Η ΔΕΗ, με αφορμή τις νέες συνήθειες των καταναλωτών εξαιτίας της πανδημίας, στο πλαίσιο του ευρύτερου εκσυγχρονισμού της, προχώρησε σε μία σειρά αλλαγών με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Οι συνήθειες άλλαξαν. Ο κορωνοϊός έφερε τα πάνω κάτω, επιβάλλοντας νέους κοινωνικούς κανόνες, κανόνες ασφαλείας που πρέπει να τηρούμε όλοι απαρέγκλιτα με ένα και μοναδικό σκοπό: Να παραμείνουμε ασφαλείς.
Οι επιχειρήσεις από την πλευρά τους προχώρησαν σε γρήγορες αλλαγές, δείχνοντας στην πλειοψηφία τους γρήγορα αντανακλαστικά, προωθώντας την προσαρμογή τους, κάνοντας άλματα προς τη ψηφιακή μετάβαση και δημιουργώντας παράλληλα νέες υπηρεσίες με στόχο την καλύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση.
Σε πολλές περιπτώσεις η πανδημία του κορωνοϊού επιτάχυνε προσπάθειες και διαδικασίες που είχαν ήδη ξεκινήσει. Οπως στην περίπτωση της ΔΕΗ. Στη ΔΕΗ, η άμεση αναβάθμιση των υπηρεσιών της, σηματοδότησε την αρχή μίας ευρύτερης αλλαγής, που είχε ήδη ξεκινήσει πριν την πανδημία, ενισχύθηκε με την έλευση του κορωνοϊού και συνεχίζει και τώρα.
Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού της και με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης, η ΔΕΗ προσφέρει καινοτόμα προϊόντα, ψηφιακές υπηρεσίες και υποδομές, που μειώνουν τον χρόνο αναμονής και διευκολύνουν την εξυπηρέτηση από απόσταση.
Οι τρεις νέες υπηρεσίες της ΔΕΗ
Εξυπηρετηθείτε από τις 07:30 π.μ. έως τις 20:00 μ.μ. σε 3 καταστήματα της ΔΕΗ.
Τρία καταστήματα ΔΕΗ λειτουργούν ήδη με το νέο διευρυμένο ωράριο. Στην Αθήνα, τα καταστήματα είναι, της Αριστείδου 5-7 και της Ομόνοιας, Αγίου Κωνσταντίνου 11, και στη Θεσσαλονίκη, το κατάστημα είναι αυτό της Τσιμισκή 136. Από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του, το απογευματινό ωράριο εξυπηρέτησε έναν σημαντικά μεγάλο αριθμό πελατών.
Κλείστε το ραντεβού σας.
Ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να κλείσει Ηλεκτρονικό και Τηλεφωνικό Ραντεβού σε ένα από τα τρία παραπάνω καταστήματα ΔΕΗ που υποστηρίζουν την υπηρεσία, και να το επισκεφθεί, χωρίς αναμονή, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τις 08:00 π.μ. έως τις 19:30 μ.μ.. Ο καταναλωτής μπορεί να προγραμματίσει το ραντεβού του ηλεκτρονικά στο dei.gr ή τηλεφωνικά μέσω του 11770. Επιπλέον, μπορεί να το ακυρώσει με τον ίδιο τρόπο και το ραντεβού θα είναι τότε διαθέσιμο, για τον επόμενο καταναλωτή που θα το χρειαστεί.
Γνωρίστε την «Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθό της ΔΕΗ».
Στη συνέχεια των πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης από απόσταση, έρχεται να προστεθεί και η συγκεκριμένη νέα εφαρμογή, η οποία παρέχεται, μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr, μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece και μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot. Η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των πελατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες ΔΕΗ όλο το 24ωρο.
Η ΔΕΗ αλλάζει και καλωσορίζει τους καταναλωτές στη νέα αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και στη νέα της εποχή. Περισσότερες πληροφορίες στον ιστότοπο της ΔΕΗ, dei.gr