Πρώτη και καλύτερη η Toyota, η οποία με 9.996 ταξινομήσεις στο 9μηνο είναι η εταιρεία με τις περισσότερες πωλήσεις της ελληνικής αγοράς, δείχνοντας ότι και φέτος θα είναι η πρώτη εταιρεία στα τέλη του έτους. Η ιαπωνική φίρμα εμφανίζει αύξηση 11,0% σε σχέση με πέρυσι.
Αμέσως μετά την Toyota, η Peugeot έρχεται για να καταταγεί δεύτερη στην προτίμηση του ελληνικού κοινού, με 8.404 πωλήσεις και αύξηση 21,5% σε σχέση με το 2018. Την πρώτη πεντάδα των φετινών πωλήσεων κλείνουν η Volkswagen, η Hyundai και η Fiat με 7.495, 6.698 και 6.559 ταξινομήσεις αντίστοιχα.
Αξίζει να σημειώσουμε επίσης και τις εταιρείες που εμφανίζουν φέτος την υψηλότερη αύξηση στις πωλήσεις τους σε σχέση με το 2018. Το μεγαλύτερο ποσοστό το εμφανίζει φέτος η Audi έχοντας αύξηση 60% συγκριτικά με την περσινή χρονιά, όντας παράλληλα και η πρώτη σε πωλήσεις premium μάρκα της αγοράς.
Σημαντικές αυξήσεις (άνω του 25%) μεταξύ των πρώτων 20 σε πωλήσεις εταιρειών της αγοράς παρουσιάζουν και οι Hyundai (+39,3%), Citroen (+33,9%) και Dacia (+27,5).
Οι πρώτες 20 σε πωλήσεις εταιρείες του 2019:
- Toyota: 9.996 πωλήσεις
- Peugeot: 8.404 πωλήσεις
- Volkswagen: 7.495 πωλήσεις
- Hyundai: 6.698 πωλήσεις
- Fiat: 6.559 πωλήσεις
- Opel: 6.408 πωλήσεις
- Suzuki: 5.842 πωλήσεις
- Citroen: 5.647 πωλήσεις
- Nissan: 5.257 πωλήσεις
- Audi: 3.529 πωλήσεις
- Renault: 3.470 πωλήσεις
- Mercedes: 3.359 πωλήσεις
- Skoda: 2.976 πωλήσεις
- Ford: 2.954 πωλήσεις
- SEAT: 2.596 πωλήσεις
- Kia: 2.508 πωλήσεις
- BMW: 2.439 πωλήσεις
- Dacia: 1.395 πωλήσεις
- Volvo: 1.320 πωλήσεις
- MINI: 1.275 πωλήσεις
Στις πωλήσεις ανά κατηγορία αυτοκινήτων, ο Έλληνας αγοραστής επιλέγει σήμερα ως επί το πλείστον μοντέλα της μικρής κατηγορίας (B-Segment), τα οποία διατηρούν ένα μερίδιο 34,1% επί συνόλου πωλήσεων. Αμέσως μετά πιο δημοφιλή είναι τα μικρομεσαία SUV (C-SUV) με μερίδιο 17,4%, ενώ έπονται τα αυτοκίνητα της μίνι κατηγορίας (A-Segment) με μερίδιο 15,1%.