Αποτέλεσμα δολιοφθοράς η πτώση του Ισραηλινού αεροσκάφους (με τους 2 νεκρούς) στην Σάμο;  

Κοινοποίηση:
samos_martyras_netanyahu_diki_art

Ανάγκη για διευκρινίσεις σχετικά με τις συνθήκες πτώσης αεροσκάφους με Ισραηλινούς επιβαίνοντες στην Σάμο προ διετίας ζητά η “ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ”!

– Καθόλου πειστικές (και με πολλά κενά) οι εξηγήσεις  που δίνει το Υπουργείο Μεταφορών κα Υποδομών!

* 29 ΜΗΝΕΣ μετά και ακόμη δεν εχει βγεί πόρισμα για την πτώση του Ισραηλινού αεροσκάφους (με τους 2 νεκρούς) στη Σάμο!!!

* Εδωσε ποτέ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ο ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ που είδε 2 εκρήξεις πριν πέσει το αεροσκάφος;

Παρόλο που είναι ένα εξαιρετικά περίεργο γεγονός, δυστυχώς συνεχίζει να καλύπτει ένα μυστήριο το συμβάν που σημειώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2021 όταν ένα αεροπλάνο τύπου Τσέσνα 172 έπεσε στην θαλάσσια, νότια του αεροδρομίου της Σάμου, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο των δυο επιβαινόντων με καταγωγή από το Ισραήλ.

Mε σύμφωνα με πληροφορίες garifallougiorgos.blogspot.com στις 31/1/2024 ο Βουλευτής Β1′ Βορείου Τομέα Αθηνών της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΥΣΗΣ κ. Βιλιάρδος Βασίλειος, κατέθεσε ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών ζητώντας διευκρινίσεις σχετικά με τις συνθήκες πτώσης αεροσκάφους με Ισραηλινούς επιβαίνοντες στην Σάμο

Στις 8/2/2024 ο Υπουργός Μεταφορών χωρίς καν να μπει στον κόπο να δώσει ουσιαστικές απαντήσεις, “απάντησε” με υπηρεσικά έγγραφα υφιστάμενων υπηρεσιών του Υπουργείου αλλά και με το Δελτίο Τύπου που είχε αποστείλει την ημέρα της πτώσης του αεροσκάφους το Γραφείο του Διοικητή της Πολιτικής Αεροπορίας περιγράφοντας απλά το συμβάν!

Πριν δούμε τη ερώτηση του Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κ. Βιλιάρδου και την “απάντηση” του Υπουργείου ας δούμε ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ αυτού του περίεργου συμβάντος αλλά και τα πρόσωπα που εμπλέκονται!

Το ιδιωτικό μονοκινητήριο αεροσκάφος, τύπου Cessna 172, προερχόμενο απο το Ισραήλ, προσπάθησε αρχικά να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο αλλά δεν τα κατάφερε και έπεσε στη θέση Ποτοκάκι νότια της Σάμου, λίγο μετά τις 20:15.

Αμέσως σήμανε συναγερμός και ξεκίνησαν οι έρευνες στις οποίες πήραν μέρος ελικόπτερο Super Puma, πλωτά σκάφη του Λιμενικού, σκάφος της Frontex και ιδιωτικά σκάφη.

Το αεροσκάφος δεν είχε βυθιστεί πλήρως παρά το γεγονός οτι ο βυθός της περιοχής είναι στα 32 μέτρα και όπως αναφέρουν μάρτυρες αντιμετώπισε πρόβλημα στο ύψος του αεροδρομίου «Αρίσταρχος», ταλαντεύτηκε στον αέρα, εξερράγη και κατέπεσε στη θάλασσα.

Το ιδιωτικό αεροσκάφος τύπου Cessna, C172 απογειώθηκε από τον αερολιμένα της Χάϊφα στο Ισραήλ με δύο επιβαίνοντες και σύμφωνα με το σχέδιο πτήσης που είχε καταθέσει, το αεροσκάφος θα πραγματοποιούσε ιδιωτική πτήση και θα προσγειωνόταν λίγα λεπτά μετά τις 20:00 στο αεροδρόμιο του νησιού.

Λίγο πριν την προσγείωση του χάθηκε η επικοινωνία με τον Πύργο Έλεγχου στη Σάμο και η ΥΠΑ ενημέρωσε το Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης για την απώλεια επικοινωνίας.

Παράλληλα κινητοποιήθηκαν όλοι οι αρμόδιοι φορείς για τον εντοπισμό του αγνοούμενου αεροπλάνου στη θαλάσσια περιοχή νότια του αεροδρομίου της Σάμου.

Το Λιμενικό σε επιχείρηση έρευνας και διάσωσης εντόπισε και περισυνέλεξε τις σορούς των δύο επιβαινόντων του μικρού αεροσκάφους.

Το ενδιαφέρον εστιάζεται εδώ στο γεγονός ότι οι επιβαίνοντες του αεροσκάφους (οι οποίοι ανασύρθηκαν και νεκροί) ήταν ο Haim Geronπρώην αναπληρωτής διευθυντής στο Υπουργείο Επικοινωνιών του Ισραήλ και η σύζυγός του, Esti.

Οι δύο τους ήταν ηλικίας 69 ετών και έμεναν μόνιμα στο Τελ Αβίβ.

Ο Haim Geron ήταν μάρτυρας στη δίκη για διαφθορά του (πρώην τότε) νυν πρωθυπουργού του Ισραήλ, Μπενιαμίν Νετανιάχου!

Ο Νετανιάχου δικαζόταν για τρεις υποθέσεις διαφθοράς γνωστές ως Υπόθεση 1000Υπόθεση 2000 και Υπόθεση 4000

Στην υπόθεση 4000, η πιο σοβαρή από τις τρεις, ο Νετανιάχου φέρεται να έκανε κατάχρηση εξουσίας όταν διετέλεσε πρωθυπουργός και υπουργός Επικοινωνιών από το 2014 έως το 2017.

Ο Νετανιάχου κατηγορείται ότι χρησιμοποίησε τη θέση του για να ωφελήσει παράνομα και πολύ προσοδοφόρα τα επιχειρηματικά συμφέροντα του Σαούλ Έλοβιτς, του ελεγχόμενου μετόχου της εταιρείας τηλεπικοινωνιών Bezeq.

Σε αντάλλαγμα, ο Έλοβιτς φέρεται να παρείχε στον Νετανιάχου (φωτό) και την οικογένειά του θετική κάλυψη στον ειδησεογραφικό ιστότοπο Walla που ανήκει στον Έλοβιτς, συμπεριλαμβανομένης της άδειας στους συνεργάτες και τα μέλη της οικογένειας του τότε πρωθυπουργού να υπαγορεύουν το εκδοτικό περιεχόμενο και την πολιτική σε τακτική βάση.Τον Μάιο του 2020, ο Geron, εκπαιδευμένος δικηγόρος, μίλησε στο Radio 103FM για τη μαρτυρία που είχε δώσει στη δίκη του Netanyahu και είπε ότι σχετίζεται με την ανάπτυξη της υποδομής οπτικών ινών της χώρας, τη βιομηχανία επικοινωνιών και τις τηλεφωνικές υπηρεσίες. Ερωτηθείς για το αν είχε δει ποτέ κάποια εγκληματική δραστηριότητα στο υπουργείο, ο Geron απάντησε ότι «το δικαστήριο είναι το μόνο που μπορεί να καθορίσει εάν κάτι είναι εγκληματικό ή όχι».

Τόνισε ότι δεν ανακρίθηκε για τη συμφωνία Bezeq-Yes, που είναι βασικό στοιχείο της δίκης. Αυτή η συμφωνία, η οποία ολοκληρώθηκε το 2015είχε αξία εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων για τον Έλοβιτς, σύμφωνα με την κρατική εισαγγελία, και η υποτιθέμενη παρέμβαση του Νετανιάχου να την εγκρίνει ως υπουργός Επικοινωνιών ήταν μέρος της παράνομης συμφωνίας του με τον Έλοβιτς.

Για το αεροπορικό συμβάν έχει επιλήφθεικε η Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ).

Ο Κονδύληςεπικεφαλής της ελληνικής Επιτροπής Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων και Αεροπορικής Ασφάλειας, δήλωσε τη επόμενη ημέρα του δυστυχήματος στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων ότι ομάδα ειδικών θα πετάξει στη Σάμο για να επιθεωρήσει τα συντρίμμια.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ όμως 29 μήνες μετά το τραγικό αυτό συμβάν ΕΠΙΣΗΜΑ ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ και ο Πρόεδρος του κ. Μπίνης Αθανάσιος απαντώντας στην ερώτηση του Βουλευτή κ. Βιλιάρδου (στις 2/2/2024) αναφέρει μεταξύ των άλλων χαρακτηριστικά ότι η διερεύνηση του εν λόγω ατυχήματος είναι σε διαδικασία ολοκλήρωσης (!!!) και εντός του επόμενου τριμήνου θα εκδοθεί το σχέδιο του πορίσματος!!!

Αναφέρει επίσης ότι κατά την διερεύνηση από τα συλλεγχθέντα στοιχεία δεν προκύπτει ότι υπήρξε έκρηξη πριν την πτώση του αεροσκάφους παρόλο που υπήρξε ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ (ερασιτέχνης ψαράς) που αναφέρει ON CAMERA ότι έβλεπε το αεροσκάφος που είχε πορεία προς το αεροδρόμιο της Σάμου και σημειώθηκαν 2 εκρήξεις ενώ ακολούθησε και τρίτη πιο μικρή έκρηξη καταλήγοντας στο νερό!


Αυτός ο μάρτυρας (φωτό) έδωσε ΕΠΙΣΗΜΑ κάπου κατάθεση με την μαρτυρία του;
– Αλλο ένα ερώτημα που προκύπτει είναι αν υπάρχει άτρακτος ή μέρος αυτής στο βυθό της θάλασσας της Σάμου και αν δύτες μπήκαν στον κόπο να βουτήξουν ώστε να γίνει ανέλκυση ή έστω τα συντρίμια που απέμειναν συγκεντρώθηκαν σε κάποιον ειδικό χώρο του αεροδρομίου

– Μεγάλη εντύπωση επίσης προκαλεί το γεγονός ότι το επίσημο (και ευαίσθητο κατά τα άλλα) Ισραηλινό Κράτος δεν ενδιαφέρθηκε σε καμία φάση της διερεύνησης των αιτιών της πτώσης να συμμετέχει στις έρευνες για την απώλεια ενός τόσο σημαντικού κυβερνητικού στελέχους της χώρας τους!

ΙΣΩΣ βόλευε πολλούς αυτή η μοιραία κατάληξη!!!

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

4 Σχόλια

  1. Ο/Η Δημοκρατία είναι μέθοδος καταστολής της λαϊκής συνείδησης λέει:

    Λογικό ότι τον έφαγαν.
    Αλλά από το λαμογπουργείο των Τεμπών, σοβαρά τώρα, περιμένετε πραγματική απάντηση;;;;;;

  2. Αντί να ασχολείται με την γενοκτονία κ τον εκτοπισμό των Παλαιστινίων από την πατρίδα τους από τους άπληστους δολοφόνους Εβραίους ασχολείται με ένα δυστύχημα.χεστηκε η φοράδα στο αλώνι απατεώνα βελοπουλε

  3. Οποιος ανακατευεται με τα πιτουρα τον τρωνε οι κοτες.

Comments are closed.