Μπαίνοντας ο (καλοπροαίρετος) επισκέπτης στο επίσημο site της Ελληνικής Λύσης μένει, χωρίς υπερβολή, εντυπωσιασμένος από τη γραφιστική ποιότητα, τη λειτουργικότητα και την πληρότητα πληροφόρησης σε ότι αφορά τις δράσεις και τις προγραμματικές θέσεις του κόμματος.
Σέρνοντας προς τα κάτω τον κένσορα το μάτι πέφτει σε ένα banner με μία σειρά αριθμών, που μας ενημερώνει ότι 208.805 πολίτες ψήφισαν το πολιτικό δημιούργημα του Κυριάκου Βελόπουλου, 103.500 είναι τα μέλη και οι φίλοι του κόμματος και 450 τα στελέχη και οι εθελοντές (δυστυχώς δεν μας ενημερώνει και πόσους ασκεπείς ξεβλάχεψε με το φάρμακο κατά της φαλάκρας).
Σε σχέση με τις Ευρωεκλογές το κόμμα έχασε λιγότερους από 28.000 ψηφοφόρους, κάτι που αποδεικνύει ότι η ψήφος της συντριπτικής πλειονότητας των πολιτών που το «τίμησαν» στις 26 Μαΐου δεν ήταν καθόλου «χαλαρή».
Φυσικά το γαλάζιο και η φράση «Ελλάδα» κυριαρχούν στην ιστοσελίδα, που δύναται να… σκλαβώσει με μια ματιά κάθε νυν ή επίδοξο εθνικιστή. Αυτό δεν είναι κακό, σωστός επαγγελματίας (για το «ιδεολόγος το συζητάμε») είναι αυτός που πλασάρει το καλύτερο δυνατό προϊόν στον κοινό στο οποίο στοχεύει. Το πρόβλημα βέβαια καμιά φορά με ένα προϊόν είναι ότι μπορεί να τα «σπάει» στο περιτύλιγμα, αλλά να υστερεί απελπιστικά στο περιεχόμενο.
Πλάνη στην οποία θα μπορούσε να πέσει ο ανυποψίαστος έως εκείνη τη στιγμή επισκέπτης αν πατούσε ένα «κλικ» για να μεταφερθεί στις «βασικές αρχές του οικονομικού προγράμματος» της Ελληνικής Λύσης.
Εκεί μπορεί να διαβάσει κανείς κάποια ενδιαφέροντα, στη στόχευση τους, πράγματα, αλλά και ένα σωρό αοριστίες, από την «εξασφάλιση αξιοπρεπών, πλήρως ανταποδοτικών, συντάξεων», έως την «αντιμετώπιση του δημοσίου χρέους με διαπραγματευτικό χαρτί την αγωγή αποζημίωσης εναντίον της Τρόικα και το πολύ… συγκεκριμένο «κίνητρα για τη ναυτιλία».
Για τον ΕΝΦΙΑ πληροφορούμαστε ότι η θέση του κόμματος είναι «μείωση του συντελεστή κατά 40%, με έκπτωση φόρου 40% για την ενεργειακή ανακαίνιση και 20% για την ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ!» Ενώ για την αύξηση ρευστότητας στη χώρα, το κόμμα του κ. Βελόπουλου προτείνει «άμεση δρομολόγηση ενός ιδιωτικού συμπληρωματικού νομίσματος, όπως αυτά που κυκλοφορούν στην Ελβετία ή στη Γερμανία».
Ιδιωτικό συμπληρωματικό νόμισμα λοιπόν και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Ουδεμία επεξήγηση για το πώς θα μπορούσε να εισαχθεί αυτό, αν η Ελλάδα έχει τις υποδομές και την παιδεία να το υποστηρίξει (ή μήπως είναι απόδειξη ότι το έχουν καταφέρει οι πρωτόγονοι Ελβετοί και Γερμανοί;) και πώς ακριβώς – ή έστω… πλαγίως – θα επιτυγχανόταν αυτή η αύξηση της ρευστότητας με τη συνδρομή του.
Μέρος του σχεδιασμού του, όπως είχε δηλώσει σε μία από τις εκπομπές του, ήταν και η «δημιουργία βαριάς φαρμακευτικής βιομηχανίας με ελληνικά βότανα», η οποία βάσει των καθόλου πρόχειρων υπολογισμών του θα απέφερε αύξηση του ΑΕΠ κατά 10 δισ. ευρώ ετησίως! Πιθανόν και να έκανε σκόντο, αυτά τα 10 δισ. παραμένει θολό αν ανταποκρίνονται σε αισιόδοξες ή απαισιόδοξες προβλέψεις.
Η παράγραφος ωστόσο που πείθει κάθε δύσπιστο περί της… σχολαστικότητας στην εκπόνηση του οικονομικού προγράμματος και που προφανώς όπλισε το χέρι 208.805 πολιτών με το ψηφοδέλτιο της Ελληνικής Λύσης είναι η τελευταία. Για να αποφευχθεί ο κίνδυνος παρερμηνειών, ο επίλογος έχει ολογράφως ως τίτλο τη φράση «Υστερόγραφο». Θα μπορούσαν να είναι και τα ψιλά γράμματα του οικονομικού προγράμματος, καθώς εκεί κρύβεται όλο το… ζουμί!
«Όλα τα παραπάνω επεξηγούνται αναλυτικά στο πρόγραμμα της Ελληνικής Λύσης που στη βελτιωμένη του έκδοση πλησιάζει τις 400 σελίδες, ενώ δεν έχει αναρτηθεί ακόμη επειδή προηγείται μία προσεκτική ανάγνωση – κυρίως δε το πώς θα γίνουν στην πράξη και από πού θα χρηματοδοτηθούν, με κάθε λεπτομέρεια».
Πρόκειται ασφαλώς για παγκόσμια πρωτοτυπία την οποία όλοι οφείλουμε να χειροκροτήσουμε. Η Ελληνική Λύση είναι το πρώτο κόμμα στα παγκόσμια χρονικά που βγάζει… τρέιλερ οικονομικού προγράμματος.
Τα πολύ βασικά για να μην κουράζεται ο ψηφοφόρος, με την υποσημείωση ότι το κανονικό πρόγραμμα θα δημοσιοποιηθεί αργότερα γιατί τώρα προηγείται μια προσεκτική ανάγνωση στα SOS του για να δούμε πώς θα χρηματοδοτηθεί.
Και πράγματι μετά το τρέιλερ ακολούθησε και η κανονική ταινία του οικονομικού προγράμματος. Η δεύτερη, πιο προσεκτική ανάγνωση έφερε αποτέλεσμα και το λαχταριστό οικονομικό πρόγραμμα των 400 περίπου σελίδων ε…ε…ε…έφτασε πιο δροσερό από ποτέ. Δικό σας.
Εδώ ταιριάζει η παροιμία”ο Μανώλης με τα λόγια χτίζει Ανώγεια και κατωγεια”