Ένα αεροσκάφος Boeing 727 της Ολυμπιακής Αεροπορίας βρίσκεται στην καρδιά του δάσους, περιστοιχισμένο από δέντρα και καλά κρυμμένο στο πόρτλαντ του Όρεγκον των ΗΠΑ.
Βλέποντας το από μακριά είναι ένα απλό αεροπλάνο «θαμμένο» μέσα στα δέντρα. Πλησιάζοντας το, όμως καταλαβαίνεις ότι είναι κάτι πολύ περισσότερο από αυτό, είναι μια κατοικία. Ο λόγος για το Boeing 727 της Ολυμπιακής, το οποίο έχει αποσυρθεί από τους αιθέρες και έχει μετατραπεί πλέον σε σπίτι, στο Πόρτλαντ του Όρεγκον.
Η ιδέα αυτή ανήκει στον Μπρους Κάμπελ, ο οποίος το απέκτησε για 220.000 δολάρια και αφού το εξόπλισε με νερό και ρεύμα μένει σε αυτό για έξι μήνες το χρόνο, συγκεκριμένα τους μήνες που δεν κάνει πολύ κρύο.
Πέραν του ότι είναι ένα αεροπλάνο που έγινε… σπίτι, δεν είναι ο μοναδικός λόγος που κάνει το συγκεκριμένο Boeing ξεχωριστό, αφού είναι το ίδιο αεροσκάφος που μετέφερε τη σορό του Αριστοτέλη Ωνάση στην Ελλάδα για την ταφή του, με την Τζάκι και την οικογένεια να πετούν στην κύρια καμπίνα.
Το όλο εγχείρημα εγείρει διάφορα ερωτήματα, όπως το γιατί κάποιος να επιλέξει να κάνει κάτι τέτοιο; Η απάντηση είναι ότι ο Μπρους Κάμπελ ανήκει στη Aircraft Fleet Recycling Association (σ.σ Ένωση Ανακύκλωσης Στόλου Αεροσκαφών).
Τα μέλη της AFRA μοιράζονται ένα κοινό όραμα, να μετατρέψουν τα αεροπλάνα που έχουν αποσυρθεί σε σπίτια ή άλλους δημιουργικούς χώρους.
Μάλιστα ο Μπρους δεν σκοπεύει να σταματήσει, αφού τους υπόλοιπου έξι μήνες που δεν περνάει στο συγκεκριμένο αεροσκάφος θα τους περνάει σε ένα Boeing 747 που θα μετατρέψει σε σπίτι στην Ιαπωνία.
Ερωτηθείς για το πώς είναι να μένεις σε ένα αεροσκάφος, απάντησε: «Είναι σαν ένα μεγάλο παιχνίδι. Παράξενες πόρτες, παράξενα πατώματα. το ταβάνι λυγίζει εδώ, κλείνει εκεί. Φοβερά εσωτερικά φώτα. Φοβερά εξωτερικά φώτα, κομψή εμφάνιση, αγωγοί τιτανίου. Είναι μια διαρκής εξερευνητική περιπέτεια, διασκεδαστική, που παρέχει σε εμένα, ένα σπασικλάκι, »τροφή» για νέες ανακαλύψεις».
Επιπλέον, ο Μπρους διοργανώνει τουρ μέσα στο αεροσκάφος, χωρίς βέβαια να αναφέρεται κάπου η τιμή.
Δείτε το παρακάτω βίντεο του ΣΤΑΡ για το συγκεκριμένο αεροπλάνο, όπου ο κ. Στάθης Πεκιας Πτυχιούχος Μηχανικός αεροσκαφών, μεταξύ άλλων, περιγράφει τι γίνονται τα αεροπλάνα όταν “γεράσουν” :