Τελευταίο αντίο θα πουν αύριο στη Μύκονο συγγενείς και φίλοι στον Τζώρτζη Μονογυιού, ο οποίος σκοτώθηκε με τη Ferrari του την περασμένη Πέμπτη.
Το κλίμα στη Μύκονο, όπου δραστηριοποιούνταν επαγγελματικά ο επιχειρηματίας είναι βαρύ, ενώ αρκετοί είναι και οι εργαζόμενοι που θέλουν να παρευρεθούν στην κηδεία, κάνοντας λόγο για έναν εξαιρετικό εργοδότη.
Εν τω μεταξύ ο πραγματογνώμονας τροχαίων Γρηγόρης Μιχαλόπουλος, μιλώντας νωρίτερα στο Mega, ανέφερε μεταξύ άλλων: «Το θέμα είναι ότι υπάρχουν πολλές ομοιότητες με το δυστύχημα του Βακάκη πριν από δύο χρόνια. Θα απασχολήσει τους συναδέλφους πραγματογνώμονες το σε τι κατάσταση ήταν τα ελαστικά του οχήματος, η κατάστασή τους […]
Το αυτοκίνητο είναι απολύτως νόμιμο να κυκλοφορεί στο δρόμο, βάσει προδιαγραφών. Τα λάστιχα έχουν χάραξη, ελαφριά. Για να πάρει κανείς τη μέγιστη πρόσφυση από αυτό το λάστιχο, πρέπει να έχει φτάσει σε κάποια θερμοκρασία, στην οποία σίγουρα δεν είχαν φτάσει. Φεύγει εύκολα από το δρόμο γιατί έχει πάρα πολύ δύναμη. Αν ο οδηγός έχει απενεργοποιήσει το traction control από ένα διακόπτη στο τιμόνι, μπορεί να καταλήξει εκτός δρόμου με ένα απότομο γκάζι».
αποτι καταλαβαινω, για να μπορεις να οδηγεις ενα τετοιο αυτοκινητο , περαν των χρηματων, πρεπει να περνας σεμιναρια
θεωρω οτι η ferrari πριν στο δωσει , πρεπει να σε υποχρεωνει να κανεις σεμιναρια τουλαχιστον μια εβδομαδα ……..