Το επιβλητικό mega yacht «O’ Pari» είναι το νέο καμάρι του Βολιώτη εφοπλιστή Πάρη Δράγνη. Πρόκειται για μία θαλαμηγό – κόσμημα της ναυπηγικής και μοναδικό έργο της ελληνικής τεχνογνωσίας. Σχεδιάστηκε από τους Γιώργο και Στέφανο Βαφειάδη και ναυπηγήθηκε σε λιγότερο από δύο χρόνια στα ναυπηγεία Χαλκίτη στο Πέραμα.
Ο Πάρης Δράγνης και οι γιοι του, Γιάννης και Βασίλης, εμπιστεύονται εδώ και δύο δεκαετίες την ελληνική ναυπηγική τεχνογνωσία κατασκευάζοντας κορυφαία, παγκοσμίως Super yacht στο Πέραμα. Το ολοκαίνουργιο 95μετρο γιοτ με το αεροδυναμικό ντιζάιν ξεχωρίζει για την πολυτέλεια, την κομψότητα και τις ανέσεις του, που θα ζήλευε ακόμα και πεντάστερο ξενοδοχείο. Το εσωτερικό του κοσμούν μοναδικά έργα σύγχρονης τέχνης – γλυπτά και πίνακες- που επιμελήθηκε η curator Αννα Χατζηνάσιου.
Το συνολικό πλάτος του είναι 13,8 μέτρα με πολύ μεγάλο εσωτερικό ύψος -από κατάστρωμα σε κατάστρωμα είναι 2,9 μέτρα- και όγκο 2.700 τόνους. Εχει υψηλές ταχύτητες, με μέγιστη τους 21 κόμβους, και ταυτόχρονα φιλική προς το περιβάλλον κατασκευή, διατηρώντας την κατανάλωση καυσίμου στα ελάχιστα δυνατά επίπεδα.
Η Golden Yachts που ίδρυσε το 1996 ο εφοπλιστής Πάρης Δράγνης ναυπηγεί πολυτελείς θαλαμηγούς και τις νοικιάζει. Ο αριθμός τους ανέρχεται στις 14, όπου έχουν φιλοξενηθεί incognito αρχηγοί κρατών και σταρ του Χόλιγουντ. Οραμα του Πάρη Δράγνη είναι η ενίσχυση του ελληνικού θαλάσσιου τουρισμού, προσφέροντας όλες τις ανέσεις που απαιτούν οι ανά τον κόσμο celebrities. Η πρώτη επενδυτική κίνηση που έκανε ήταν να ναυπηγήσει το γιοτ «O’Pari» που είναι «πρόγονος» του σημερινού νεότευκτου.
Το ολοκαίνουργιο mega yacht έχει μήκος 95 μέτρων, έχει σπορ και φωτεινή εμφάνιση. Ο εξωτερικός σχεδιασμός περιγράφεται από λιτές γραμμές γάστρας που του δίνουν μία ξεχωριστή αεροδυναμική, κυματοειδή εμφάνιση.
Ταυτόχρονα το εσωτερικό του έχει σχεδιαστεί με τρόπου που μεγιστοποιεί την εργονομία, διατηρώντας παράλληλα τα υψηλότερα επίπεδα κομψότητας και πολυτέλειας. Οι υπέροχοι εσωτερικοί του χώροι, τα ψηλά καταστρώματα και η συνολική ποιότητα κατασκευής είναι προσεκτικά σχεδιασμένα για να ικανοποιήσουν ακόμη και τον πιο απαιτητικό επισκέπτη/ιδιοκτήτη.
Καθ’ όλη τη διάρκεια των φάσεων κατασκευής του M/Y O’ Pari ακολουθήθηκαν πιστά οι σύγχρονες τάσεις και ανάγκες των καλεσμένων τόσο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού όσο και στην ξηρά. Ως αποτέλεσμα το M/Y O’ Pari είναι εξοπλισμένο με ανέσεις επί τους σκάφους σε στυλ θερέτρου και τεχνικές καινοτομίες που στοχεύουν στη βέλτιστη παροχή υπηρεσιών και εμπειριών.
Το νέο πλωτό παλάτι της Golden Yachts εντυπωσιάζει με το πέρασμά του. Σ’ όποιο λιμάνι καταπλέει τραβάει όλα τα βλέμματα πάνω του. Στους εξωτερικούς χώρους του καταστρώματος περιλαμβάνονται ένα ελικοδρόμιο στο πάνω κατάστρωμα, ένας ανοιχτός χώρος για ηλιοθεραπεία με ένα ντεκ για dj, ένα μπαρ, τζακούζι και πρόσβαση σε ένα κέντρο spa με αίθουσα μασάζ, χαμάμ και σάουνα.
Στο εσωτερικό, οι επισκέπτες φιλοξενούνται στις 9 δίκλινες και 4 διπλές καμπίνες, όλες διακοσμημένες με μάρμαρο και ψηφιδωτό. Δύο σαλόνια, ντουλάπες – δωμάτια με καθιστικό και χώρους γραφείων είναι επίσης αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά της εσωτερικής διάταξης του νέου γιοτ.
Πηγή: Εφημερίδα Ταχυδρόμος Βόλου, taxydromos.gr
Μαλάκας ήταν να βγάλει σημαία Ελληνική για να πληρώνει σε φόρους κάθε χρόνο όσο κάνει και το καραβάκι αυτό; Λεφτά μπορεί να έχει να πληρώνει αλλά όχι να πληρώνει και γαμησιάτικα κάποιων ηλιθίων πολιτικών που δεν θέλουν να καταλάβουν πως με την τεράστια φορολόγηση δεν κερδίζει το κράτος παρά μόνο χάνει. Τουλάχιστον ο εφοπλιστής το έφτιαξε σε ελληνικό ναυπηγείο και έδωσε δουλειά σε έλληνες. Σημαντικό αυτό. Καλοτάξιδο. Προσωπικά εμένα βέβαια σε με συγκινούν αυτές οι χλίδες καθόλου. Θα προτιμούσα μία βαρκούλα να πηγαίνω για ψάρεμα και ας είχα δισεκατομμύρια.
ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΣΗΜΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !
Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ;
ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΟΙΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ;
ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ
ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ,
ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΚΡΟΥΟΝΤΑΙ
ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΟΓΚΟΛΕΖΟΙ;
ΑΧ ΒΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ !
Εγώ με τα καραβάκια έπαιζα στην μπανιέρα όταν ήμουν μικρός… Τώρα το έχω ξεπεράσει…
Βλέπουμε ένα υπερπολυτελή γιοτ ενος Έλληνα εφοπλιστή με σημαία Μάλτας και από κάτω σχόλια που τους φταίει ο ξένος και ο κουμουνισμος. Όχι φίλε δεν φταίνε ούτε οι ξένοι ούτε ο κουμουνισμος. Ο καπιταλισμός είναι παντού ο ίδιος και δεν έχει σήμαια…
Γιατί άραγε σημαία Μάλτας;
εχει σημασια? Οποια σημαια τον συμφερει οικονομικα βαζει
….φύλαξέ μου πεντ’ έξι να παίζω στην μπανιέρα μου….
…..τα γυφτοκουμουνια ιστορικα καταστρεψαν αιγυπτο , βαβυλωνα , σοδομα , γομορα , τους πολιτισμους της αμερικης , τους ελληνικους πολιτισμους φερνοντας εδω περσες , ρουμαιους , και εκατονταδες φυλες διποδων , των ερημων και των στεππων , και φυσικα εξαφανησαν ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ…..και φυσικα συνεχιζουν και σημερα φερνοντας- κουβαλοντας τεμαχια τους . απο ολη την ΑΣΙΑ…. ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΣΣΙΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΝΗΤΕΣ ….τις ελληνικες επιχειρησεις τις εξαφανιζουν με στρατηγικες ενεργειες τυπου κυπατζηδων μιας και εκπαιδευτικαν απο δαυτους….ΑΣΙΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥΣΤΙΑ…..
Περιμένετε σε λίγες μέρες να δείτε το δικό μου.
Σημαία Ελληνική δε βλέπω, μήπως είναι κρυφομογγολος?
γιατι, αν ειχε τι θα αλλαζε?
Απλα ,τιμη θα επερνε η Ελλαδα ,κι οχι μονο
Θα ανορθονωταν η ικονομία τηςνΕλλαδας….
Το Πέραμα έχει τέχνη και πολύ καλούς μαστόρους τα σκατοκουμουνια διαλησαν την ζωνη
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου… οι συνδικαΛΗΣΤΕΣ κάνανε όλη τη ζημιά στην παραγωγική τάξη της Ελλάδας !!!