Γλυκά Νερά: “Ο Μπάμπης βιώνει το δικό του δράμα…” υποστηρίζει η ψυχολόγος της Κάρολαιν

Κοινοποίηση:
KAROLAIN3

Μία σημαντική κατάθεση για τη δολοφονία της Καρολάιν στα Γλυκά Νερά, ανατρέπει σενάρια που είχαν ακουστεί αυτές τις 19 ημέρες μετά τη δολοφονία. Δύο νέα βίντεο από κάμερες παρακολούθησης σπιτιών των Γλυκών Νερών μπαίνουν στο μικροσκόπιο των αναλυτών της ασφάλειας στην προσπάθεια που γίνεται να εντοπιστεί το όχημα που χρησιμοποίησαν οι δολοφόνοι της Καρολάιν για να φτάσουν στο σπίτι της οικογένειας.

Το νέο υλικό είναι από κάμερες σπιτιού επί της οδού Καραϊσκάκη και δείχνει ένα σκούρο όχημα να περνά στις 05:07 το πρωί της Τρίτης 11 Μαΐου και τέσσερα λεπτά αργότερα, στις 05:11, ακολουθεί η μηχανή μ’ έναν αναβάτη, ο οποίος φαίνεται να φορά κουκούλα φούτερ.

Σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα, η ψυχολόγος της νεαρής μητέρας, η οποία έδωσε κατάθεση στο Τμήμα Ανθρωποκτονιών, αναφέρει πως το ζευγάρι ήταν πολύ δεμένο και αγαπημένο.

«Με ενοχλούν όλα τα σενάρια που βγαίνουν, είναι απάνθρωπα και με στεναχωρούν. Έρχονταν τα παιδιά και έφερναν το μωράκι τους. Πάντα αγκαλιά. Ο Μπάμπης βιώνει το δικό του δράμα με αξιοπρέπεια και δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει και δεν θα λυγίσει. Ήταν πολύ υποστηρικτικός σύζυγος. Ήταν ένα εξαιρετικό ζευγάρι».

Το ζευγάρι είχε αγοράσει λίγους μήνες πριν ένα οικόπεδο, με την Καρολάιν να είναι πολύ χαρούμενη για το γεγονός αυτό, πράγμα που την έκανε να το αναφέρει σε πολλούς. Η συμβουλή όμως της ψυχολόγου ήταν να μην το αναφέρει πουθενά για την δική της ασφάλεια.

Η συγκεκριμένη αγορά από την αρχή έχει μπει στο μικροσκόπιο των αξιωματικών του Τμήματος Ανθρωποκτονιών που χειρίζονται την υπόθεση. Η 20χρονη, σύμφωνα με την ψυχολόγο της, είχε σκοπό να συνεχίσει τις σπουδές της.

Πηγή: Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων Mega

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

1 Comment

  1. ”Οταν χτυπά μία καμπάνα, ποτέ μην αδιαφορήσεις, ποτέ μην κλείσεις τα αυτιά σου λέγοντας ότι δεν έχει σημασία για ποιόν χτυπά, αφού δεν χτυπά για εσένα, αλλά για κάποιον άλλον. Διότι όταν χτυπά μία καμπάνα, ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ”…

    Ε.ΧΕΜΙΝΓΟΥΕΙ

Comments are closed.