Διπλή έλξη για να ενωθούν και όχι να… συγκρουστούν έκαναν οι δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες στον σταθμό του Μεζούρλου στη Λάρισα, με τους ίδιους τους μηχανοδηγούς να διαψεύδουν τη συγκεκριμένη είδηση που κυκλοφορεί την τελευταία ώρα.
Οι αρχικές πληροφορίες έκαναν λόγο για παρολίγον τραγωδία στη Λάρισα με δύο επιβατικά τρένα που για λίγα μέτρα δεν συγκρούστηκαν. Μόνο που σύμφωνα με έμπειρους μηχανοδηγούς που μίλησαν στο ThessToday.gr και βρίσκονται στη Λάρισα, αποκλείουν ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Συγκεκριμένα, λόγω τεχνικών προβλημάτων καθυστέρησε ένα δρομολόγιο με προορισμό τη Θεσσαλονίκη. Έτσι, οι υπεύθυνοι της εταιρείας αποφάσισαν στο επόμενο δρομολόγιο να ενσωματώσουν ακόμη μια αμαξοστοιχία ώστε να ανταπεξέλθει στο επιβατικό κοινό, καθώς εξαιτίας της πρώτης καθυστέρησης είχε ήδη μαζευτεί σημαντικός αριθμός ατόμων.
Έτσι φτάνουμε στις επίμαχες φωτογραφίες. Τα δύο τρένα έκαναν διπλή έλξη στην γραμμή καθόδου, ή αλλιώς την κίνηση «desiro»με στόχο να ενωθούν και να γίνει μεγαλύτερη η αμαξοστοιχία.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξέδωσε σχετική ανακοίνωση για το δημοσίευμα, διαψεύδοντας κατηγορηματικά την είδηση.
Τι δημοσίευσε το larissanet
Το τελευταίο λεπτό στην κυριολεξία αποφεύχθηκε νέα σιδηροδρομική τραγωδία, αυτή τη φορά μέσα στην πόλη της Λάρισας, όταν δύο τρένα βρέθηκαν στην ίδια γραμμή με αντίθετη φορά και σταμάτησαν κυρίως λόγω της έγκαιρης αντίδρασης των μηχανοδηγών, αλλά και των χαμηλών ταχυτήτων που υποχρεωτικά κρατούν μέσα στην πόλη.
Το περιστατικό συνέβη σήμερα περίπου στις 8 το απόγευμα στο σταθμό του Μεζούρλου στη Λάρισα, όταν δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες, η μία μόλις είχε ξεκινήσει προς Αθήνα και η άλλη έφτανε στο σταθμό, ευτυχώς με χαμηλή ταχύτητα – όπως προβλέπεται για την κίνηση μέσα στον ιστό της πόλης – βρέθηκαν στην ίδια γραμμή και κινδύνευσαν να συγκρουστούν!
Η σύγκρουση και κατά συνέπεια η νέα σιδηροδρομική τραγωδία αποφεύχθηκε την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή χάρη στο γεγονός ότι οι δύο μηχανοδηγοί αντελήφθησαν αμέσως τι συνέβαινε και ακινητοποίησαν τους συρμούς! Κατάφεραν να σταματήσουν σε μια απόσταση μικρότερη των εκατό μέτρων πριν τη σύγκρουση, η οποία θα είχε συμβεί αν ένας από τους δύο δεν είχε αντιληφθεί τι συμβαίνει ή η «συνάντηση» τους γινόταν λίγα χιλιόμετρα έξω από την πόλη όπου οι ταχύτητες είναι τέτοιες πουν αφήνουν κανένα περιθώριο αντίδρασης.
Πριν περάσουν τέσσερις μήνες από το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, το οποίο στοίχησε τη ζωή σε 57 ανθρώπους, φαίνεται πως στον πολύπαθο ΟΣΕ δεν έχει αλλάξει εντελώς τίποτα, παρά τις βαρύγδουπες κυβερνητικές εξαγγελίες των περασμένων μηνών και τις «διαβεβαιώσεις» των «υπευθύνων».