Βλάβη σημειώθηκε σε αεροσκάφος της Sky Express λίγο μετά την απογείωσή του από την Αθήνα με προορισμό το αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς.
Σύμφωνα με όσα καταγγέλλουν επιβάτες στον Ant1, η πτήση 260 της Sky Express απογειώθηκε με πολύωρη καθυστέρηση από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» και λίγη ώρα αργότερα, ο πιλότος ενημέρωσε ότι είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει στον διεθνή αερολιμένα Αθηνών εξαιτίας μηχανικής βλάβης.
Το αεροπλάνο, στο οποίο επέβαιναν περίπου 90 άτομα, έκανε δύο αποτυχημένες απόπειρες προσέγγισης, εν μέσω σφοδρής κακοκαιρίας, πριν καταφέρει τελικά να προσγειωθεί περίπου μισή ώρα πριν από τα μεσάνυχτα.
Σε κατάσταση-σοκ οι επιβάτες, ανάμεσά τους και μικρά παιδιά, αποβιβάστηκαν με ασφάλεια.
Μαρτυρία για την πτήση του τρόμου με τη SkyExpress
Η πτήση 260 ήταν προγραμματισμένο να φύγει στις 17:45 το απόγευμα της Κυριακής (22.12.2019) αλλά λόγω καιρού το αεροπλάνο, τελικά, απογειώθηκε περίπου στις 22:00 το βράδυ!
«Όταν μπήκαμε στο αεροπλάνο, με την απογείωση, χωρίς να έχει πάρει το τελικό ύψος που παίρνει συνήθως μια πτήση εσωτερικού, μετά από περίπου πέντε με επτά λεπτά, μας ανακοίνωσε ο πιλότος ότι επιστρέφουμε επειγόντως στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» λόγω τεχνικής βλάβης», είπε ο Παναζιώτης Λέζος, ένας από τους επιβάτες μιλώντας το πρωί της Δευτέρας στο OPEN.
Στην αρχή, είπε ο επιβάτης, υπήρξε μια ανησυχία, αλλά όχι πανικός. Όταν όμως το αεροπλάνο άρχισε να τραντάζεται από τις αναταράξεις, τα πράγματα άλλαξαν. Επί 40 λεπτά το αεροπλάνο πετούσε πάνω από την Αθήνα και προσπαθούσε να κάνει προσγείωση.
Ανάμεσα στους 90 επιβάτες της Sky Express ήταν και τρία παιδάκια, περιέγραψε ο Παναγιώτης Λέζος. «Ήταν τρία μικρά παιδιά ασυνόδευτα και τρία – τέσσερα βρέφη αλλά και άνθρωποι που είχαν προβλήματα υγείας. Τα παιδάκια έκλαιγαν, ήταν σε πανικό, είχαν χάσει το χρώμα τους».
Δεν έκρυψε ότι κι εκείνος, τρομοκρατήθηκε. «Εγώ νόμιζα ότι ήταν τα τελευταία λεπτά της ζωής μου. Πέρα από την ανακοίνωση που μας πανικόβαλε, υπήρχαν αναταράξεις φοβερές».
«Έχασα τον κόσμο κάτω από τα πόδια μου»
«Μετά από 40 λεπτά πτήσης, που θα μπορούσαμε να είχαμε πάει στην Κεφαλονιά γιατί τόσο διαρκεί η πτήση, κάνει ο πιλότος την πρώτη προσπάθεια προσγείωσης. Εκεί ήταν που πραγματικά, επειδή εγώ καθόμουν και στο παράθυρο, έχασα τον κόσμο κάτω από τα πόδια μου. Το αεροπλάνο ενώ είχε μπει στον άξονα του διαδρόμου για να προσγειωθεί, ήταν με τις «πάντες» και τότε αποφάσισε ο πιλότος να το σηκώσει. Και αυτό νομίζω ήταν που μας έσωσε» συνέχιζε ο επιβάτης, χαρακτηρίζοντας την προσπάθεια του πιλότου ηρωική.
Σχολιάζοντας το γεγονός πως έχουν ξανά υπάρξει ανάλογα περιστατικά με τη Sky Express, ο επιβάτης διεμήνυσε ότι θα γίνει καταγγελία σε βάρος της εταιρίας. Περιέγραψε μάλιστα πως όταν τελικά το αεροπλάνο προσγειώθηκε ξανά στο “Ελευθέριος Βενιζέλος”, οι άνθρωποι της εταιρίας αντιμετωπίστηκαν από υπαλλήλους της εταιρίας με αλαζονεία!
«Ήταν και η αντιμετώπιση στο έδαφος αλαζονική. Δεν μπορώ να σας περιγράψω. Δεν μας απάντησαν σε τίποτα. Δεν μας έλεγαν τίποτα. Ούτε τα ονόματά τους δεν μας είπαν δυο κυρίες που δήλωναν άσχετες! Δεν μας εξήγησε κανείς τι συνέβη» είπε και πρόσθεσε πως η μια από τις δυο ρώτησε τους επιβάτες αν κινδύνευσαν και κατά την εκτίμησή του προσπάθησαν να υποβαθμίσουν το γεγονός.
Ακούστε τη μαρτυρία του επιβάτη της SkyExpress
Είστε άνθρωποι χωριάτες που έχετε ταξιδέψει με αεροπλάνο σε όλή σας τη ζωή 5 φορές και δεν έχετε ιδέα πως λειτουργεί ένα αεροπλάνο το μόνο που ξερετε νά κάνετε είναι να σχολιάζεται πικρόχολα σε ένα ατυχές συμβάν θα έπρεπε να ντρέπεστε . Η sky express μέσα σε λίγο χρόνια έχει πάρει πολύ περισσότερα βραβεία απ’ότι η Aegean για αυτό μη μιλάτε
μια απο τα ιδια επαθα κ εγω νομιζα τελειωναμε πριν ενα μηνα ..πτηση απο χανια-αθηνα
Τι εταιρίες είναι αυτές; Πρώτη φορά την ακούω. Καλά σε ότι εταιρία να είναι μπαίνουν κάποιοι; Να παίρνετε την Death Express που είναι και πιο γρήγορη και οικονομική.
Την εχετε δει την διαφημιση με την AIR BAHAL? ε, αυτη ειναι η SKY EXPRESS..
ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΓΙΑ ΨΥΧΙΚΗ ΟΔΥΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΕΤΑΞΕΙ.