Γιατί θα πρέπει να πληρώνουν 9 δολάρια οι οδηγοί στο Μανχάταν! Απίστευτο μέτρο, θα έρθει και Ελλάδα;

Κοινοποίηση:
1

Τι έχει πει για αυτό ο Τραμπ

Οι οδηγοί στην Πόλη της Νέας Υόρκης κλήθηκαν χθες, Δευτέρα, να πληρώσουν για πρώτη φορά 9 δολάρια (8,6 ευρώ) για να εισέλθουν στο Μανχάταν με βάση το πρώτο τέλος κυκλοφοριακής συμφόρησης που επιβάλλεται στις ΗΠΑ, ένα μέτρο το οποίο επιδιώκει να συγκεντρώσει δισεκατομμύρια δολάρια για τα μέσα μαζικής μεταφοράς, μειώνοντας το μποτιλιάρισμα, όπως ισχυρίζονται, και προφανώς την ανθρώπινη οδήγηση.

Η είδηση κάνει τον γύρο του κόσμου, παρότι ο νέος Αμερικανός πρόεδρος έχει δεσμευτεί να πάρει πίσω το μέτρο. Άραγε θα ζήσουμε κάτι ανάλογο και στην Ελλάδα

Το τέλος ξεκίνησε να επιβάλλεται την Κυριακή έπειτα από την αποτυχία την Παρασκευή του Νιού Τζέρσι να πείσει έναν δικαστή να παγώσει το μέτρο εν αναμονή της εκδίκασης έφεσης.

Η πόλη έσπευσε να επιβάλει το τέλος πριν από την ορκωμοσία του εκλεγμένου προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στις 20 Ιανουαρίου, ο οποίος διαθέτει κατοικία στο Μανχάταν, αντιτίθεται στο μέτρο και έχει πει ότι θα επιδιώξει να το μπλοκάρει.

Η Νέα Υόρκη επιβάλλει το τέλος των 9 δολαρίων στα επιβατικά οχήματα στην διάρκεια της ημέρας στο Μανχάταν, νότια της 60ης Οδού. Τα φορτηγά και τα λεωφορεία θα πληρώνουν έως και 21,60 δολάρια (20,95 ευρώ). Και κάπως έτσι η οδήγηση γίνεται ασύμφορη, όπως σχολιάζεται.

Το τέλος μειώνεται κατά 75% τη νύχτα, ενώ πληρώνουν και τα ταξί.

Το τέλος θα επιβάλλεται μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος αυτόματης αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, ενώ τα ΙΧ θα καλούνται να το καταβάλουν άπαξ ημερησίως ανεξαρτήτως του πόσες διαδρομές θα κάνουν.

Παρότι η Νέα Υόρκη είναι η πρώτη αμερικανική πόλη που επιβάλλει ένα τέτοιο τέλος, το Λονδίνο εφάρμοσε κάτι αντίστοιχο το 2003 και σήμερα το τέλος αυτό ανέρχεται σε 15 στερλίνες (περίπου 18 ευρώ).

Η Μητροπολιτική Αρχή Μεταφορών της Νέας Υόρκης ανέφερε ότι το πρόγραμμα θα έχει ως αποτέλεσμα την κυκλοφορία 80.000 λιγότερων οχημάτων την ημέρα, δηλαδή μείωση κατά περίπου 11%.

Με άλλα λόγια το τέλος θα αναγκάσει πολλούς να εγκαταλείψουν την ιδέα να χρησιμοποιούν το αμάξι τους για να πάνε σε κεντρικές περιοχές. Αργότερα γιατί να μην επεκταθεί και στην ύπαιθρο το μέτρο.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

1 Comment

Leave a Response