Νέα εγκύκλιο σχετικά με τα ΚΤΕΟ και την λειτουργία τους εξέδωσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Νέα εγκύκλιο σχετικά με τα ΚΤΕΟ και την λειτουργία τους εξέδωσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, εφιστώντας την προσοχή των ελεγκτών για τη διαπίστωση ύπαρξης του φίλτρου μικροσωματιδίων.
Ειδικότερα στην εγκύκλιο ξεκαθαρίζεται πως οι Ελεγκτές των ΚΤΕΟ πρέπει να παρακολουθήσουν συμπληρωματική επιμόρφωση για να ανανεώσουν το Πιστοποιητικό τους. Ωστόσο το άκρως ενδιαφέρον σημείο της εγκυκλίου αφορά στα πετρελαιοκίνητα οχήματα και ειδικότερα στα φίλτρα συγκράτησης μικροσωματιδίων!
Όπως επισημαίνεται στην εγκύκλιο: «Επαναλαμβάνουμε για μια ακόμη φορά την ανάγκη να δίδεται μεγάλη προσοχή στον διεξοδικότερο έλεγχο του συστήματος εξάτμισης των οχημάτων diesel, για τη διαπίστωση ύπαρξης του φίλτρου μικροσωματιδίων πετρελαίου DPF, στο πλαίσιο αντιμετώπισης του προβλήματος σχετικά με την αφαίρεση του φίλτρου αυτού.» Επίσης πλέον δεν θα θεωρείται Επικίνδυνη Έλλειψη αλλά Σοβαρή θέματα που μπορεί να προκύψουν από τον αριθμό πλαισίου ή τις πινακίδες κυκλοφορίας.
Παράλληλα ξεκαθαρίζεται πως τα απορριμματοφόρα των Δήμων άνω των 3,5 τόνων πρέπει μα φέρουν ταχογράφους καθώς η λειτουργία τους είναι υποχρεωτική σε αυτή την κατηγορία οχημάτων.
Ισχύει και για τα αλβανέζικα ;;;
Και όσα δεν έχουν dpf απ τον κατασκευαστή τους; πχ punto 2005; τα βλέπω να γίνεται μπάχαλο. Βέβαια για όσους ξήλωσαν τα dpf και καρβουνιαζουν τους πίσω τους με αρχηγούς τους ταριφες.. Θα βρεθεί το κόλπο πάλι..
Και τι σχεση εχει το καρβουνιασμα με το φιλτρο μικροσωματιδιων;;;;;;;;;;;;;;;για το καρβουνιασμα υπαρχει εξαρτημα που λεγεται βαλβιδα ανακυκλωσης καυσαεριων.ενα εντελως διαφορετικο θεμα απο το φιλτρο DPF.