, το θέμα μπαίνει όλο και περισσότερο ως προβληματισμός. Και όχι άδικα…
Πρπει κανεις να ειναι πολυθ μαλακς
Εκτός από το κόστος για την αντικατάσταση της μπαταρίας είναι και το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα της μπαταρίας. Για να κατασκευαστεί μια μπαταρία χρειάζονται πολλά υλικά που για να εξορυχθούν επιβαρύνουν το περιβάλλον και αφήνουν πίσω τους πολύ διοξείδιο του άνθρακα. Άρα άνθρακες ο θησαυρός της ηλεκτροκίνησης
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ηλεκτρικά δεν θέλατε…φάτε τα..