Από το αμερικανικό LNG κερδίζουν οι Έλληνες εφοπλιστές, όχι η Ελλάδα

Κοινοποίηση:
lng-ship

Τρεις ελληνικής ιδιοκτησίας όμιλοι είναι οι κορυφαίοι μεταφορείς LNG (υγροποιημένου φυσικού αερίου) στις ΗΠΑ. Πιο συγκεκριμένα, τα πλοία του Ομίλου Αγγελικούση είναι οι κορυφαίοι μεταφορείς LNG στις ΗΠΑ με 39 φορτία και ακολουθούν η GasLog του Πήτερ Λιβανού (37 φορτία) και η Tsakos Group, που πραγματοποίησε τα περισσότερα φορτία σε ένα πλοίο.

Οι ελληνικοί κολοσσοί της ναυτιλίας ήταν από τους πρώτους που επένδυσαν σε δεξαμενόπλοια LNG, τόσο που οι Έλληνες πρωταγωνιστούν πλέον και στον σχεδιασμό τους.

Τα ελληνικά συμφέροντα επένδυσαν συνολικά 9 δισ. δολάρια σε παραγγελίες νεότευκτων πλοίων μεταφοράς LNG το 2018. Πιο συγκεκριμένα, στους  Έλληνες μεγιστάνες της ναυτιλίας αντιστοιχούν 33 από τις συνολικά 66 παραγγελίες νεότευκτων δεξαμενόπλοιων LNG το 2018. Ο μεγαλύτερος στόλος πλοίων μεταφοράς LNG στον κόσμο είναι ελληνικής ιδιοκτησίας, ελέγχει το 25% της συνολικής χωρητικότητας, μπροστά από την Ιαπωνία, την Κίνα και τη Γερμανία.

Προηγήθηκαν σε παραγγελίες: Maran Gas του Γιάννη Αγγελικούσση, GasLog (Πήτερ Λιβανού), Dynagas (Γιώργος Προκοπίου), TMS (Γιώργος Οικονόμου), Thenamaris (Νικόλας Μαρτίνος), Chandris Hellas, Alpha Gas (Άννα Αγγελικούση) , Capital Gas (Ευάγγελος Μαρινάκης), Latsco ( Πάρις Κασιδόκωστας Λάτσης), και Minerva Marine (Ανδρέας Μαρτίνος). 

Η πρωτοκαθεδρία των Ελλήνων εφοπλιστών στην μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου θα ήταν κάτι παραπάνω από «καύχημα» και «υπερηφάνεια» εάν αφορούσε το ελληνικό κράτος και φυσικά τους πολίτες του. Στην πραγματικότητα όμως η επονομαζόμενη «ελληνική ναυτιλία» δεν είναι καθόλου ελληνική. Όπως είχε μαρτυρήσει κι ο εφοπλιστής Πάνος Λασκαρίδης σε εκείνες τις επεισοδιακές δηλώσεις: «Οι Έλληνες εφοπλιστές δεν χρειάζονται την ελληνική κυβέρνηση, το υπουργείο, τον πρωθυπουργό. Τον έχουν χ*σμένο τον πρωθυπουργό. Γιατί; Διότι η ναυτιλία δεν έχει καμία σχέση με την Ελλάδα. Δεν υπάρχει τίποτα να κερδίσει ένας εφοπλιστής απ’ την Ελλάδα (σημ: συνεπώς κι η Ελλάδα από έναν εφοπλιστή). Μόνο τα γραφεία του είναι εδώ. Το 80% των πλοίων δεν φέρει καν την ελληνική σημαία. Δεν νοιάζεται κανείς για την ελληνική σημαία.» Επομένως τα πυροτεχνήματα των πολιτικών μας για άλλη μια φορά θα πέσουν στην θάλασσα και θα σβήσουν πάνω στα κύματα.

news-gtp-gr

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

4 Σχόλια

  1. ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΑΙ Η ΣΙΩΝ ΝΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΡΕΛΑ ΣΑΙΚΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ..

  2. Οι εφοπλιστές είναι για την τσέπη τους,δεν είναι για το έθνος. Και εννοείται ότι τα έχουν σχεδόν όλα στο εξωτερικό αφού το κράτος της Ελλάδος απαγορεύει τα πάντα και επιβάλλει την τυραννία της άχρηστης κρατικής σφραγίδας.

  3. Ένας κεφαλονιτης πλοίαρχος είχε πει: εφοπλιστής = εφ όπλου ληστής, άρα όσο πιο πολύ τον κλέβεις, τόσο μεγαλύτερη λαμπάδα ανάβεις στο Άγιο Νικολά..
    Πόσο δίκιο είχε…
    Απ ότι μαθαίνω η μεγαλυτερη Ελληνική εταιρεία στην Ελλάδα, έδιωξε όλα τα στελέχη που την έκαναν μεγάλη και τρανή…

  4. Τα περισσότερα πλοία είναι με ξένη σημαία και οι καταθέσεις τους είναι στην Ελβετία

Comments are closed.