Στον απόηχο της ανακοίνωσης πως επιστρέφει δυνατά στο πεδίο του “coachbulding”, η Rolls-Royce τραβά ξανά τα φώτα της δημοσιότητας. Ο λόγος δεν είναι άλλος από την παρουσίαση του πιο ακριβού νέου αυτοκινήτου στον κόσμο.
Πρόκειται για την κάμπριο Rolls-Royce Boat Tail, ένα μοντέλο που εμπνέεται από τα στιλάτα και πανάκριβα ιστιοφόρα J-Class και αποτίνει φόρο τιμής στις σπάνιες Boat Tail Rolls-Royce των δεκαετιών 1920 και 1930. Σημειώνεται πως ο σχεδιασμός του πλαισίου των τελευταίων αντλούσε έμπνευση από τα ιστιοφόρα της εποχής.
Όπερ και εγένετο η εικονιζόμενη, νέα Boat Tail που κατασκευάστηκε κατόπιν παραγγελίας ενός ιδιαίτερα εύπορου πελάτη ο οποίος έχει στην κατοχή του και τον μακρινό συγγενή της Boat Tail, ένα ομώνυμο μοντέλο του 1932. Συνολικά θα κατασκευαστούν τρεις μονάδες, καθεμία εκ των οποίων είναι κατασκευασμένη στο χέρι και έχει εκατοντάδεςπροσαρμοσμένα στον εκάστοτε πελάτη στοιχεία. Τη δημοσιότητα, ωστόσο, είδε μόνο η μία από τις τρεις Boat Tails (η εικονιζόμενη), καθώς οι δύο υπόλοιποι πελάτες αποφάσισαν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους.
Κάτω από το χειροποίητο αλουμινένιο αμάξωμα του μοντέλου βρίσκεται μια ειδική εκδοχή της επίσης αλουμινένιας πλατφόρμας Architecture of Luxury που συναντάμε και στην τελευταία Rolls-Royce Phantom. Ως εκ τούτου το μήκος της φτάνει τα 5.800 mm, χαρίζοντας στο υπερπολυτελές μοντέλο μια επιβλητική εμφάνιση.
Το στοιχείο, όμως, που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι αυτό που η Rolls-Royce ονομάζει “hosting suite” (σουίτα φιλοξενίας) με πέντε μονάδες ελέγχου κινητήρα (ECU) και ειδική καλωδίωση που χρειάστηκε εννέα μήνες να αναπτυχθεί. Με το πάτημα ενός κουμπιού η πίσω θύρα ανοίγει σε στιλ φτερών πεταλούδας και οι επιβάτες συστήνονται με δύο ψυγεία και πανάκριβα σερβίτσια της Christofle. Παράλληλα, υπάρχει ανακλινόμενη ομπρέλα, τραπεζάκια και σκαμπό από ανθρακονήματα. Το τέλειο πικ νικ…
Δεδομένου, όμως, ότι η οροφή είναι αφαιρούμενη, τι συμβαίνει όταν ο καιρός… κάνει τα τρελά του; Όπως αναφέρει η Rolls-Royce υπάρχει ένα “προσωρινό στατικό καταφύγιο”, το οποίο στην ουσία είναι ένα κάλυμμα Tonneau και προστατεύει το σαλόνι από τη βροχή.
Κάτω από το καπό υπάρχει το μοτέρ της Phantom, ένας V12 twin-turbo 6,75 lt που παράγει 571 PS και 600 Nm ροπής.
Όπως προαναφέραμε το μοντέλο καταλαμβάνει την πρώτη θέση των πιο ακριβών μοντέλων του κόσμου. Με τιμή 23 εκ. ευρώ (28 εκ. δολάρια), αφήνει χιλιόμετρα πίσω της την Sweptail, όπως και τη Centodieci, το αριστούργημα της Bugatti.