Σενάρια επίθεσης από τη Τουρκία δημοσιεύει σήμερα η η εφημερίδα (όργανο του Ερντογάν) Yeni Safak. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Τουρκία δίνει ένα περιθώριο χρόνου προκειμένου να αποστρατικοποιηθούν μια σειρά από ελληνικά νησιά μέσα από συγκεκριμένα βήματα.
Στη συνέχεια, εάν η Ελλάδα δεν το κάνει, τότε η Τουρκία δίνει τελεσίγραφο και αποκτά δικαίωμα «αυτοάμυνας», σύμφωνα με -το πώς ερμηνεύουν οι Τούρκοι- το άρθρο 51 των Ηνωμένων Εθνών.
Αυτά υποστηρίζει στην τουρκική εφημερίδα ο καθηγητής διεθνούς δικαίου του Πανεπιστημίου του Μαρμαρά Σελαμί Κουράν (Selami Quran).
Το ίδιο δημοσίευμα αναφέρεται σε «ανοιχτά» ελληνοτουρκικά ζητήματα όπως, «αμφισβητούμενα» νησιά, υφαλοκρηπίδα και αφοπλισμός ελληνικών νησιών.
Η Ελλάδα κατηγορείται για «μαξιμαλισμό», στα πλαίσια του οποίου ανέπτυξε στρατό, από τη δεκαετία του 1960, σε νησιά που σύμφωνα με τη Συνθήκη της Λωζάνης έπρεπε να είναι αποστρατικοποιημένα.
Ο ίδιος «καθηγητής» θέτει ζήτημα ελληνικής κυριαρχίας σε συνολικά 152 ελληνικά νησιά.
Τουρκικές παραβιάσεις της Συνθήκης της Λωζάνης
Το TRIBUNE υπενθυμίζει ότι η Ελλάδα αναγκάστηκε να αναπτύξει στρατό σε μια σειρά από ελληνικά νησιά μετά από τις επανειλημμένες παραβιάσεις της Συνθήκης της Λωζάνης από την Τουρκία.
Το 1941 και ενώ η Ελλάδα τελούσε υπό γερμανική κατοχή, όλοι οι Έλληνες της Κωνσταντινούπολης ηλικίας από 25 έως 45 ετών στρατολογήθηκαν και στάλθηκαν σε τάγματα εργασίας (amele taburlarι) στα βάθη της χώρας.
Ακολούθησε ο διωγμός των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης σε δύο φάσεις.
Με τα Σεπτεμβριανά του 1955 και με τις απελάσεις των ετών 1964-65.
Την ίδια περίοδο, από το 1963, η Τουρκία άρχισε να υποδαυλίζει τις ταραχές στην Κύπρο, που κατέληξαν στην παράνομη εισβολή και κατοχή του βόρειου νησιού το 1974.
Η Συνθήκη της Λωζάνης δεν τηρήθηκε ούτε στην αυτονομία που προβλεπόταν για τα νησιά Ίμβρος και Τένεδος, των οποίων ο ελληνικός πληθυσμός στη συντριπτική του πλειονότητα τα εγκατέλειψε τη δεκαετία του 1960.
Αφού «τακτοποίησε» αυτά τα ζητήματα, ο τουρκικός αναθεωρητισμός στράφηκε στο Αιγαίο, αρχικά επιχειρώντας το «γκριζάρισμα» νησιών και νησίδων, αρχής γενομένης από στα Ίμια (1996).
Η Τουρκία σήμερα δεν αρκείται στις «γκρίζες ζώνες». Διεκδικεί μερίδιο από την κυπριακή και ελληνική ΑΟΖ (Καστελλόριζο), το μισό Αιγαίο και διεκδικεί από 18 έως δεκάδες ελληνικά νησιά ως δήθεν «κατεχόμενο τουρκικό έδαφος».
Πληροφορίες από : Yeni Safak & tribune.gr
Είσαι και «καθηγητής Πανεπιστημίου», τρομάρα σου … και, μάλιστα, «διδάσκεις» το Διεθνές Δίκαιο (!!!) …
Την τουρκική προπαγάνδα, διδάσκεις, ΕΛΕΕΙΝΕ «καθηγητά» …
Ξαναδιάβασε, ρε μογγόλε, λέξη προς λέξη τις διατάξεις του Διεθνούς Δικαίου και τον ορισμό του άρθρου 51 του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών, μπας και πάρει στροφές η γκλάβα σου …
Η κ@λοχώρα σου, είναι αυτή που πραγματοποίησε στρατιωτική εισβολή στην Κύπρο το 1974, που δημιούργησε την 4η (ΑΠΟΒΑΤΙΚΗ -για ποιό λόγο άραγε 😉 Στρατιά του Αιγαίου απέναντι απ’ τα Ελληνικά νησιά το 1976, που εκτοξεύει την νομοθετημένη ευθεία «απειλή πολέμου» κατά της Ελλάδας από την δεκαετία του ΄70 και που παραβιάζει συνεχώς και αδιαλείπτως –σε καθημερινή βάση- τον εναέριο και θαλάσσιο χώρο της Ελλάδας …
Το γράμμα και το πνεύμα του άρθρου 51 του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών, ΑΜΟΡΦΩΤΕ «καθηγητά, ορίζει :
«Ουδέν εκ των διαλαμβανομένων εν τω παρόντι Χάρτη θα παρεμποδίζει ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ Ή ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΝΟΜΙΜΟΥ ΑΜΥΝΗΣ, εις περίπτωσιν καθ’ ήν Μέλος τι των Ηνωμένων Εθνών υπέστη επίθεσιν ένοπλον, μέχρις ότου το Συμβούλιο Ασφαλείας λάβει μέτρα προς διατήρησιν της διεθνούς ειρήνης και ασφάλειας» [σ.σ. Η «ένοπλος επίθεσις» της Τουρκίας είναι διαρκώς ante portas] …
Το ως άνω άρθρο, ΒΛΑΞ «καθηγητά», καλύπτει απολύτως τις ενέργειες της Ελλάδος, η οποία οργάνωσε και οργανώνει νόμιμα την άμυνά της, έναντι της ευθείας στρατιωτικής απειλής του εδάφους της και της θάλασσάς της, από την κ@λοχώρα σου …
Αυτό μας έλειπε, ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΕ «καθηγητά», να περίμενε η Ελλάδα να υποστεί στρατιωτική κατάληψη αφύλακτων και ανοχύρωτων νησιών της, από τις μογγολικές αποβατικές δυνάμεις και, μετά, να αναμένει (καλή ώρα σαν την Κύπρο) την παρέμβαση του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ (στις αποφάσεις του οποίου, ως κακόπιστοι, δεν συμμορφώνεστε, παλιο μογγόλοι) για να τις αποβάλει …
Εξ άλλου, ΑΣΧΕΤΕ «καθηγητά», το καθεστώς των νησιών του Αιγαίου, διέπεται από Διεθνείς Συνθήκες (Λωζάννης, Παρισίων), οι οποίες κατοχυρώνουν στην Ελλάδα το δικαίωμα διατήρησης σε αυτά (νησιά), εκτός από τις αστυνομικές δυνάμεις και τις δυνάμεις εθνοφυλακής ΚΑΙ το δικαίωμα στρατιωτικής δύναμης (απαρτιζομένης από πρόσωπα που υπηρετούν την στρατιωτική τους θητεία, δυνάμενα να εκπαιδεύονται στα νησιά), ανάλογης προς την υπάρχουσα εφ΄ ολοκλήρου του Ελληνικού εδάφους …
Αντί, λοιπόν, «καθηγητά» της πορδής, να κατηγορείς την Ελλάδα για ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ παραβιάσεις των Διεθνών Κανόνων, τους οποίους, παρεμπιπτόντως, η Ελλάδα τηρεί και εφαρμόζει κατά γράμμα, ρίξε μια ματιά στις κατά συρροήν και κατ΄επανάληψιν πραγματικές νομικές παραβιάσεις της κ@λοχώρας σου (παράνομη εισβολή και κατοχή εδαφών ξένης χώρας –Κύπρου, Συρίας, Λιβύης-, υπερπτήσεις πολεμικών αεροσκαφών εντός εναέριου Ελληνικού χώρου, παραβιάσεις Ελληνικών χωρικών υδάτων, κλπ.) … και ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΟ, Μ@ΛΑΚΑ τουρκόσπορε …
..ΕΛΑΤΕ ΚΟΥΤΣΑ ΚΟΥΤΣΑ
ΚΑΙ ΑΠΟΦΟΡΤΙΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗΝ Π@@ΤΣ@.
ΤΟΥΡΚΟΣ ΚΑΛΟΣ, ΟΥΤΕ ΝΕΚΡ@Σ.
Δε μας χεζεις κύριε καθηγητά λέω γω.
Μπράβο στους καθηγητές Τούρκους που αγαπάνε την πατρίδα τους και αγωνίζονται μαζί με την πολιτική ηγεσία για τα συμφέροντα της χώρας τους! Κοιτάξτε και τους δικούς μας καθηγητές αυτές τις δύσκολες στιγμές δεν υπάρχουν πουθενά ,είναι στην αφάνεια!
Simfona me to artho 69 ton inomenon ethnon i nea iorki i agia petroupoli ine episis tourkika